Jeetje ik zit alweer op dag 6 van m'n cyclus... Gaat hard, moet het misschien toch maar gaan bijleggen met mijn man! hahahahaha!
Ik heb er eerlijk gezegd wel zin in om te stoppen! Ik leef er helemaal naar toe! Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond? Ik ga stappen, zonder vriendlief uiteraard, heerlijk! (tot grote ergenis van hem! hahaha!)
ga vanavond niet veel doen denk ik, lekker dat je gaat stappen en vooral zonder vriendlief hahaha ja gaat wel weer gelukkig hoor,we gaan weer vol goede moed verder
@ Derona: ah, lekker thuis blijven, het is ook echt thuis blijf weer! Gelukkig gaat het wel weer, vol goede moed verder is de spirit!
Ik ben er ook klaar voor Lola Ik ben vanav lekker alleen thuis manneke gaat naar de voetbal toe met zn elftal VIP dus die komt mooi laat thuis hahaha heerlijk Ben tussendoor lekker druk in huis nu alleen nog zuigen en dweilen beneden en dan is beneden alles weer mooi schoon Morgen avond hebben we samen en feesje
idd,ben de hele dag al druk geweest hihi schuur opgeruimd,.na de stort geweest etc etc hihi,dus ga vanavond lekker rustig aan doen hhihi
Oooh lekker luieren jullie vanavond! Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar goed, ik heb al afgesproken en ik ga maar... Vanavond komt de zin vast wel! Komt vast dat ik geen zin heb omdat ik tot over mijn oren in het werk zit hier op mijn werk! Nou ik ga niet hard werken, ik blijf wel wat langer denk ik! Papieren zoeken van een client die ik kwijt ben! (shit, shit, shit!)
@ Derona: ik werk in de verslavingszorg.. Ik ben maatschappelijk werkster! @ Danjo: ik ga vanavond flink aan de zuuuup! Mag ook wel nadat al die clienten zo veel zuipen, ik krijg er ook trek van! WHAHAHA!
@ Derona: Ach, mogen ze wel weten! Ik houdt het netjes! whaha! Ja, best zwaar idd, want het zijn de chronische verslaafden, dus de oudere die al tientallen jaren drugs of alcohol gebruiken! Maar wel erg leuk (en frustrerend)! @ Marije: he hallo! Hoe is het? Met roken gaan we stoppen!
@Lola: het gaat goed hier. Een bijna positieve ovulatietest vandaag, gelukkig. Mmm, stoppen met roken? Moet ik ook nog steeds...ik stel het steeds weer uit... Het is sinds de mk weer helemaal mis wat dat betreft....
@ marije: ooh flink aan de klus het weekend! @ Danjo: jaaaa heerlijk genieten! Straks lekker even wat eten met een vriendin in a'dam... Daarna naar huis om klaar te maken voor het feestje! (hmmm... moet ik toch hard door werken!)