******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* Zoiets? Haha, weet niet hoe ze dat normaal doen...maar hoop dat dit genoeg is
Opnieuw ging niet goed denk ik *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** *********************************** ***********************************
@ Latoya : super meid, gefeliciteerd! =D> @ Danjo : gecondoleerd, voor jou en je familie. @ Marije : ah, balen joh van je langere cyclus, wel het laatste waar je op zit te wachten. Maar, veel succes met klussen en wie weet wordt deze 'cyclus' een maandje of 9 @ Sam : ook veel klusplezier en succes gewenst! @ Lola : je moet het ook zodanig bijleggen met je mannetje dat jij wel de lusten hebt, hihi, en hij de lasten dat hij jou gekwetst heeft. En nou hoop ik dat ik niemand vergeten ben Het verbaast me weer hoe relatief rustig het hier in 't weekend is...... hoe dan al die werkende meiden dat nou, juist veel meer schrijven door de weeks dan in het weekend?
Thnx Natas Oh ja, Marjo: gecondoleerd nog...45 jaar wat jong nog zeg..! Soms is het leven echt niet eerlijk!
Komt weer ff een berg hoor *************************** *************************** *************************** *************************** *************************** *************************** *************************** ***************************
Dank je Wendy en dat hoop ik ook Ik duim voor jullie allemaal net zo hard als dat jullie voor mij hebben gedaan