Gaat wel met mij, niet zo veel nieuws te melden eigenlijk. Nog erg bang dat het weer mis kan gaan, blij met vandaag maar kijk nog niet verder vooruit, in de zenuwen voor echo 20 december etc. Ik merk zeer weinig van deze zwangerschap (borsten minder zeer dan vorige keer) en dat zint me niet helemaal, al weet ik ook dat dat niets hoeft te zeggen. Ik kan alleen maar [-o<
Latoya ik had het al gedaan maar nog een keer GEFELICITEERD. Ik hoop natas dat het snel 20 december is en je een mooi kloppend hartje ziet.
En Ischa hoe nu met jou? Ongi doorgezet of nog steeds alleen wat vreemde kleur afscheiding? (Sorry, heb het allemaal niet bij kunnen houden afgelopen dagen)
Zou wel een paardje willen maar dan moet ik wel het geld hebben enzo he wil eigenlijk wel op een boerderij wonen...
Is wel lastig Natas, dat elke zwangerschap anders is. Dat je er dus niet vanuit kunt gaan dat de verschijnselen die je vorige keer had, er nu ook zijn. Maar goed, misschien juist ook wel goed. Vorige keer had je er wel last van en was het mis. (Had ik trouwens ook.)
@ Natas: ja idd, de lusten en hij mag de lasten ervaren! haha! Ja geinig om te zien he dat het in het weekend rustig is en doordeweeks druk, terwijl iedereen welwerkt! Ik kan veel op de pc op m'n werk! (nou ik MOET veel achter de pc om alles wat ik doe te rapporteren! ) Hoe voel jij je nu? @ Latoya: anders moet je je bericht even wijzigen en er wat enters bij doen! Pagina wordt zo breed nu!
Ja klopt, je weet het gewoon niet hè....... maar je zoekt naar een bevestiging en dat is minder merken dan vorige keer voor mij gevoel niet.