hey meiden, ik ga jullie laten! Er moet nog geklust worden. HIHI Tot na weekend of misschien eerder! Morgen sinterklaasfeestje! Prettig weekend voor allen!
ik heb geen idee... ik heb een gevoel alsof ik wel kan huilen,, ik weet nie wrom.. voel me gewoon ,,, tsjaa in een dip
Als ik me zo voel ga ik meestal in een lekker warm bad liggen met een goed boek. Een beetje ontspannen. Of naar bed en lekker slapen en deze dag snel vergeten. Meid een knuffel van mij. Liefs Bianca
Ja denk dat ik dat zo idd maar even ga doen ja.. hopen dat ik morgen weer wat positiever tegen de dag aankijk.. Knuffels
Hi dames, mag ik ook op "de lijst", ik gok op een NOD op 6/12 maar weet dat niet helemaal zeker, 1e ronde dus.
Goedemorgen! Pffff, weer vroeg wakker. Gisteravond Vertical Limit gekeken. Ik ben zelfs eerder wakker dan de twee kids. Die hebben trouwens wel heerlijk doorgeslapen. Whaaaa, ik wil ook van die lieve kindjes. De oudste zei gisteravond: ik wil niet in bad ik wil slapen! Echt om op te vreten He Latoya, waar is je cb digi test? Rebbel: gelukkig kan je weer way vertrouwen hebben dat het goed kan gaan. Hallo LastMinutemama!