Natas, wat fijn dat je echo goed was en al een kloppend hartje gehoort! Super ! ik ga even filmpje kijken... heel melig we gaan jack ass 2 1/2 kijken.... morgen werken 8 tot 6 en dan kerstborrel en dan 2 weken vakantie.....heerlijk...... liefs Jas
hey anoul, kan me voorstellen dat je moe bent en ik ben bang dat het alleen maar erger gaat worden. Heb je ook vakantie? Miek
wij hebben een heel groot bad, daar moet zoveel water in dat ik het bijna zonde vind om te badderen. Ik heb ook een infra rood sauna, dat is ook heerlijk met het koude weer. Miek
Ooh dames, daar ben ik even met heel vervelend nieuws! Ik kreeg net een smsje van wendy waarin ik te horen kreeg dat ze in het ziekenhuis ligt. Ze had (waar Marjo en ik al bang voor waren) een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Hoe en wat het precies gegaan is weet ik niet, maar gelukkig hebben ze haar eileider kunnen redden. En als alles goed is, komt ze morgen waarschijnlijk weer thuis. Bah, dat verloskundigen dan tot 2 keer toe zeggen aan de telefoon dat die pijn erbij hoorde. Hadden we helaas wel gelijk! X SAM
Zwaar kut maar met zoveel pijn op je strepen gaan staan Wendy dikke knuffel Jah Lola het lijkt ook niet minder te worden
Hee meiden, heb niet bijgelezen. Natas JOEPIE 1e horde genomen meid geniet er van. Ik kom net terug van baby kijken bij een collega. Wat een droppie. heb een hele tijd met kind op schoot gezeten.... IK WIL OOK IK WIL OOK.... Mijn tijd komt nog wel. Over dag of 10 alweer ei dus komt vast goed.... Hoe is het verder hier?
oh sam, wat erg van wendy.... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ik zit erover na te denken, maar het enige wat ik kan bedenken is of je wendy sterkte wilt wensen... liefs Jas
Er zijn soms geen woorden voor....Ik kan Wendy alleen maar sterkte toewensen...Ik vind het vreselijk dat iemand dan toch zwanger wordt, en het geluk niet lang mag beleven... Wendy sterkte, dikke warme knuffels... pff... Veel liefs Pippo