@ marije: ja misschien dat het nog alle kanten kan! maar ik heb er niet zo'n goed gevoel over! Misschien dat ik vanavond even langs de avondapotheek rijd om een test te halen! Even kijken hoe het gaat met mijn rug, want ik merk dat ik al teveel heb gedaan vandaag en ik kan momenteel niet veel! OMAAAAA!
De "tampontest" zei vandaag: heeeel veel spierwitte afscheiding.. Dus dat is goed! Meestal heb ik dat niet voor mijn NOD!
Wat lekker tegenstrijdig weer allemaal he? Daar word je ook moe van! Jij maakt het ook spannend! hahahaha Ik zou morgenvroeg gewoon nog een keertje testen (als het lukt om die te halen tenminste, anders heb ik er nog wel 3 over die je mag lenen ) Voor oma's moet je wat over hebben he? Sterkte met je rug en hopelijk testen we allebei binnenkort (morgen!) positief!
Ja, ik ben nog niet naar de apotheek geweest... Pfff, mijn rug is echt kapot! Net bij een vriendin gegeten en daar waren de buurmeisjes (2 van 1 1/2= tweeling) er ook! Nu is mijn rug nog meer geblesseerd! Denk dat ik morgenochtend even naar de apotheek rijdt! Spannend hoor Marije!
Lola: vervelend van je rug hoor! Ga morgenvroeg maar even een testje halen ja, ik ben razend benieuwd naar de uitslag bij jou! Ik werd net nog gebeld door een vriendin van mij. Net een paar maanden bezig en nu al 11 weken zwanger! Wel eventjes pijnlijk hoor... Maar ik vind het wel ontzettend leuk voor ze. Maar je word wel even met de neus op de feiten gedrukt. Nu is het helemaal geweldig als het raak is deze maand....
marije klinkt spannend zeg! Kan me voorstellen dat je nu ook heel graag wilt nu je vriendin zwanger is. Mij vriendin en ik kregen op dezelfde dag een miskraam, dus wij bellen elkaar nu dagelijks door of we al ongi geworden zijn. Haha is weer net de andere kant van het verhaal. Succes! Ik denk overigens niet zwanger te zijn hoor, want vorige week is mijn HCG gemeten en dat is minder dan 1. Dat zou dan 1 week na een bevruchting geweest zijn, dus dan moet er al HCG te meten zijn. Dus of ik word ongi of ik word het niet, maar dat betekend dan dat ik mijn ei nog niet gehad heb, en dan kan het ook nog wel even duren vrees ik.
Marije: EN EN EN EN en? Luna: oooh, wat naar dat jullie op dezelfde dag een miskraam kregen? Maar wel fijn dat jullie dan steun bij elkaar kunnen vinden! Vriendlief zou gister een test meenemen van de apotheek, maar net kwam ik er achter dat ie dat vergeten is! Wat een domper...
Vannacht ongesteld geworden...ik snap er nu helemaal niks meer van. Geen test nodig dus vandaag...scheelt weer een paar centjes Ik ga nu maar eens met ovulatietesten beginnen....m'n ei opsporen, als ik die al heb.... Ik hoop dat jij meer succes hebt, Lola!
Ooooh, Marije! Balen... Ik vind het echt klote voor je! Het is je zo gegunt en ik had zoveel goede hoop...
Ja, echt ontzettend balen! Blegh, ik ben er best verdrietig van.... Als ik uitga van 32 dagen is m'n nieuwe NOD 18 oktober. Pfff, 5e ronde.
Kan me voorstellen dat je er best verdrietig van bent. Je had goede hoop en nu is er ook nog een vriendin zwanger! Het is allemaal niet niks! Hopelijk kun je met die ovu testen je ei opsporen en is het volgende ronde raak!
Zwanger September 2007 : 1. Bahar (ronde 5) 2. Princess (ronde 1) 3. Jent (ronde 6) 4. Jendo (ronde 6) 5. Hummel (ronde 2) 6. Danjo ( ronde 9) 7. Cassanie (ronde 2) Nod september 2007 09-09-2007:Vruchtje24 (ronde 2) 13-09-2007: Marlie81 (ronde 1) 15-09-2007: Lola 1982 (ronde 3) 17-09-2007: Bruidje77 (ronde 1) Trust1 (ronde ?) 18-08-2007: Loesjuh (ronde 5) 23-09-2007: Droom (ronde 6), Assie (ronde 2), Femmes (ronde 2), Natas1 (ronde 1) 24-09-2007: Manon F (ronde 2), Marun, daantje (ronde2) 27-09-2007: Emmi (ronde 2) NOD Oktober 2007 02-10-2007: Casedy (ronde2) 05-10-2007: Nony (ronde 1) 07-10-2007: Charlie01 (ronde 3) 08-10-2007: Liesje76 (ronde3) 11-10-2007: Marleen 123 (ronde 3), 17-10-2007: Sas28 (ronde 4) 18-10-2007: Mama2801 (ronde 2) 18-10-2007: Marije1980 (ronde 5)
En m'n hoofd barst ook nog uit elkaar....blegh, ik voel me echt niet lekker. De ovu testen van deze site zijn wel goed, toch? En niet zo duur? Wel ontzettend fijn, die steun hier! Ik hoop dat jij deze maand nog een beetje goed maakt, Lola!
ja op zich wel goed beetje moe en vlagen van misselijkheid Ben zo aan het duimen en hou jullie in de gaten Marije meis wat balen nou hopen dat de volgende ronde je geluk brengt keep my fingers crost ,,dus daar zal het niet aan liggen
marije balen dat je je niet goed voelt hoor! Hopelijk kan je snel weer aan de slag en kan je door middel van die ovu testen meer inzicht krijgen in je cyclus en je eisprong! Van deze site zijn ze idd goedkoper dan in de winkel! Scheelt echt geld. Ik denk dat als ik ook ongi wordt ik ook aan de ovu testen ga! Danjo, oooh, nou dat heb je er vast wel allemaal voor over, die symptomen! haha! Ik maak het nog goed. Ik ga maar uit van mijn langste cyclus.. 35 dagen, ik was er echt van overtuigd dat ik mijn ei al vroeg had gevoeld. Maar niet dus! We wachten rustig af! (Nou ja zo rustig is het niet meer!)