Danjo: moet je nog naar de gyn? Ben benieuwd hoe ze reageert! haha! Bruidje: Balen zeg, maar ja het kan echt weken duren voordat je cyclus weer op gang komt! GRRRR... Trust: Bedoel je mij? Mijne is soms 35 en soms 33... Ligt er aan, de keer dat ik zwanger was had ik 28 dagen! Ik heb nu als het goed is mijn ei eerder gevoeld, maar goed, ik test pas na 35 dagen!
balen zeg! Ik dacht gisteren heel even dat ik ongi werd. Ik had 1 rood stipje, maar vandaag weer helemaal NIETS. Balen, dacht ik eindelijk de cyclus weer terug te hebben.... niet dus. Kan het trouwens ook zo zijn dat je bij een eisprong ook bloedverliest?
Trust: Ja, daar ben ik ook zo bang voor. Dat ze iets kapot hebben gemaakt.. Pff, ik word er een beetje moedeloos van zo af en toe... Best wel beangstigend soms. Lola, ik ben erg benieuwd of je zwanger bent! Je maakt het wel spannend! Ik ga denk ik ook temperaturen. Ik wil gewoon een beetje inzicht.... Sterkte en succes allemaal! Ik wil ook een beetje afstand nemen hier. Moeilijk, maar ik wil het toch proberen.... (ben benieuwd hoe lang dat goed gaat... )
@ Marije: hier nog geen ongi hoor! hahaha! Maar ik voel mij niet zwanger en dus ben ik het oo niet! Ik wacht gewoon af! @ Luna: aaaah, balen dat het niet doorzet dan! Maar misschien innesteling ofzo?!
O wat super om te zien dat het al bij zoveel gelukt is.. Geeft me wel hoop. Zouden dit weekend uitgerekent zijn van een prachtige zoon of dochter, het heeft helaas niet zo mogen zijn... Ben er best kapot van, vooral heel leeg.. Hoop dat ooit onze droom uit mag komen. Gr Droom
Hmmm, wel vreemd dat dat streepje licht bleef. Bij mij was na 2 weken mijn test al negatief, ondanks een zwangerschap van bijna 16 weken... wie weet dat je over een paar dagen alsnog positief test...
Ja gek he snapt het ook niet helemaal.. had na 1 1/2 week ook al een bijna negatieve test.. maar ja als ik zwanger zou zijn zou het streepje dikker moeten worden en dat was niet.. hij was gewoon negatief.. erg vreemd.. of misschien toch iets van een innesteling wat verkeerd is gegaan...
@ droom: ooh, hoe ben je het weekend doorgekomen? Kan me voorstellen dat het wel moeilijk was! Hier zijn er idd toch al een aantal zwanger geraakt. En dit topic is er nog maar sinds deze maand en toch al 7 zwangere! @ Bruidje: Hmmm, wel vreemd zeg, misschien idd iets mis gegaan met innestelling! Bah!
we zullen zien... geen bloed geeft moed hahaha.. wat erg voor je Droom.. ik hoop dat je wens snel weer voor je in vervulling gaat!
ha ik voel me net weer wat beter, m'n bestelling van matcare net binnen en ik doe een ovu testje en kijk, ik heb gisteren op 14 dagen na het vegen toch een eisprong gehad, eindelijk ..... Dus kan nu binnen 14 dagen eens testen en we hebben moeite gedaan om te klussen.
Oh bruidje dat is ook toevallig! Wel balen, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toebent na je MA.
Mooi Zico! Ja vind ik ook als ik dan toch niet zwanger ben.. dan maar gewoon ongi... nieuwe ronde nieuwe kansen..
Mijn NOD kan veranderd worden naar 16/10! Wil iemand dit aanpassen? Thanxxx... Zou leuk zijn als het dan raak is.. mannetje is 17/10 jarig.. Vorige keer was het met mijn verjaardag raak..
Daarom ik vind het prima zo.. en ik kreeg altijd precies 12 dagen na mn ei mn ongi en nu dus weer dus ben al blij dat dat niet ontregeld is..