Ik wil eigenlijk accupunctuur, maar ze zeggen al: als je meer dan 20 per dag rookt is de kans van slagen klein!
zoek maat eens op google laseren hier in de buurt kost het 70 euro en na begandeling is gratis Mn tante die er 50 op een dag rookte is er met behulp van laseren ook vanaf gekomen
Morgen gewoon gaan stoppen en je ziet wel wat er gebeurd. Moeten maakt het veel moeilijker, een kennis van ons heeft longemfyseem en moet stoppen met roken om dat ze nog maar heel weinig zuurstof heeft, maar het lukt haar niet.
@ Ischa idd, moeten werkt niet.. Op zich moet ik voor mijn astma... Maar ikwil het voor zoveel andere dingen! Ik ga ervoor! @ Danjo: ooh dat wil ik ook! Nou ja, ik ga er gewoon voor morgen! Nou dames, ik ga, ik ga weer bij die vriendin eten, net als gister... Vriend is weer aan het werk! Dus ja, je moet wat! Ze woont gelukkig maar 1 minuut lopen van me vandaan dus ik zal niet erg nat worden van de regen! Fijne avond!
Lola eetse mooi makkelijk Nou het regent hier echt vreselijk bah bah Ik zit te denken moet ik nou koken hahaha heb net 1,5 a 2 uur geleden mn ontbijt op hhaha Haal zo maar kipfilet uit en die maak ik met champ,parika,uien ketjap en satesaus en gooi ik wel op een pistolet of bak er wat aard bij
hallo, sorry dat ik me hier zo tussen meng maar ik weet het niet meer. heb 1 juni en 1 november een miskraam gehad en zit nu te wzhten op mn ongi. de eerste keer na de miskraam in juni kwam al na 24 dagen en nu dacht ik dat het gisteren begon,had 1 keer heel licht bruin verlies.maar nu ,niks noppes nada, ik snap er niets van....... heb wel ontzettende zere borsten en soms ongikrampen.ik weet het niet meer hoor.
Hoi Bartje je zult toch moeten afwachten na mk kan alles heel raar lopen zo ook tussenrijds verlies enz Maar het zou ook heel goed kunnen dat vandaag of morgen de duivels erdoorheen komen Vergelijken met vorige mk moet j eniet doen ik had na 1e mk ook netjes 28 dagen en deze keer had ik 34 dagen ,,geduld
Hoi Bartje, Je hoeft geen sorry te zeggen. Wat jij nu hebt zit ik nu eigenlijk ook midden in. Ik had vanaf woensdagavond allemaal steken in mijn buik, misselijk, pijnlijke borsten en vanaf afgelopen vrijdag beetje bruin bloedverlies en was gister opgehouden, nu werd ik vanmiddag mega ongi met een cyclus van 24 dagen. Het wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat lopen hoor. Ik ben aan de ene kant wel opgelucht dat het nu doorgezet is.
Ik ga vandaag ook helemaal niks doen Marjo, maar heb dan ook veel buikpijn en rugpijn, dus ga straks denk ik ook maar pizza bestellen.
Stoppende meiden, onwijs veel succes! Als het mij lukt om te stoppen, dan moet het jullie ook lukken. Echt waar hoor! Bereid je goed voor, zet al je motivaties op een rij, als je een lezer bent bestel de boeken Rookvrij en/of De Opluchting, als je een kletser bent meld je aan op een stoppenforum, heb de pleisters in huis of kies een ander hulpmiddel, etc. etc. Maar vooral : hou je stopmotivatie hoog en geef niet toe tijdens die eerste moeilijke periode!
Oke idd ik denk je gaat nu van je cyclus uit na mk en dat mag dus niet he maar zie dat je een vrij korte cyclus hebt Oh das ook nog een idee wat bestellen
Een lekkere shoarma pizza ofzo marjo. Ik hoop dat mijn cyclus weer zo blijft (of eigenlijk natuurlijk niet en dat ik omstreeks 26 dec pos test, ook mooie datum ).
ja ik heb nu ook een cyclus van 26 dagen ben benieuwd wet dus precies wanneer ik mn ei heb gehad das el makkelijk jah ik denk dat ht dat wel wordt wat bestellen