Ik doe niet aan tempen zelf, ik gebruik de persona die spoort je eisprong dmv ovulatietesten op.. ideaal!
Zelf vind ik het makkelijker en aangenamer om op het cervixslijm te letten. Hiermee kan je zeker als je een tijdje goed oplet, je ovulatie herkennen door het doorzichtige eiweitachtige slijm. Bij mij werkte het in elk geval meteen, de eerste ronde dat ik het slijm herkende en we meteen gevreeen hebben was het raak. Ik hoop dat het volgende cyclus voor mij weer zo makkelijk te merken is, hopelijk heeft de MA dat niet door de war gegooid. Succes
Gefeliciteerd Assie! Hopelijk mogen alle roze dames lekker 9 maanden op hun roze wolk blijven zitten! Aan alle anderen: veel succes dames! Ik geraak hier niet echt bijgelezen, vandaar dat ik dus maar aan iedereen succes wens xxx
Hoi meiden ik was were opnieuw zwanger, maar helaas is het nu weer fout afgelopen dus ja. Ik ben er weer zullen we maar zeggen xxx Joyce
Hey meiden, Vandaag moet ik ongie worden maar nog niks te bekennen. Mijn baarmoedermond zit ook veel hoger dan normaal. Nou ja ik wacht het nog even af.
@ Annna: ik heb dat ook geprobeerd. Letten op het slijm. Ik werd er niet wijzer van.... Helemaal niet sinds de MK. Lijkt wel alsof m'n lijf van slag is. Steeds steekjes in de buik en m'n borsten zijn nog steeds niet normaal geworden... Het is nu toch al 5 maanden geleden. Ik hoop dat het bij jou nog allemaal in orde is! @ Jent: ontzettend spijtig en verdrietig! Heel veel sterkte. Het is niet niks om dit mee te maken en al helemaal niet 2 keer.... @ Sabien: spannend! Hoeveelste ronde is dit voor jou sinds de MK? Het zou geweldig zijn als het weer raak zou zijn! Ik duim voor je! Hier nog geen ei gevonden, maar dat is ook niet raar gezien mijn banner.... Ik ben benieuwd of ik hem kan vinden....
Hier ben ik ook mijn ei aan het zoeken. het is volgens mij banner nog wat vroeg maar ik heb hem ook wel eens op dag 12 gehad, dus we zijn alert!
spannend! Hoe zit dat nou met die baarmoedermond. Ik voel wel verschil in hoog en laag maar ik weet nooit wat dat betekend.
ach wat balen zeg! Met hoeveel weken ging het nu mis? het is dus wel spontaan gekomen? Sterkte joh! Wat rot dat je het voor een tweede keer mee moest maken!
Ik zou nu 8 weken en 3 dagen zijn geweest afgelopen woensdag, maar hetgeen wat er was was niet ouder als 2 a 3 weken. En het was deze week op de echo ineens foetsie zonder dat ik wat verloren ben dus het is echt een raadsel het is gewoon opgelost ofzo. Maar ik mag nu wel in okt naar de gyn voor bloed en chromosomen onderzoek dus daar ben ik dan wel weer blij mee. dat we in iig niet tot een derde mk hoeven te wachten. En deze keer geen curretage dus ben toch wel opgelucht. xxx Joyce
@ Jent: dat is inderdaad wel fijn, dat je nu al onderzoeken krijgt. Je wil dit geen derde keer meemaken.... Hopelijk krijg je snel je wondertje! Ik heb vandaag rekbaar, doorzichtig slijm. Dat betekent toch klussen?
