HIHI dat hoeft niet Ik moet nieuwe rij handschoentjes hebben : zwarte voor normaal rijden en witte voor de wesdtrijden.. Dat is 2x 18 euro En ik wil een nieuwe witte rijbroek (ook weer zo'n 100 euro. En wil regenbroek voor paardrijden..Ennn eigenlijk? wil ik ook een nieuwe jas en.. HAHA nu houd ik maar op
Ik ga ook weer ff dames... als voetbal afgelopen is, komt miljoenen jacht...dat is leuk dus tot later! Liefs
Meiden, ik ga onder de douch en dan mijn mannetje verleiden. Spreek jullie morgen wel weer. Slaap allemaal lkkr voor strakjes.. dagdag El
Hallo Dames! Ik was een beetje aan het bijlezen toen ik een link tegen kwam... MKL. Nou goed alles gelezen en mijn irritatie gehalte is echt gestegen! Maar goed, gelukkig zit er een slotje op, voordat ik weer gebombadeert wordt met nare pb'tjes! Kon ik lekker niet reageren erop! nou hoe is het hier? Hier prima... Danjo: hoeveel peuken heb je nog? Ik 0 ! Mijn score op dit moment: I have been quit for 2 hours, 27 minutes and 2 seconds (0 days). I have saved 0,59 by not smoking 3 cigarettes. I have saved 15 minutes of my life. My Quit Date: 2-12-2007 18:30 Ik dacht ik begin maar alvast met stoppen! Zonde op sigaretten te halen en die weer weg te moeten gooien vanavond!
http://www.dedicateddesigns.com/qk/download.htm Die downloaden, heel handig! Oooh, wat weinig zeg! Ik heb vandaag "maar" 20 sigaretten gerookt! Ik probeerde te verdelenover de dag, maar goed dan ben ik zo obsessief bezig dat ze zo op zijn! Nja... Dus ik ben maar gewoon begonnen! Ik heb wel trek, maar goed, morgen begin ik met pleisters! Nu moet je vriend ook stoppen! Mijne rookt niet (echt).
HMMM..Sam heeft wel zin om nog even te klussn.. maar weet niet of mannetje het nog gaat redden vandaag.. Hij is moe.. Maar hij gaat me nog wel even masseren.. misschien... HIHI