Zico aller eerst wil ik je heel veel sterkte wensen! Zo vers is het nog bij jou! Bah, je moet nog overal doorheen en neem de tijd, want dit is niet niks! Maar mag ik vragen waarom je de eerste maand de pil moet slikken?
ja zico dat had ik in het begin ook...en je voelt je ook nog zwanger...in ieder geval dat had ik wel vlak na de mk... geloof me neem rustig de tijd om het te verwerken...je vind je weg vanzelf weer Dikke knuffel Liesje
hoi,hoi, Ik heb 3 julie een miskraam gehad,met 7 weken.Nu wacht ik op mijn eerste menstruatie na de miskraam en daarna gaan we het weer proberen. Ik hoop dat ik snel zwanger wordt en dat hoop ik ook voor jullie.. Groetjes,
voor m'n baarmoederslijmvlies terug aan te dikken zei de gynocoloog. Zal hem maar geloven denk, ook was het om geen littekenweefsel op te bouwen waar ze hebben moeten krabben zeiden ze.
bij deze meld ik me ook aan. Ik ben op 1 juni gecuretterd na een zwangerschap van 10 weken. Het hartje klopte ineens niet meer. Ik heb 8 weken moeten wachten op 1e ongesteldheid. Ik zit nu dan in de 1e ronde en mijn NOD dag is 22 augustus. p.s. het is mijn 3e miskraam. Op 7 september krijgen we de uitslag van het chromosomenonderzoek. Liefs en succes! Assie
Allemaal veel succes met het zwanger worden. Ik heb 29 april een miskraam gehad met 5 weken. Daarna heb ik niet gewacht totdat ik ongesteld werd en was gelijk de eerste ronde weer zwanger!
Ik heb dus inderdaad afgelopen zaterdag een miskraam gehad met 7 weken en 3 dagen. Vanmorgen hebben we een echo gehad en alles is schoon en leeg. We gaan dus weer beginnen...... Succes allemaal en hopelijk mogen we weer snel op die roze wolk zitten!
omdat ik curretage heb ondergaan moet ik ovidol nemen van gynocoloog voor m'n baarmoederslijmvlies, de dames van curretage moeten jullie ook wachten. De pillen tellen maar 22 dagen hoor,dan zou m'n ongi tot stand komen.
@zico: ik heb geen pillen gehad en heb 8 weken moeten wachten op mijn eerste ongesteldheid. Gezien mijn leeftijd en dus de klok steeds harder hoor tikken, was ik daar niet echt blij mee. Liefs assie
ja de cyclus zou dan ook sneller inorde zijn. het is eerste maand anticonseptie maar had liever direct terug begonnen.
@Zico: ik heb ook geen pillen gehad enkel druppels tegen de bloeding die heb ik 5 dagen moeten nemen. En bij de nacontrole bleek dat mijn cyclus al terug op gang was, want er zat al een eitje klaar. Ik hoop inderdaad dat we hier allemaal snel terug op die roze wolk zitten (want we zijn er ook allemaal vanaf gedonderd...).
Jeetje Zico, dat is nog maar zo kort geleden. Heel veel sterkte! Ik hoefde na de curretage niks in te nemen, alleen werd bij ons geadviseerd om te wachten tot de eerst volgende menstruatie. Dat is om je lichaam wat tijd te geven om te herstellen. Op het moment dat je weer ongesteld wordt, geeft je lichaam aan dat je weer zwanger kunt worden. En dat hebben we gedaan. Bij mij duurde het 34 dagen.
Hebben jullie dat ook dat jullie "het zwanger worden" anders beleven nu? 't is precies of ik sta er nietmeer bij stil. Voor mijn zwangerschap was ik altijd zo gefixeerd van 'nu is mijn eisrpong', 'nu zou de innestelling zijn',... Ik heb dat nietmeer.... raar... 't maakt me een beetje bang eigenlijk.
Hi meiden Ik heb 31 juli een miskraam gehad na 7 weken ik heb het zelf afgestoten dus geen ziekenhuis. Het heeft ongeveer 5 dagen gebloed, best heftig met flinke buikpijn. Nu voelt het sinds gister of ik al weer ongi moet worden,met wat bruinverlies en zeurende buikpijn. Eergister had ik een posi ovutest Hebben jullie ook nog van die momenten dat je opeens heel erg verdrietig bent...? Heel veel liefs en sterkte voor jullie allemaal en dat we maar weer HEEEEL snel zwanger zijn.. LIEFS nony
he nony, ik hoop dat we allemaal snel terug zwanger mogen zijn. Ik heb ook m'n moeilijke momenten hoor. Maar ja, wie niet he.
Ja hier ook nog moeilijke momenten hoor. Zeker als er iemand me proficiat komt wensen, die het via via gehoord heeft... heel leuk
helaas sluit ik me ook hier aan. Heb 2 MK gehad in dec. 2005 en jan.2006, nu dus al weer ruim anderhalf jaar verder en inmiddels in het begin van de MMM. Maar laat je door mijn aantal rondes maar niet in verwarring brengen he, ik lees best vaak dat het snel weer raak is. ik hou mn NOD niet meer bij, probeer alles wat minder te doen en wat meer van me af te zetten, wie weet lukt het dan... en idd, die verdrietige momenten, die herken ik, het wordt wel steeds minder, maar af en toe kan ik het ook nog steeds hebben hoor.... veel sterkte meiden en ik duim voor jullie allemaal liefs, Daan
Princess, Ik heb het juist andersom. Voor mijn eerste zwangerschap was ik er niet zo veel mee bezig als nu. Nu denk ik echt na over wat ik voel, omdat ik al weet hoe het voelt om zwanger te zijn. En ik wil het nu ook echt weer heeeeel graag! Voor de eerste dacht, als het komt is het leuk en anders gaan we het gewoon nog een keer proberen. Heel nuchter eigenlijk, nu iets dat iets minder.