Hallo dames..hoe is het hier? Ik heb net ff een potje zitten janken...heel holland helpt is erop en mijn ex-schoonzus deed mee met haar zus..ze hadden zoiets moois voor hun moeder geregeld...Haar moeder had vorig jaar een hersenbloeding gekregen en ze wou zo graag weer opnieuw trouwen..mn broer is nog steeds een goeie vriend van mn ex-schoonzus, die was er ook bij hebben jullie dat misschien gezien?
Jammer Marjo, want het was echt super mooi kon het niet droog houden (tranen ) maar goed, hoe is het hier verder? Las dat Ischa ongi is geworden? Meid, wat balen..maar hoop dat je lichaam hersteld is en dat je weer verder kan...een dikke knuffel van mij!
He, Latoya, ik zie een mooie banner! dat verwachtten wen natuurlijk al een beetje maar toch SUPER! Gefeliciteerd. Hopelijk wordt december net zo'n roze maand als november!
Hai Anoul..thnx! Ja, had vanochtend weer ff een testje gedaan, maar ga zondag nog 1tje doen hoor...maar dan een digi van cb Hoe is het met jou?
Mannetje is film aan t kijken, heb ik ff geen zin in. Inderdaad Latoya, misschien volgende maand beter, moet toch zeggen dat de 1e keer na miskraam toch wel een beetje confronterend is, hadden jullie dat ook? Ik ben net maar naar de friettent geweest en lekkere softijsjes gehaald met chocoladesnippers en slagroom hmmmm was lekker. Het zet nog niet helemaal door maar dat zal morgen wel als ik op sta.
Is het ook meid...snap wat je bedoelt hoor, maar het komt goed! Brrr...heb je ijs gehaald, koud maar wel lekker inderdaad..Kun je er een paar hierheen sturen dan of zitten ze al in je buik...Nou, hoop dat je ongi niet zo heftig wordt als wat ik heb gehad en velen hier.. Knuf
HEY IScha, Ja hier ook erg confronterend. Had echt een offweek toen. Maar achteraf was het echt wel beter dat ik nog niet weer zwanger was. Daar was ik nog niet aan toe geweest! Hoop ook niet dat je zoveel bloed verlies als ik bij mn eerste ongi na mk! Knuf van Sam