Oh wat fijn Lola dat alles goed is en fijn eigenlijk dat je het vergeten was, ik ben dan zo iemand die meteen denkt dat het niet goed is en er nachten lang van wakker ligt. Ik ga even onm kijken. tot straks
ja, ik ging er vanuit dat het goed was! maar goed, gelukkig is dat ook zo! Veel plezier! Wij gaan boodschappen doen alvast voor de kerst! En i heb geeeeen zin! Yak!
denk wel dat ik het ga worden,bespeurde net heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht roze,. ja idd,leuk voor ze pff fijne info altijd he hihi
Lola, dat is goed nieuws ! Ischa.. Hmmm vervelend dat je zoo moe bent. Ik was het na de mk ook. Maar gelukkig voel ik me (afgezien van deze week) een heeeel stuk beter ! Komt ook omdat ik wat meer een doel heb.. weer wat structuur door het werken! Komt vast weer goed met je
Ischa ik weet het niet ik verwacht hem toch eigenlijk vandaag (Of hoop ik dat haha) Derona op zich lekker dt je weer ongi bent weet je dat je lichaam weer zn werk doet Lola fijn dat de uitslagen goed waren Die uitslag ligt ook nog op ons te wachten maar kon 3 tot 4 mnd duren
Lieve Wendy, een hele dikke (maar voorzichtige) knuf! Latoya, het zijn wel allemaal zwangerschapsverschijnselen die je hebt. Ook de verstopping, maar ik hoop dat je daar wat voor vindt want dit duurt nu wel erg lang. En maak je maar niet al te veel zorgen over het niet goed eten : je beebje pakt wel wat het nodig heeft. Ten kostte van jou, maar beebje komt echt niets te kort. Lola, toch fijn dat je de uitslag nu hebt en zeker weet dat er niks mis zat wat dat betreft. Mensen....... ik heb nu ook 2 weken vakantie! \/ En da's maar goed ook, want ik ben gesloopt en misselijk moe. Dus het komt even heel goed uit, lekker rustig aan doen.
Thnx!...... en ik ben meteen al begonnen, Chris had vandaag al vrij en hij mocht van mij koken dus ik ben lui aan het doen
Goedzo! Ooh wij hebben ook lekker 2 weken samen vrij! jammer dat ik ongi ben.. maar goed, we kunnen straks nog 1,5 week.. jummie
Hallooo! Ben ik weer, ze hebben elke keer niet bij de C1000 wat ik nodig heb!Zucht! He natas, doe je goed meid! hahahaha!
Doei Natas! Ja vreselijk irritant Sam! Dat wat ik zoek (voor tapas) verkopen ze alleen daar, maar goed, hij zei dat hetmorgen weer binnen kwam! Nja... Dan maar weer heen gaan!