Goedemiddag dames.. Wou ff zeggen.. Ik HEB VAKANTIE JUICH! FF de makelaar bellen, want wil graag huisje bekijken JOEHOE! Verder hier erg moe, maar wel weer een stuk vrolijker! Maar ga even wat doen, jullie kletsen hier nog maar even.. Latoya vervelend dat je je zo beroerd voelt, maar klinkt wel echt als zwanger ! Je moet er wat voor over hebben X SAM
Sam, geniet van je vakantie...en spannend hoor, huisje bekijken En ja, het zal er wel bij horen dat ik me zo voel....Maar het is wel erg vervelend hoor..maar we overleven het wel Liefs
Lekker Sam, huisjes kijken is een leuke bezigheid... en fijne vakantie. Ik moet nog 4 uur werken helaas en dan heb ik weekend. Maandag sluiten we om 16.00 uur dus dat scheelt alweer ...
He Sam, lekker genieten van je vakantie en van huisjes kijken natuurlijk! Oh ellen, wij stoppen maandag om 3 uur! Heerlijk! Wij mogen volgende week ook geen huisbezoeken doen, eigelijk amper afspraken maken, meeste instantie etc zijn dan ook gesloten en minder te bereiken.. Dus dat wordt gezellig met de minimale bezetting op kantoor thee leuten! Gezellig!
JOEHOE Volgende week vrijdag huis bezichtigen.. hmzz. dat duurt nog wel erg lang Weer wachten dus.. HAHA.. wachten op huis, wachten op ei, wachten op nod.. Wachten op vakantie het hele leven is alleen maar wachten
Ja echt he?! Wachten op de lift, wachten op de tram/metro/bus of trein, wachten tot het eten klaar is en in mijn geval vandaag: wachten op clienten...
OOh een tussenwoning. 3 slaapkamers (voorheen 4) Met grote keuken, en badamer en vrij ruime tuin. We wonen nu ook in tussenwoning, maar dat is huur en wat we gaan bekijken is bijna een keer zo groot beneden. veel meer ruimte dus. Heerlijk! We willen eigenlijk een twee onder één kap, maar zolang ik nog niets vast heb, zal dat nog niet kunnen! En dan is dit eerst wel een logische tussenstap!
Ooh ja, en een vaste trap naar zolder.. Wel handig, aangezien ik een fobie voor vlizotrappen heb En daar kunnen we nog een 4e kamer maken.. Dus die kinderen kunnen wel komen
Hahahaha, ik haat vlizotrappen! M'n vader had er vroeger eentje.. Dood eng, hij had helemaal een enge zolder! Wel fijn dat jullie dus volop kinderen kunnen krijgen, er is veel ruimte dus dat is mooi!
Yes, ook ik heb VAKANTIE! Heerlijk! Spannende tijden voor jou Sam! Veel te doen naast het zwanger worden! Leuk!
Komt vast goed Sam! Nu heerlijk voorbereidingen voor jullie dag! En dan zal het wel goed komen met het zwanger worden! voor het zelfde geldt raak je deze ronde wel zwanger!
Arme harde werkers! Ooh Zit even te kijken wat ik nog op m'n rekening heb.. Nou.. m'n vriend kan ook wel ophouden met werken.. 1700 euro, en ik werk niet eens fulltime JAHOE
Dank jullie ! Ik zal er komende dagen niet veel zijn, ik heb veel pijn en dat weerhoud mij ervan mijn verdriet te verwerken. (Het doet letterlijk zeer als ik huil) Het was toch bbz. Ik ben gister gewoon gaan werken, maar deed zo zeer en aangezien verloskundige (volgens haar) toch niets kon doen heb ik ha gebeld en die heeft me met mijn pijn en koorts doorgestuurd naar de EHBO. Bij echo bleek dat niets in baarmoeder zat. Met operatie hebben ze idd vruchtje weggehaald en eileider kunnen sparen... Zo, nu stop ik weer, want ook zitten doet zeer. Heel veel groetjes, Wendy
Lekker Sam, heb je zoveel gewerkt? of ben je gewoon zuinig! Jaaaa, ik werk veelste hard! Kuch, zit de hele dag al op internet, maar goed, heb ook maar 1 client gezien van de 7 afspraken!