beetje zonde van de centjes ook. Maar ik blijf nog wel hopen voor je! Zolang het tegendeel nog niet bewezen is...
Lola wat balen zeg...weer ongi... ik was afgelopen maand er zo van overtuigd dat ik roze was maar helaas mijn lichaam heeft me weer perfect voor de gek gehouden....ongelofelijk maar deze maand is het mijn beurt...ik temp en ik heb de digi ovu-testen van clearblue gekocht dus deze maand gaat het hem worden hoor! ik zal mijn ei niet mislopen en roze worden zal ik! groetjes Liesje
Zwanger September 2007 : 1. Bahar (ronde 5) 2. Princess (ronde 1) 3. Jent (ronde 6) 4. Jendo (ronde 6) 5. Danjo ( ronde 9) 6. Cassanie (ronde 2) Nod september 2007 13-09-2007: Marlie81 (ronde 1) 18-08-2007: Loesjuh (ronde 5) 23-09-2007: Droom (ronde 6), Assie (ronde 2), Femmes (ronde 2), Natas1 (ronde 1) 24-09-2007: Manon F (ronde 2), Marun, daantje (ronde2) 27-09-2007: Emmi (ronde 2) NOD Luna73 onbekend (ronde 0) NOD Oktober 2007 02-10-2007: Casedy (ronde2) 05-10-2007: Nony (ronde 1) 07-10-2007: Charlie01 (ronde 3), Vruchtje 24 (ronde 3) 08-10-2007: Liesje76 (ronde3) 11-10-2007: Marleen 123 (ronde 3) 16-10-2007: Bruidje77 (ronde 2) 17-10-2007: Sas28 (ronde 4) 18-10-2007: Mama2801 (ronde 2) 18-10-2007: Marije1980 (ronde 5) 21-10-2007: Lola1982 (ronde 4) 22-10-2007: Trust1 (ronde 6) Ik heb mezelf van de lijst gehaalt. Ik heb vandaag weer een miskraam gehad. Liefs Hummel.
Heel veel sterkte Hummel.....wat vervelend zeg! Zelf heb ik weer een beetje hoop zwanger te zijn. Heb vanmorgen en vanmiddag een test gedaan (zie album) Hopelijk is het lijntje morgen een stukje duidelijker.....
Hummel meid...daar schrik ik van ik wens je/jullie heel veel sterkte om deze klap opnieuw te verwerken. Maar blijf hoop houden dat het de volgende keer wel goed kan gaan! groetjes Liesje
Enne Marlie... als dit niet meer van je mk is dan zie ik toch echt een heel duidelijk streepje hoor. Hoe lang na je mk is het nou? groetjes Liesje
Ruim 4 weken. In de tussentijd heb ik expres nog 2 keer een test gedaan (negatief) zodat ik zeker zou weten dat het niet daar van kon zijn, als ik meteen weer zwanger zou raken. Dus daar is het niet van...
nou dan zit er voor mij niks anders op dan je te (voorzichtig) te feliciteren! strooi een paar hcg'tjes deze kant op .....wil deze maand ook graag zwanger worden groetjes Liesje
Hummel, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte. Bah, dit gun je toch niemand! Lola: jammer dat je ongi erdoor is gekomen, had je gevoel toch gelijk! Marlie: ik zie echt duidelijk streepjes. Ik denk dat je wel weer kunt juichen , maar ik begrijp dat je voorzichtig bent! Liesje: ik hoop echt dat het deze maand gaat lukken bij jullie! Ik hoop ook eindelijk eens mijn ei goed te vinden. Wie weet gaat het dan eindelijk eens goed! 8)
Hey Hummel wat rot zeg..pfff maar blijf gewoon moed houden he!eerst verwerken en dan gaan we er weer voor! en de rest die ook nog niet zwanger is kop op deze aankomende maand of cyclus ik ga ook voor oktober maand 6 zal het lukken! moet gewoon.. x
Hummel, wat ontzettend balen zeg! Wéér...... Sterkte en hou je taai! Vanavond maar even lekker janken bij lieffie!
haha meld je lekker aan bij mei mammas meis gefeliciteerd Ladies hier wat hcgtje ******************* ************************ ************************* **************************** ******************************** ******************************** ********************************** *******************************
Hey Hummel, sterkte meid, probeer een beetje moed te houden.... maar kruip nu lekker tegen je lief aan en jank t er maar lekker uit. Sterkte met een dikke x! Marlie.....: volgens mij ben je echt met zn 2-tjes hoor. Een hele voorzichtige proficiat! liefs,
Hahahaha, nou ik ben nog even voorzichtig maar hopelijk kan ik jullie morgen gezelschap komen houden...