Ik ben gister helaas ongi geworden, mijn nieuwe nod word 5-11 mag ik ook weer op de lijst? 7e ronde na mk alweer
Dank je wel Marije...Jouw verhaal doet me toch wel weer goed! Eigenlijk had het vandaag vrijdag de 13e moeten zijn, alles zit me tegen vandaag..Mjah, ik weet ook wel dat het ons ooit ook wel gaat lukken...Een gezond kindje op de wereld zetten, maar wachten duurt zo´n eeuwigheid..Vind het echt fijn om hier alles kwijt te kunnen...Ga je ook voor je 1e kindje? liefs...
@Latoya: dat wachten is inderdaad verschrikkelijk. Er lijkt wel nooit een eind aan te komen.... We moeten het er maar voor over hebben, denk ik.... En getal 13 is voor mij in elk geval een ongeluksgetal.... Ik was uitgerekend op 13 november, ik zou m'n eerste echo krijgen op vrijdag 13 april. Ik hoop dat bij een volgende zwangerschap getal 13 niet meer voor komt.... Wij gaan voor ons eerste kindje. Jullie ook? @Loesjuh: jammer! 7e ronde al weer....tjongejonge....wat kan het soms lang duren! @Dayenne: dat is inderdaad erg rot, dat je het in je eentje moest zien te verwerken! Gelukkig was het bij ons wel anders. We zijn voor mijn gevoel juist iets dichter naar elkaar toe gegroeid..... Maar goed, echt uitleggen wat je allemaal doormaakt is gewoon moeilijk. Daar moet je toch vrouw voor zijn, denk ik....
@ Marije: dat moeten we er inderdaad maar voor over hebben..We hebben verder geen keus Ik weet dat je een kindje niet neemt, maar krijgt...Misschien komt onze tijd wel snel, gewoon hoop houden, ook al is dat donders moeilijk..Blijkbaar word je gewoon uitgekozen door daarboven en vindt HIJ dat wij nog maar moeten wachten...Wij gaan ook voor ons 1e kindje trouwens.. @ Loesjuh: jammer meid, ik weet hoe je je voelt...elke maand hoop je toch weer dat het raak is, vooral na je mk..Maar geef niet op, gewoon doorgaan en dan komt t vanzelf voor ons allemaal! @ Dayenne: wat rot voor je dat je het in je eentje moest verwerken...Misschien wist ie niet op wat voor een manier hij je moest helpen? Lijkt me ook wel moeilijk als man zijnde, want die voelt niet wat wij voelen en kan daar ook moeilijke over meepraten.. Liefs
Marije ik zie dat het morgen je nod is hoe voel je je? Iedereen verder veel sterkte en geluk gewenst. Wij gaan bijna weer de vruchtbare periode in. gr vruchtje
Hij is zoiezo niet zo'n praters type. Hij had het er wel moeilijk mee (ben ik laatst achter gekomen) maar hij kon het simpelweg niet uiten. Dus dan maar niet erover praten. Nu praat hij er soms wel over, maar dan moet hij er zelf over beginnen. Als ik erover begin dan stameld ie wat en weet hij niet wat hij erover moet zeggen. Je hebt gelijk, hij voelt niet wat ik voel. Ik voelde me echt zwanger, met alle kwaaltjes van dien. Heerlijk. Maar helaas voelde ik het ook dat het mis was. En ja, dat begreep hij natuurlijk niet. Gelukkig gaat het nu beter, hij praat er steeds vaker over. Liefs Dayenne
Hallo dames, Ik ving vanmorgen m'n urine op in een bekertje om te testen.... Het was erg donker van kleur en ja hoor....met het afvegen bruin/rood.... Testen was dus niet meer nodig.... Nu dus een cyclus van 28 dagen en ik weet dat m'n lutheale fase 13 dagen is geweest.... M'n temp was wel weer iets gestegen naar 36.73 (gister 36.66). Een echte stijging kun je het niet noemen... Pfff, op naar de volgende ronde.... Volgende maand zou ik uitgerekend zijn....ik hoop dat dat meer geluk brengt.
Zwanger September 2007 : 1. Bahar (ronde 5) 2. Princess (ronde 1) 3. Marlie81 (ronde 1) 4. Assie (ronde 2) Zwanger Oktober 2007: 1. Kaley (ronde 2) NOD Oktober 2007 10-10-2007: Dayenne (ronde 3) 16-10-2007: Bruidje77 (ronde 2) 17-10-2007: Sas28 (ronde 4) 18-10-2007: Mama2801 (ronde 2), Luna73 (ronde 1) 20-10-2007: Lola1982 (ronde 4) , Nony (ronde 2), Sabien99 (ronde 5) 21-10-2007: Femmes (ronde 3), Manon F (ronde 3) 22-10-2007: Trust1 (ronde 6), Natas1 (ronde 2), Ellenk (ronde 1) 25-10-2007: rebbel (ronde 1) 27-10-2007: Zico (ronde 2) , Anna39 (ronde 1) 28-10-2007: Sam0110 (ronde 1) 29-10-2007: Casedy (ronde 3) 31-10-2007: Vruchtje24 (ronde 4) NOD November2007 01-11-2007: Daantje86 (ronde 3), Charlie01 (ronde 4) 05-11-2007: Liesje76 (ronde 4), Loesjuh (ronde 7) 09-11-2007: Danjo (ronde 1)na 2e mk 10-11-2007: Marleen123 (ronde 4) 11-11-2007: Marije1980 (ronde 6) Heb mezelf in november gezet....
