Dank je Ik probeer me rustig te houden! Gelukkig heb ik veel afleiding, ik moet zo tot 18.00 zwemmen en les geven
@ Marleen : wat jammer voor je Nou, als het dan toch moet dan maar hopen dat de ongi snel doorbreekt. @ Dayenne : Super spannend meid!
Hoi meiden, zijn er hier nog spannende dingen.. Ik heb bij mezelf echt het gevoel dat het niet raak is deze maand. Ik weet niet eens of ik een ei heb gehad deze maand (en ook niet wanneer ik ongi moet worden dus...) waardeloos!
Zeg, ik zie nu dat je in juli de laatste pil had en al 2 miskramen hebt gehad. Ben je dan in zowel aug als sept zwanger geweest en vrij snel een miskraam gehad? Heftig zeg.
Dat is balen .... Irri is ook dat je pas met je ongi terug kunt rekenen wanneer er een ei is geweest.... Bij mij rommelt er nog vanalles in de buik. waarschijnlijk nog van mijn vorige zwangerschap... darmen die nog vanalles moeten verwerken. Ik hoop dat mijn volgende cyclus weer gewoon normaal is. Dat is nl. beter te bereken...
onee ik zie het al. Je bent door de pil heen zwanger geworden. Niet dat het dan minder erg is ofzo hoor.
Update van Dayenne... Nog geen ongi in aantocht. Verder ook geen ongi klachten. Verder was ik vanmiddag weer kotsmisselijk, dat is gelukkig nu weer weggetrokken..Ga zo maar proberen te eten Marjolein heel veel sterkte! Jee wat erg zeg Liefs van mij
@ Danjo : ah meis toch, ik had nog zo gehoopt en geduimd voor je Heel veel sterkte en een dikke knuf! @ Dayenne : wanneer ga je testen? 8)
Ik ga denk ik vandaag testen bestellen, dus als het goed is kan ik morgen testen. Ik vind het een beetje rottig om hierover te praten, net nu het is misgegaan met marjolein. Nogmaals sterkte!
heb je een datum ergens ingegeven? anders maak je toch een nieuwe... Wanneer ga je nu testen? superspannend joh..
Zo, de spanning stijgt weer ook aan deze kant. Nog een week tot NOD, vandaag zou innesteldag zijn. Voel ik sinds gisteren allemaal kleine steekjes links.... hihi superspannend. Mn boobies gaan er ook weer anders uitzien.... maar ik durf niet te veel meer te hopen, vorige maand was ik ervan overtuigd dat het bingo was, werd ik toch ongesteld. Ik pleit nog steeds voor dat luikje in je buik! Als iemand nog HCG-tjes over heeft.... ze zijn welkom!
Ik vul alles correct in, maar hij doet het niet..Nouja, dan maar even zonder. Ik heb net testen besteld via sensitest. Dus hopelijk zijn ze morgen binnen! Dan doe ik de eerste test .
megaspannend joh! Ik heb al een tijdje zo'n digitale liggen, die zegt gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger'. Is beter voor mij, anders ga ik streepjes zoeken hihihi We lezen het morgen wel he! @natas: wat is de status bij jouw onderstel, wij zijn toch ongeveer gelijk?