Oke dus heb ik goed gedaan om dr van d lijst te halen zo boodschappen zijn binnen en de was is in de kast maar er staat een nieuwe lading droge was zo te wachten haha Doe morgen de 2 slaapkamers wel zolder is helemaal klaar en badkamer ook Mannetje heeft beneden alles gezogen
Goedemiddag! Eindelijk gedoucht, voel me ook een stukkie beter! Wel erg moe! Straks bij een vriendin eten! Gezellig! Nog even de was doen nu en boven opruimen! Annlieske, gefeliciteerd!
Whahaha, ja eigenlijk wel, maar goed, dan heb ik straks morgen weer een kater en dan begin ik weer van voor af aan en eindig ik als mijn clienten... (verslaafden) Nee, mijn hoofdpijn is al gezakt en misselijkheid ook! Dus nu nog gewoon dufheid! hahaha! Eigen schuld! Nou ik ga even wat doen in huis! Moet zo weer weg! Fijne dag!
ja dat geloof ik graag, ik zou denk ik volgens mij geen druppel drank aanraken,als ik in een verslavingd tehuis zou werken hihih
Haha Lola heb jij weer he idd derona savonds een vrouw sochtend een vrouw krijgen net telefoon van man lief zn mama zn oom is overleden ,waarschijnlijk met zn hart maar weet ik niet zeker
Dus wel hartstlistand voor de zoveelste keer ip ic gelegen en na een dag hebben ze alles eraf gehaald (moest uit zich zelf wakker worden zn hersenen enz hebben ook teveel opdonders gehad) en dus vandaag overleden