Wendy, meis, wat een ellende allemaal! Wat verschrikkelijk dat de vk je pijn niet serieus nam, goed dat je naar de huisarts bent geweest... Ik ben wel blij voor je dat ze je eileider konden redden! Maar wat een verdriet, volgens mij heeft dit een lange nasleep! Nogmaals een dikke knuffel voor jou!
Hé Wendy, nogmaals heel veel sterkte. Het is echt vreselijk wat een mens allemaal door moet maken... Oh, Lola, wat sneu dat je moet werken! Zo te horen moet je alleen maar je uurtjes maken! 8)
In die week gaat het alleen maar om uren maken idd... Kwestie voor aanwezig zijn, voor het geval ergens een crisis is, dan rukken we uit, omdat de ervaring is dat een crisis rond deze periode een echte zware crisis is! Nja... Ik zal het alleaal wel zien!
Ja, ik ben oud jaarsdag nog aan het werk, tot 3 uur werken we dan en dan heb ik de rest van de week vrij + die maandag nog.. Dus ik ben wel een hele week vrij! Daar ben ik ook echt aan toe!
Nou onderwijs verdient wel goed. Maar eigenlijk qua salaris kan je dan beter invalkracht zijn, want dan heb je geen vergaderingen, geen vieringen (alleen als dat zoals ik nu voor langere tijd invallen is)etc... Dus wat dat betreft.. Normaal zit je als leerkracht veel meer op school. En voor mij is het meestal van 8 tot half 4. En dan nog wat nakijken en dan is het voor mij gedaan! Maar voor een andere leerkracht komt er nog veel meer bij kijken!HAHA make my day
OH, gelukkig Lola, dat je in januari nog wel een weekje hebt... Ik moet 3 januari weer beginnen en dan kun jij zeggen: ik heb vakantie! Sam, dus jij bent iemand uit het onderwijs die niks te klagen heeft? Dan ben je een uitzondering!
Oooh dan heb je mazzel Sam! hahaha! lekker! Ja, idd marije, wanneer de meeste weer beginnen heb ik nog een weekje vrij! Ach en volgens mij is het bij ons wel gezellig op kantoor volgende week!
Nou Dames, ik ga! Heb nog 1 huisbezoek! Ik probeerde hem al te bellen of hij iets te bespreken heeft (ik niet namelijk) want dan zie ik hem wel weer over 2 weken, maar helaas, zijn telefoon staat uit! GRRRRR, moet ik helemaal een half uur heen en terug reizen voor een gesprekje van amper 15 minuten! Toedels! Tot vanavond wellicht!
aaaaaargh.... wendy! wat lees ik nu allemaal meid! heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij! liefs rebbel
He Wendy, het i echt FU.. ! Het zal niet veel helpen maar toch wil ik je veel sterkte wensen! Liefs Anenchien
Wendy, neem vooral je tijd meis. Jee zeg die vk mag wel een trap onder haar g*t krijgen zeg! Ik ben idd nog aan het werk. Maar heb echt geen zin meer. Moet nog tot 17.15 dus kleine 2 uur pffffffffffffffff
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 Zwanger December 2007: 1. Latoya (ronde 5) 2. Anoul26 (ronde 2) 3. Naannaan (ronde 5) NOD December 2007 20-12-2007: Zico (ronde 16), Derona (ronde 1) 21-12-2007: Jes1 (ronde 1) 23-12-2007: Lindaa (ronde 2) 25-12-2007: Mamameike (ronde 2), Lola1982 (ronde 2) 27-12-2007: Semmi (ronde 1), Jas (ronde 1) NOD Januari 2008 01-01-2008: Marieke15 (ronde 1) 02-01-2008: Nony (ronde 4) 03-01-2008: Danjo (ronde 3), Ischa (ronde 2) 06-01-2008: Jill J (ronde 1) 10-01-2008: Lastminutemama (ronde 2) 11-01-2008: Pippo (ronde 2) 13-01-2008: casedy (ronde 6) 15-01-2008: Marije1980 (ronde 8 ), Ellenk (ronde 4) 16-01-2008: Bahar (ronde 2) 17-01-2008: Caro73 (ronde 2) 18-01-2008: Sam8 (ronde 4) 24-01-2008: Ktje (ronde 2)
GRRR... zoo en nu ben ik even VET BOOS... Komt er een wijf bij me uit de buurt aan.. onze russel zat vanochtend in haar tuin kattenstront te eten. Nu komt ze dus met een doos stront aan en meent ze dat dat van die van mij is.. Domme muts, komt ze aan met kattenstront! Kan het haar wel door de brievenbus sturen.. Doe ik de volgende x! Wat is het verschil! Altijd wat met dat mens. Ik loop zelfs terug als m'n honden ergens schijten waar dat niet mag en ik heb niets bij me! En als ze haar nou had zien zitten schijten allah, maar de gordijnen waren nog dicht.. Ze heeft me alleen maar gehoord omdat ik haar eruit stuurde! Dus graag de volgende keer met echt bewijs komen.. Daarbij, zij poept altijd eerst bij ons achter... OOh kan dr wel wurgen nu.. En ik had zo'n goed humeur!
Kill en attac Sam Buren..... vriend van ons werkt bij de gemeente. die heeft eens een keer 2 (!) vuilniszakken op de gemeentewagen gegooid en mee naar zijn werk genomen. Toen heeft zijn buurvrouw een klacht ingedient. Nu heeft hij een berisping gehad en mag ie niet meer met de bedrijfswagen bij huis komen! Hoe zat dat ook alweer met beter een goede buur......
OOh belachelijk! GRRRRR! Ik ben nu ook echt kwaad.. Mens moet blij zijn dat mijn russel daar de kattenstront wegeet ! Dat zei ik ook..weet je wat ze zei? Kattenstront ligt onder het zand.. ik zo.. dan moet jij beter kijken..Domme muts! Graaft zo moeilijk als de boel bevroren is! Marije.. ALs invalkracht heb je niet zoveel te zeuren. Je hebt van al die regeltjes waar je aan moet voldoen bij de inspectie weinig last! Alleen merk je dat bij veel scholen hier in het noorden de leerkrachten op hun tenen lopen.. Wij zeggen hier 'wie schrijft, die blijft'. Alles moeten ze kunnen verantwoorden!