zo bedje is opgemaakt en euh Lola ga nu mn 4e en laaste sigaretje roken en hopen dat ik morgen lekker fris uit bed kom en dat het roken niet gaat spoken in mn hoofd
Goedemorgen ! Sam meissie van harte met je verjaardag vandaag Danjo en Lola veel succes met het stoppen vandaag, ben benieuwd! Vanmorgen moet ik weer werken, maar ben er vanmiddag wel weer!
Sam van harte GEFELICITEERD met je verjaardag en dat je maar een hele leuke dag mag hebben en over 13 dagen een mooi verjaardagskado Lola en Marjo vandaag heel veel succes meiden zet hem op. Jullie kunnen het. Nu moet ik rennen anders kom ik te laat op mijn werk Tot straks.
Danjo: Zet em op! Dames bedankt voor de succesjes! Ik voel me tot nu toe prima! maar de dag is nog jong! hahaha!
Mooi zo Danjo, hier ook wel! Vroegen net wel collega's mij mee te roken! Nou niet gedaan uiteraard! haha!
Ja precies! Echt lastig! Nja... even doorbijten! Op zich voel ik me wel goed, ik ben behalve 1 huisbezoek de hele dag op kantoor, dus ik ga flink aan de thee enzo!
Ja dat is echt moeilijk! Ik miste mijn eerste peuk vanmorgen al bij de bus! en gisteravond natuurlijk ook al! Maar ik sla me erdoor heen! hahahaha! Pfoeooeoe, ik was vrijdag belangrijke papieren van een client kwijtgeraakt, maar ik heb ze gelukkig gevonden! Ik schrok me al rot! Ben nu echt blij!