@ Daantje: Lekker aan de klus! @ Marije: Aaaaah, klote meid! Maar je hebt nu wel meer inzicht in je cyclus?! Dat was toch het plan! Op naar de volgende ronde! @ Dayenne: Ga je ons nog langer in spanning houden? Hoe is het meid! heb je al een positieve test? Moet wel hoor, aangezien we in oktober nog maar 1 zwangere hebben! Hier niks, zere borsten, maar dat heb ik tegenwoordig (na curretage) elke keer na mijn eisprong! Soms staan ze gewoon in de fik!
@Lola: ja, ik heb nu wat meer inzicht. Ik wist bijvoorbeeld niet dat m'n lutheale fase 13 dagen was... Maar ja, m'n cyclus schommelt nogal, zoals je kunt zien.... Ik hoop echt dat volgende maand onze maand wordt! Kan ook niet missen, NOD op 11-11! En dat van je borsten herken ik ook. Het is ook net alsof je overal meer last van hebt sinds de curettage. Wel heel vervelend, want je kunt er gewoon niet vanuit gaan dat het zwangerschapssymptomen zijn....
@ Marije: Ja, idd je cyclus wisselt wel wat! 11-11 is idd een mooie datum.. Dan is vriendlief jarig! Ik duim voor je dat het dan raak is! Mijn uitgerkende datum is trouwens ook in november (28) laten we afspreken dat wel allebei voor de uitgerekende datum een positieve test in handen hebben! Ja, ikkan niet meer van mijn lichaam op aan! Ik heb elke maand zwangerschapssymptomen!
gelukkig kwam je er optijd achter anders was het wel zonde van de test geweest. Wel ontzettend jammer zeg!
@Lola: dat vind ik een goede deal! Mijn datum was 13 november. En die van jou? Voor die tijd hebben we weer een positest! @Luna: ja, gelukkig heb ik geen test verknald. Het is trouwens wel grappig. Normaal wil ik het niet geloven dat het weer niet raak is, nu heeft mijn man er last van. Die gelooft er gewoon niks van. Nou, er is geen twijfel meer mogelijk.... Wel gek. Ik ben elke maand weer teleurgesteld, maar deze maand valt het tot nu toe wel mee. Misschien voelde ik het nu wel aan komen, mede door die daling in temperatuur....
@ Marije : ah verdarrie meis! @ Luna : nog maar 1 dag en dan mag je testen..... spannend! @ Lola : nog maar een paar daagjes wachten voor jou ook. Lastig dat je niet meer kunt rekenen op tekenen van je lijf. Ik ben benieuwd hoe dat bij mij de volgende rondes zal gaan, ronde 1 reken ik nog niet echt mee. @ Daantje : veel klusplezier! @ Latoya : moeilijk is dat hè, om te horen hoe makkelijk een ander zwanger kan worden en hoe moeilijk het voor ons is. Mijn stiefdochter van 21 is door de pil heen zwanger geraakt en net bevallen, vind ik erg moeilijk. Maar ik kan me voorstellen dat voor jou dit soort dingen misschien nog moeilijker zijn, jij heb al 3x zo'n vreselijke mk mee moeten maken. @ Dayenne (en anderen) : Chris heeft ook nooit echt kunnen begrijpen wat ik voelde en hoe ik het ervaarde. Dat kan natuurlijk ook niet. Hij voelde alle zwangerschapssymptomen niet, hij voelde die hormonen niet door z'n lijf gieren, hij voelde zijn lichaam niet veranderen, hij was niet aan het letten op eten/drinken, hij lag niet daar in die stoel bij de gyn, hij werd niet naar de OK gereden in het ziekenhuis, hij werd niet gecuretteerd, hij voelde die letterlijke leegte daarna niet, hij vloeide toen niet, hij hoefde geen maandverband te gebruiken, hij had geen buikpijn, hij had geen last van hormonen die de andere kant uit holden, hij voelde de zw.verschijnselen niet weg ebben, hij hoeft nu niet weer te ovu testen, hij voelt geen ongi of iets anders aankomen....... etc. (sjo, even wat van me afgeschreven ) Tel daarbij op dat mannen over het algemeen wat moeilijker praten, dan heb je het plaatje wel compleet. Ook met Chris, hij is iemand die denkt in 'rationele oplossingen' en dat heb je met dergelijke problemen nou eenmaal niet. Dan weet ie niet meer wat te zeggen en blijft hij stil. Plus hij kan makkelijker dingen in een hokje stoppen en dat hokje dan dicht doen, terwijl het bij mij bijna 24 uur per dag door m'n kop spookt. Maar ja, zo is hij en de situatie nou eenmaal. Ik heb voor dit soort dingen al eerder ingevoerd dat ik af en toe roep "nu heb ik het even nodig erover te praten", dat werkt redelijk.
dank je, vruchtje en Natas We gaan er weer voor! En Natas: je hebt het geweldig beschreven, die hele curettage en zo... Dat had van mij kunnen komen!