Ik probeer maar zo te denken, dan was mijn lichaam er nog niet klaar voor. En aan de ene kant wel fijn dat het zo snel weer op gang is gekomen, en dat het geen 6 weken heeft geduurd.
Huh, ischa, jeetje meid! Ik had net nog goede hoop, kom ik weer lezen ben je ongesteld! Na wel 1 voordeel is dat je niet lang hoeft te wachten, wnt soms hoor je dat het weeeeken duurt! Dus dat is wel positief! (om maar gewoon optimistisch te blijven! Nou dames, ik ben "klaar" met werken! Althans, mijn rapportage staat in de computer! Ik heb zoiets maandag weer een nieuwe dag, maandag ochtend zij ze de eerste hier, dan begin ik met de hele rompslomp van papierwerk e.d. ! Ik ga genieten van het weekend! Ik denk dat ik er weinig zal zijn, dus ik wens iedereen een mooi weekend toe! Geniet ervan! Doei doei! Liefs Lola
HIHI Hoop ik ook voor je Ischa.. Nou ik ga even naar de paarden... Voor de mensen die het weekend niet meer online komen.. Iedereen en prettig weekend gewenst.. De rest in ieder geval een fijne avond X SAM
Hallo hier ff berichtje van mij ben nog niet ongi maar had wel een negatieve test. Zal morgen wel komen...
HAHA Dankje.. totaal geen zin, maar morgen wedstrijd, dus hij moet even lekker los gemaakt worden Bah.. nOu ja, ik ga