Ik vind het vreemd dat ik nu echte ongi krampen heb... Misschien een hele kort luthele (of hoe schrijf je dat) fase!
nou hier is het game over denk ik heb ongikrampen en iets bruinverlies dus wachten tot het doorzet ...heb mijn banner alvast aangepast ik probeer deze maand een beetje afstand te nemen zodat ik er wat minder mee bezig ben mijn nieuwe nod is 8 oktober
ha ik vorige week ook toen ging het weg en vannochtend weer dat banderige zo van het komt 1 deze dagen
Aaaah, liesje balen! Ik kan ff niet de lijst doen, ben aan het werk, ik kan het namelijk niet zo snel met kopieren van alle kleuren, is een heel handmatig proces!
Zwanger September 2007 Bahar (ronde 5) Princess (ronde 1) Jent (ronde 6) Jendo (ronde 6) Nod september 2007 06-09-2007: Marleen123 (ronde 2), FunnyMe (ronde 36) 09-09-2007:Vruchtje24 (ronde 2) 10-09-2007: Sas28 (ronde 3) 11-09-2007: mama 2801, Hummel (ronde 2) 12-09-2007: Danjo (ronde 9) 13-09-2007: Marlie81 (ronde 1) 14-09-2007: Marije1980 (ronde 4), Cassanie (ronde 3), Charlie01 (ronde 2) 15-09-2007: Lola 1982 (ronde 3) 16-09-2007: Nony (ronde 1) 17-09-2007: Bruidje77 (ronde 1) 18-08-2007: Loesjuh (ronde 5) 23-09-2007: Droom (ronde 6), Assie (ronde 1), Femmes (ronde 2), Natas1 (ronde 1) 24-09-2007: Manon F (ronde 2), Marun, daantje (ronde2) 27-09-2007: Emmi (ronde 2) 4 zwanger... Ongesteld... Negatieve test... 1 Twijfel... NOD Oktober 2007 02-10-2007 Casedy (ronde2) 08-10-2007 Liesje6 (ronde3) Zwanger... Ongesteld... Negatieve test... Twijfel veranderd liesje
Hello dames, Hier een updeetje van mij. Uitslag van chromosomenonderzoek afgelopen vrijdag was positief. Bij ons beiden is niets in het bloed te vinden wat kan duiden op een chromosomenafwijking. Omdat ik het gevoel had met de rug tegen de muur te staan kon ik nog iets laten controleren en wel de stolling van het bloed. Als dat niet goed zou zijn dan zou ik bloedverdunneers moeten gaan slikken bij conceptie. Op deze uitslag moet ik ook weer 3 weken wachten. Pffff.... Als dit ook niets uithaalt dan is het gewoon domme pech denk ik dat ik die miskamen heb gehad. (3 vroege en 1 met 10 weken). Ik sta op de lijst maar ik zit nu in ronde 2 en niet meer ronde 1. Ik wens alle dames heel veel sterkte en veel succes. Liefs Assie
@ Assie: Gelukkig dat er niks raars uit is gekomen uit het onderzoek! Wel vreemd eigenlijk dat het zomaar kan gebeuren he?! 3x.. Bah...
vandaag heb ik een beetje licht gekleurde afscvheiding (doorzichtig maar dan oranje achtig) niet eens rood! en normaal word ik gelijk ongi en nu niks! behalve die afscheiding dan echt vreemd vanochtend zat er een klein beetje donker bruin paar spikkels op wc papiertje en die is zelfs nu schoon! vreemd hoor.... ik wacht het wel af
hi allemaal, Ik ben na mijn mk 31 juli niet ongi geweest, en het wachten was ik zat dus ik heb net accupunctuur laten doen, nu zou ik binnen een week ongi moeten worden! Nou ik ben benieuwd LIEFS nony
Hey Nony, wat lastig zeg, zo lang wachten. Heel veel sterkte meid..... dan kun je tenminste weer ergens mee bezig zijn!
@ Assie: Ja nog steeds ongikrampen.. Heb het gevoel alsof het elk moment kan doorkomen! Zal wel erg vroeg zijn! Nog nooit zo'n korte cyclus dan gehad! Dus ik wacht rustig af... Nog steeds zere borsten ook... Lijken steeds gevoeliger te worden... Dus ik denk dat de elk moment kunnen komen... @ mama2801; Hmmm, dat is wel vreemd, hopelijk een goed teken! @ Nony: Nou ik hoop dat het snel komt, kan je ook weer verder en weet je ook waar je aan toe bent!
Ladies hier wordt geduimd ben niet zo veel hier vandaag voel me echt blegh net ff snel naar de winkel geweest de kabouters doen het nit he Blijf morgen ook nog maar mooi thuis
Danjo vervelend dat je je zo voelt! Hopelijk knap je snel op! Ik moet zooooveel doen, maar heb ook geen zin... Yak!
vervelend he nou denk dat ik dag 28 niet haal ik heb zon last van mn onderbuik dat ik het gevoel heb dat ik elk moment ongi kan gaan worden