Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Anna : het lijkt me idd heel moeilijk om daar niet op te letten en van alles over te gaan denken.

@ Dayenne : ik duim nog steeds! Een ongi-achtige pijn kan ook heel goed als je zwanger bent, dus dat hoeft niet meteen slecht nieuws te betekenen. Geen bloed geeft moed!
    Nou, op kraamvisite bij m'n stiefkleinkindje is dan zwaar, maar werken tussen de baby's zal ook moeilijk zijn zeg.

@ Marije : tjsa, wij zijn ook zo leuk dat je niet kan wegblijven hè :)
    Sterkte op de wachtbank!

En ja, wij gaan vanavond en morgenavond aan de klus! 8) :)
    Alleen nog steeds geen vruchtbare afscheiding en bmm. Raar is dat toch want om 19.00 was de ovutest weer vet positief. :(

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je Natas!
    Oh nou, dan is er nog hoop is! Heb nu nog lichte ongikrampen, niet zo erg meer als vanmiddag.
    Ben benieuwd wat mijn temp morgen is...
    Inderdaad, geen bloed geeft moed!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Welkom. Veel succes. Fijn dat de vruchtbare dagen voor de deur staan. Dan kun je weer echt aan de slag voor de toekomst. Hoe voel je je verder? Krijgt het hele gebeuren al langzaam aan een plek?

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

sjipssssssssssss

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oei idd spannend zo! Hou de temp hoog en de broek droog! TOI TOI TOI

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha dank je wel!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier is de temp gedaald naar 36.8 en het is een echte ongi en geen innestelingsbloeding

volgende ronde beter

dayenne...spannend ik duim voor je!

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hoe is het vandaag?

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Temp iets gedaald vergelijken met gister, 36.5 Maar niet laag genoeg voor een ongi! Dus er is nog hoop...
    Verder nog helemaal geen klachten, geen ongikrampen, geen bruinverlies helemaal niks. Alleen migraine aanvallen :( Gisteravond 2 en vanochtend 1.

Misschien stomme vraag, maar kan je persluchtduiken als je zwanger bent? Want ik heb vanavond gedoken, maar dacht er pas aan toen ik al op de bodem lag :( Wie weet dat?

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nee dat mag tijdens een zwangerschap niet.
    Maar er zal vast een verschil zijn of je dat rond NOD doet of met een dikke toeter.
    Niet teveel over in zitten. Het leed is al geschied.

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ Dayenne, Ik ken iemand die de eerste e maanden gewoon nog doorgedoken heeft. Ze is inmiddels een maand of 7 en alles gaat goed.
    Maar je dus maar geen zorgen voor dat kleine klompje cellen in je buik. Dat hoop ik van harte tenministe.
    Horen we morgen weer?!

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb het in juni 1 keer gedaan en toen was ik meteen zwanger. Nu weet ik het niet hoe het zit. had zondag geen streep, maandag een dikke, vandaag weer een dunne...
    Volgens de gyn zou mijn ei met 5 dagen komen en dat was woensdag...

Meiden dank voor jullie reacties.
    We hebben het redelijk een plekje kunnen geven. Het was niet niks allemaal. We hebben nog wel wat spulletjes die we hebben gekregen in de kamer hangen met een kaarsje en een roosje erbij... dat voelt nog wel goed...

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je Luna en Annna!

Nu begint het toch wel spannend te worden...Merk namelijk nog helemaal niks van een aankomende ongi. Alleen last van mijn darmen (beetje verstopt) en flinke migraine aanvallen.

Hoe gaat het met jullie? Luna jij moet toch nog ffies wachten he?
    Thanks Annna, jullie horen morgen zeker meer!

14. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Ik hoop voor je dat het raak is :D
    Heb je last van symptomen?

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je! :D
    Neuj niet zo...Soms wat steken in mijn onderbuik, voornamelijk rechts. Maar ik weet niet wat dat betekent.
    Voor de rest heb ik deze maand juist nergens last van...Normaal voel ik van alles, nu helemaal niks. Ik hoop dat dat een goed teken is :).

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    En we zijn weer een dag verder.
    Ik hang aan je lippen!

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik ook :)

18. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi hoi,

Maandag begon bij mij bruine spotting zoals al eerder gemeld. Het is nog steeds bruine spotting (geen tampon nodig), precies hetzelfde als eerdere maanden hoor, dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Verwacht vanavond of morgen ongesteldheid en dan maak ik weer een nieuwe NOD.
    Gisteren heel erg teleurgesteld en kon mijn tranen niet inhouden. Daarna was vriendje zo lief en voelde me alweer wat beter. Voel me nu wel weer wat beter. Heb nu ook ongi-au beetje, laat maar doorkomen, want anders ga ik me toch weer vanalles in mijn hoofd halen! In ieder geval heeft het mij enorm geholpen door de eerste 3 weken van de cyclus niet teveel op het forum te komen, en alleen de laatste week. Dus daar ga ik nog even mee door. Mijn nieuwe NOD geef ik nog door.

Succes allemaal!

Liefs
    Marleen

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi Ellen en Luna...lief van jullie.

Nou, nog helemaal geen teken van ongi! :D
    Zelfs geen bruinverlies, geen ongikrampen helemaal niks. Alleen gisteravond ineens erg misselijk, mijn maag was zo gevoelig dat ik niet op mijn buik kon liggen.

Dus ik hou het lekker spannend haha ;)

@Marleen, balen zeg...Knuffel voor de ongi-au :).

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ Dayenne. (mooie naam trouwens!)
    Wat spannend! Laat je nu niet misselijk worden vd zenuwen!

Deel Deze Pagina