op de lijst staat dat deze maand al ronde 2 was.. klopt dat wel? als je nu je 2e ronde ingaat, was die andere cker ronde 1?
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 Zwanger December 2007: 1. Latoya (ronde 5) 2. Anoul26 (ronde 2) 3. Wwjc19 (ronde2) 4. Naannaan (ronde 5) NOD December 2007 20-12-2007: Zico (ronde 16), Derona (ronde 1) 21-12-2007: Jes1 (ronde 1) 23-12-2007: Lindaa (ronde 2) 25-12-2007: Mamameike (ronde 2), Lola1982 (ronde 2) 27-12-2007: vruchtje24 (ronde 1), Semmi (ronde 1), Jas (ronde 1) NOD Januari 2008 01-01-2008: Marieke15 (ronde 1) 02-01-2008: Nony (ronde 4) 03-01-2008: Danjo (ronde 3), Ischa (ronde 2) 06-01-2008: Jill J (ronde 1) 10-01-2008: Lastminutemama (ronde 2) 11-01-2008: Pippo (ronde 2) 13-01-2008: casedy (ronde 6) 15-01-2008: Marije1980 (ronde 8 ), Ellenk (ronde 4) 16-01-2008: Bahar (ronde 2) 17-01-2008: Caro73 (ronde 2) 18-01-2008: Sam8 (ronde 4) 24-01-2008: Ktje (ronde 2) Is hij zo goed Bahar?
Omdat er volgens haar banner over 13dagen ei heeft en dan 14dagen erbij tellen.... Kan me vergissen maar staat er voorlopig op, Bahar kan altijd nog reageren indien het niet goed is... Hey danjo, denk de 1000 niet te halen van het weekend! Het was hier zeer rustig....
Goedenavond iedereen. Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad, vanmorgen was mijn temp 0,3 graden hoger maar het hoeft niet natuurlijk even kijken of deze temp aan blijft houden en gisteren ook een paar flinke steken in mijn buik maar dat had ik maandag ook. Ben benieuwd. Vanavond is het dorpje (groot dorp) waar ik woon in het programma van Char. Dus ga ik wel even kijken. Lekker Marjo morgen vakantie, mijn vakantie is vanmiddag om 12 uur ingegaan.
Hoi allemaal, Alles goed met jullie? Nog iets gemist hier heb geen puf om alles terug te lezen. ischa: Mooi zeg je eigen ei hopelijk blijft je temp hoog gr vruchtje
Mijn echo was goed! \/ We hebben een grijs vlekje gezien van 0.94 cm groot met een knipperlichtje erin. Kijk, zegt de echoscopiste dan, dit is het kloppende hartje van jullie kind..... hahahaha, een knipperende rijstkorrel is dan ineens 'jullie kind' We hebben het hartje ook heel even gehoord, echt gaaf. Vruchtje was ook van een goede grootte voor deze termijn, dus so far so good. We juichen zachtjes, we zijn er natuurlijk nog niet helemaal maar de kansen op een miskraam zijn hiermee een aardig stuk gedaald. Woensdag 2 janauri krijg ik een volgende echo. Ontzettend bedankt allemaal!
Vruchtje:hoe voel jij je nu? Ischa:lekker dat je vakantie hebt zeg! Ik ben jaloers op allemensen die vakantie hebbbn of vanaf morgen vakantie hebben! *zucht*
Lieve Sam, Ik snap volkomen dat je er even doorheen zit en natuurlijk kan ik me je frustratie en angsten heel goed voorstellen. Ik wou dat ik iets voor je kon doen behalve een digi knuf geven en sterkte wensen. Ik kan misschien wel iets voor je doen, en dat is hier niet meer posten als je dat prettiger zou vinden. Want ik kan me ook heel goed voorstellen dat het confronterend is voor jou en wellicht anderen ook om hier telkens berichten van een zwangere te zijn. Dit forumonderdeel gaat per slot van rekening over zwanger worden en niet over zwanger zijn. Als jullie liever hebben dat ik hier niet meer post begrijp ik dat en heb daar geen probleem mee hoor (wel jammer, maar dat is ondergeschikt). Laat maar even weten. x Natas.
Ik denk niet dat Sam of anderen willen dat de zwangeren hier niet meer komen, het is gewoon efen spijtig moment dat men ongi wordt, maar we worden ook nog allen zwanger binnenkort, volgende maand testen wij allemaal positief!
lola: ik voel me wel redelijk goed. Ben blij dat ik na de mk eisprong heb gehad en wacht nu op nod, maar verwacht er helemaal niets van hoor! Wordt af en toe wel gek van het "zwanger willen worden". Het lastige is dat je er helemaal geen invloed op hebt en maar af moet wachten wanneer het weer eens raak is. Hoe is het met jou? sam: hier een knuffel voor jou. Heel naar dat je lichaam je dan in de maling kan nemen he heb ik ook wel eens gehad. Het is gewoon allemaal heel moeilijk, maar beetje afstand nemen van het forum heeft mij wel goed gedaan. irissaa: nog gefeliciteerd met je positieve test. gr vruchtje
hoi natas1, Toen ik zwanger was vroeg ik dat ook hier aan de meiden en ze vonden het allemaal wel goed als ik bleef schrijven. Dus wat mij betreft blijf gezellig mee kletsen. Ooit kunnen we het geluk weer met elkaar delen. liefs vruchtje
Natas super meid En gewoon blijven posten (vindt ik ) het is en blijft een zwangerschapsforum en het is soms hard Ischa gefeliciteerd met je ei meid Mijne zal vanav wel komen hoop ik tenminste Lola hoe is ie meid rest van de dames hallo