Wendy, heel veel sterkte meissie. En ik vandaag maar een baaldag hebben omdat de . Na jou bericht ga je toch weer relativeren. Ik hoop dat je snel en goed herstelt. Caro
Inderdaad Caro. Dat dacht ik dus ook. Mijn mannetje zei gister ook. Beter gewoon ongi (dan maar wat later) dan wat zij nu doormaakt! Bah.. Ik had gister wel eersteklas baaldag. Gisteravond na het smsje van wendy kreeg ik een telefoontje van een vriendin van mij. Haar gehandicapte broer (die door ongeluk 13 jaar geleden gehandicapt is geworden) ligt op de ic. Zijn hart was erme gestopt. Gelukkig gaat t nu weer wat beter, maar hij wordt nog beademd! Nou toen was m'n dag gisteravond wel compleet! BAH! Maar goed, vannacht heerlijk geslapen en voel me weer wat beter gelukkig! Op naar de volgende ronde dan maar weer... Hier even een hele dikke knuffel voor wendy! Sterkte meid! En je weet het; ik ben er voor je! Liefs Sam
Gelukkig Sam dat het beter met je gaat. Ik denk dat ik toch mijn ei nog niet gehad heb, temperatuur was weer 0,2 graden gezakt vanmorgen. Heb ik vakantie moet ik toch vroeg op, dadelijk afspraak bij huisarts maar is wel fijn kan altijd goed met hem praten. Tot straks meiden.
Hmm..vervelend Ischa.. Brrr. nou het is wel vet koud brrrr ... Ik zal naar m'n werk.. De boel opruimen Nou succes bij de huisarts. Liefs Sam
Dank je wel. Hier sneeuwt het, maar hoop toch niet dat het echt doorzet, wil toch wel graag woensdag met kerst naar mijn ouders in Eindhoven. Veel plezier vandaag met opruimen Sam
goedemorgen meiden! jeetje wen.. super veel sterkte hiermee.. dikke knuff.. heb er geen woorden voor... en hoe gaat het hier verder?
Wendy, heel veel sterkte gewenst! Hoop dat je snel goed herstelt, lichamelijk en emotioneel! Kan me niet voorstellen hoe je je voelt maar leef wel met je mee! Dikke knuffel! Simone
Ischa balen meid dat je je ei nog niet heb gehad hij moet 3 dagen hoog blijven dan weet je zeker dat je je ei hebt gehad Sam nog 1 aggie meid vakantie
Goedemorgen dames! Wat een weertje he? Echt super koud! Het is nog steeds rustig hier! De meeste dames hebben vakantie (bijna)! Lekker hoor, ik moet volgende week nog 3 dagen werken en oudjaarsdag ook nog en dan kan ik ook even een weekje bij komen! Mijn NOD is bijna, ik voel niks... Echt niks! Meestal heb ik al buikkrampen een week voor NOD en zware en pijnlijke borsten, nu niks! Zal m'n lichaam nu eindelijk weer normaal worden zoals voor m'n 2e miskraam?!
Ik heb dat altijd Lola niks voor nod als ik zwanger ben haha Maar als ik niet zwanger ben heb ik van ales last
Echt?! Ja ik weet het niet zo goed, bij mij is het elke keer anders, maar volgens mij had ik de laatste zwangerschap geen last van iets, behalve een innestellingsbloeding!
Ja als ik kijk naar mn 2 zwangerchappen had ik in het begin nergens last van ja misselijk en normaal als ik ogi moet worden van alles en nog wat maar goed lichaam reageert el keer weer anders
Ja, mijne is ook anders elke x. De tweede keer zwanger was ik echt (achteraf gezien) 1 week na ei al onwijs misselijk, ziekig, moe etc. Maar goed, i weet dat niet zo precies meer, omdat ik na 5 1/2 week pas teste, maar in mijn beleving had ik meteen van alles, terwijl ik dat de andere 2 keren niet echt had! hahahaha! Maar nu voel ik trouwens wel wat zeuren in mijn buik, vorig weekend had ik echt het gevoel of ik elk moment ongesteld kon worden... Toen had ik echt heel erg buikpijn! Maar meestal houdt dat aan, maar maandags was het weer weg! Vreemd lichaam!
Meiden ik ga de hond uitlaten en dan werken het is hartstikke druk en mn collega heeft vakantie dus krijg weer inval (ben ik blij mee) NOT Tot vanavond maar weer
Goedemorgen allemaal, Wendy: heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. danjo: werk ze vandaag all: ik ben vanochtend ongesteld geworden en ben daar blij mij klinkt misschien raar. Kan nu zondag weer met clomid beginnen en dat is alleen maar goed want dat vergroot mijn kansen. Snap alleen niet van die positieve ovu test van vorige week en temp stijging, maar ga me daar maar niet te druk om maken. Nieuwe ronde nieuwe kansen gr vruchtje
@ Danjo: werkse! @ vruchtje: wat fijn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Waar raar van die positieve ovu test dan , maar idd wat je zegt, maar niet al te druk over maken!
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 Zwanger December 2007: 1. Latoya (ronde 5) 2. Anoul26 (ronde 2) 3. Wwjc19 (ronde2) 4. Naannaan (ronde 5) NOD December 2007 20-12-2007: Zico (ronde 16), Derona (ronde 1) 21-12-2007: Jes1 (ronde 1) 23-12-2007: Lindaa (ronde 2) 25-12-2007: Mamameike (ronde 2), Lola1982 (ronde 2) 27-12-2007: vruchtje24 (ronde 1), Semmi (ronde 1), Jas (ronde 1) NOD Januari 2008 01-01-2008: Marieke15 (ronde 1) 02-01-2008: Nony (ronde 4) 03-01-2008: Danjo (ronde 3), Ischa (ronde 2) 06-01-2008: Jill J (ronde 1) 10-01-2008: Lastminutemama (ronde 2) 11-01-2008: Pippo (ronde 2) 13-01-2008: casedy (ronde 6) 15-01-2008: Marije1980 (ronde 8 ), Ellenk (ronde 4) 16-01-2008: Bahar (ronde 2) 17-01-2008: Caro73 (ronde 2) 18-01-2008: Sam8 (ronde 4) 24-01-2008: Ktje (ronde 2) Up! Voor zico, derona en jes is het spannend!