@ Liesje: kan je nu nog wel werken? Je zit zeker met een grote lach op je werk? @ Sam: wat fijn dat je je wat beter voelt! Wat ga je koken? Ik moet nog een half uurtje... bijnaaaa klaar! Als ik thuis kom moet ik echt wat doen voor m'n studie.. Anders studeer ik nooooit af!
nee de vorige keer dat ik een echo had toen was er alleen een vruchtzak te zien met wel wat erin maar dat was al gestorven.... dus ik was nu erg bang dat weer te zien
Ik sta er versteld van, als ik de verhalen lees, wat geluk en verdriet toch dicht bij elkaar liggen. Het is zo verschrikkelijk verdrietig als je met hele zieke kinderen in je directe omgeving te maken hebt. Alle steun. Meike: weer onzekerheid. Hopelijk is het niet iets heel ergs en anders hoop ik dat je er op tijd bij bent! Sterkte. Wel heel verstandig dat je het zwanger worden even op zij zet. eerst je eigen gezondheid. Maar ja, je kunt in deze periode wel wat vreugde gebruiken dus gevoelsmatig zal dit ook een heel moeilijk besluit zijn...? Ik werk officieel ook nog 50% maar merk wel dat ik steeds meer aankan. Wel wat lastig vandaag omdat een collega van, die 1 week verder was dan, wat afstand van me lijkt te nemen. Vind ik erg jammer. Ik vraag wel regelmatig hoe het met haar is maar krijg de laatste tijd een erg kort antwoord. Terwijl we zo veel met elkaar kletsten toen we allebei zwanger waren. Ik zal het aan haar vragen of ik het goed voel. Misschien verbeeld ik het me. Liesje: wees ontzettend blij met het goede nieuws! Geniet er iedere dag van!
ik ben ook hartstikke blij maar ik wil niet al te blij zijn tussen de verdrietige berichten hier... beetje medeleven voor de andere dames
Liesje.. Jou blijdschap maakt ons blij toch? En geeft ons moed. Nou ja, mij in ieder geval wel Je hebt mij zeker opgevrolijkt met je positieve bericht. Ik zal nu echt even de bloemkool en de aardappelen klaarzetten en opzetten
gelukkig maar...ik wil niet een beetje happy zitten te doen en terwijl andere dames zulke rotberichten krijgen
Mamameike: ik hoop dat het niks is! Veel sterkte met de onzekerheid... Liesje: yes, gelukkig een goede echo! Nu kan het niet meer misgaan hoor! Anoul: inderdaad, ik zat me dat ook al te bedenken. Zoveel blijdschap en verdriet zo dicht bij elkaar... Is toch het menszijn, denk ik... Sam: kookze! Dat ga ik zo ook maar eens doen! Wij eten broccoli Ik heb zelf eigenlijk geen nieuws...hahaha.
@Lola, vrijdag was ik ook al geweest, maar beide dagen maar een halve dag. Voel het nog wel in mijn lijf en mentaal laat ik het op mij afkomen. Inderdaad heel fijn dat ze zo met mij meedenken en ik nu zelf mijn grenzen mag bepalen. @Anoul, als jij het zo voelt (afstand van je collega) zou ik het inderdaad proberen bespreekbaar te maken. Het kan best zijn dat ze gewoon niet durft. Succes! Even kijken of mijn bad niet aan het overlopen is.
hee liesje....tuurlijk zijn we ook blij met de goede berichten! @anoul, t is inderdaad moeilijk maar aan de andere kant, als het wel bk is dan kunnen ze met de behandeling pas beginnen als de baby er is, helaas zit de kans er dan in dat of de baby of ik het niet gaat halen, dus gevoelsmatig de beste keus, maar nogmaals, ik ga er vanuit dat het geen bk is, maar voor t geval dat....
Hallo dames... Mandje, gefeliciteerd! Liesje, gefeliciteerd met je goeie echo! Nu lekker genieten hoor.. ff naar de rest van de dames..zwaai..zwaai
Ja ik ben lekker uitgerust hoor Kan ik er vanavond weer tegenaan! Eten schiet ook lekker op, dus even wat voedsel naar binnen en dan vanavond maar klussen
Nou, geniet maar lekker van het klussen dan meid ga je het om de dag doen? of wanneer jullie zin hebben...mijn vriend en ik doen het wanneer we zin hebben, dus elke dag hahaha...
Oh dat haha..nee, ik maak me nog niet gek hoor...mn borsten doen wel heel zeer, maar dat doen ze al vanaf mn eisprong..en verder wat krampjes...ik wacht het gewoon af ga niet voor mijn nod testen..moet je me wel ff helpen deze week door te komen, want heb nog 2 testen thuis liggen...