Marije Bij twijfel altijd klussen! Dat is sowieso nog het allerleukste van zwanger willen raken. Ik vind de omschrijving eiwit achtig slijm echt heel goed omschreven, je kunt er echt draden mee trekken tussen je vingers. Ik heb trouwens geen zwangerschapsverschijnselen meer. Die had ik ook al niet meer echt voordat we er achter kwamen dat de kindjes dood waren. Maar ik had eigenlijk niet veel last van kwaaltjes, wel pijnlijke borsten en een moeilijke stoelgang, maar dat laatste had ook andere redenen. @ Jent, Sterkte meid met het verlies
@jent. Heel veel sterkte, het is een verschrikkelijke gebeurtenis. Wel fijn dat je naar de gynaecoloog mag, dat geeft toch een fijn gevoel ook al kunnen ze niet echt veel voor je doen. Schrik niet maar de uitslag van chromosoom onderzoek duurt 12 weken en er komt (gelukkig) bijna nooit wat uit. Veel Liefs Cindy
@ Jent : heel veel sterkte meidje. @ Anna : ik had verschijnselen als erg moe, zere borsten en ik was kortademig, de laatste paar dagen begon m'n buik op te zetten. Ongeveer een week na de curettage waren alle verschijnselen weg. Maar bij mij was alles nog in volle glorie aanwezig toen op de echo bleek dat het fout zat, wat dat betreft zal ik bij een hopelijk volgende zwangerschap weinig vertrouwen daarin hebben. @ Marije : yep, rekbaar doorzichtig slijm betekent aan de klus! 8) Je kunt dit krijgen vanaf een paar dagen voor ovulatie en tijdens ovulatie, dus werk aan de winkel. @ Luna : als je baarmoedermond laag zit en hard is (voelt als het puntje van je neus), dan ben je niet vruchtbaar. Zit je bmm hoog en voelt 't zacht (als je oorlelletje of als je lip), dan zit je in je vruchtbare dagen en staat je bmm open. Hier weinig te melden. M'n ongi is net weg, over een dag of 2 ga ik weer met de ovutesten beginnen. Eerder dan anders, voor de zekerheid omdat ik nog niet zeker weet of ik weer een normale cyclus krijg.
Nou, gisteren weer lekker geklust! Nog geen positieve ovutest. Niet eens een licht streepje. Hopelijk werken ze wel! M'n temp is al een paar dagen lekker stabiel. Ben ook erg benieuwd of ik daar wel iets kan ontdekken.....
Zwanger September 2007 : 1. Bahar (ronde 5) 2. Princess (ronde 1) 3. Danjo ( ronde 9) 4. Cassanie (ronde 2) 5. Marlie81 (ronde 1) 6. Assie (ronde 2) Nod september 2007 24-09-2007: Marun, 26-09-2007: Sabien99 (ronde 4) 27-09-2007: Emmi (ronde 2), 30-09-2007: Zico (ronde 1), Sam0110 (ronde?) NOD Oktober 2007 02-10-2007: Casedy (ronde2), Kaley (ronde ?) 05-10-2007: Anna39 (ronde 1 na MA), Nony (ronde 1) 07-10-2007: Charlie01 (ronde 3), Vruchtje 24 (ronde 3) 08-10-2007: Liesje76 (ronde3) 11-10-2007: Marleen 123 (ronde 3) 16-10-2007: Bruidje77 (ronde 2) 17-10-2007: Sas28 (ronde 4) 18-10-2007: Mama2801 (ronde 2) 18-10-2007: Marije1980 (ronde 5) 18-10-2007: Luna73 (ronde 1), 20-10-2007: Lola1982 (ronde 4) , Nony (ronde 2) 21-10-2007: Natas1 (ronde 2), Femmes (ronde 3), Manon F (ronde 3) 22-10-2007: Trust1 (ronde 6) Sabien en Emmi, hebben jullie al getest? @ Daantje balen meis, wanneer is je nieuwe NOD? Ik zag dat je gaat "smeppen"? Hopelijk brengt dat wat geluk! Voor Zico en Sam is het ook spannend! Bijna hun NOD! Hoe is het met de rest? Ik ben weinig hier te vinden, ik probeer het wat van mij af te zetten! Kijken hoe dat gaat een ronde zonder forum! Ik lees af en toe wel stiekem mee hoor!
hoi meiden, ik wil me hier ook vast melden! ik heb op 26 september nog onverwachts een curettage gehad omdat mijn miskraam wel aan de gang was, maar niet door wilde zetten, wat dus erg veel pijn opleverde! nu voel ik me gelukkig een stuk beter! ik heb weinig klachten en weinig bloedverlies. ook wij willen graag weer zwanger worden, maar begreep dat het beter is om eerst mijn 1e menstruatie af te wachten... maar daarna gaan we er weer voor! liefs rebbel
@ Daantje: wat jammer! Ik had wel goede hoop voor je. Hopelijk volgende ronde beter! @ Rebbel: sterkte met het verwerken. Het is niet niks. Maar welkom hier! @ Lola: hahaha, dat probeerde ik ook al! Maar ik kijk toch nog even elke dag... Niks mis mee, toch? Ik zit nu te wachten tot m'n testje klaar is. (ovu) Ben benieuwd...heb nog steeds het eiwitachtige slijm....
nee het is zeker niet niks, we hebben er al wel naar toe kunnen leven omdat we al 2 weken op en neer naar het ziekehuis liepen omdat het waarschijnlijk niet goed was... dus nu gaat het gelukkig wat beter! liefs rebbel