Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    inderdaad Jas, je wil toch weer naar een datum uitkijken....we lopen dus gelijk op......zou wel een mooi kadootje zijn voor het nieuwe jaar he!

2. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    haha ja dat lijkt me wel wat, zwanger het nieuwe jaar in !
    ik weet ook niet mijn lichaam zin heeft om een cyclus van 28 dagen te gaan aanhouden nu, maar ik ken mezelf, ik kan het toch niet laten om de 27 e gelijk over een test heen te ... je weet wel....
    met in mijn achterhoofd dat hij waarschijnlijk negatief zal zijn, maar toch, bloed kruipt waar het niet gaan kan he?!

liefs Jas

3. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    wasnneer ga jij testen? of weet je het nog niet?

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik heb mezelf voorgenomen om minimaal tot 1 januari te wachten. Ik heb zelf het idee op de 14de/15de dag mn ei gehad te hebben, dus dat zou betekenen dat mn cyclus redelijk hetzelfde gebleven zou zijn.....maar ja vertrouw mn lichaam ook niet echt na de mk.....
    Maar testen liggen al in huis...dus laat het nieuwe jaar maar zonder ongi komen dan...haha

5. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    oooohhhhhhhhhhhh wat knap dat je je dat hebt voor genomen !

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ja het is eigenlijk ook om mijzelf een beetje in bescherming te nemen tegen een teleurstelling. Eigenlijk wil ik tot 6 weken na de MK wachten, maar denk niet dat ik dat volhoudt.....

7. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    wanneer was jou mk en hoe ver was jij?
    als ik zo brutaal mag zijn ..

8. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    ik moet na 6 weken terug naar de gyn. voor controle ( 8 januari) en dan wil ik liever zelf vast weten hoe of wat....

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ik heb heel pril met 5w en 3 dagen een mk gehad op 27 nov. Bloeding heeft in totaal een week geduurd, waarvan de laatste 3 dagen nauwelijks nog iets. Ik moest en week later een test doen om zeker te weten of het een MK was geweest, en de test was duidelijk negatief. IK heb weinig klachten gehad, was net een gewone ongi. Nu tijdens de cyclus ook geen ander gevoel als anders, net als altijd mn ei gevoeld ( denk ik dan ), dus hoop dat het meteen wat op de rit is

bij hoeveel weken had jij MA?
    Kan me voorstellen dat je zelf duidelijkheid wilt voordat je naar de gyn gaat,

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    begreep ik het trouwens goed dat je al een kindje hebt Jas?

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    maar euh....ik ga nu lekker mn bedje in....ben doodmoe....trusten meiden!

12. jas

jas Bekend lid

4 okt 2007
    563
    0
    0
    ik was op 2 dagen na 12 weken...
    en ik heb idd al een kindje, een dochterje van bijna 5

enne weltruste ! wij gaan nog even een filmpje kijken tenminste mijn man, want ik val waarschijnlijk binnen een kwartier in slaap... LOL

nou tot morgen

liefs Jas

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden slaap lekker

het is weekend ik heb vakantie dus ik ga er lekker nog niet in

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi dames,

Heftige dag achter de rug. Hubbie heeft buikgriep en ik wil weer eens te snel vooruit.
    Ik zit nu ook in die achtbaan van emoties voor het verwerken. Hadden jullie dat na mk ook dat je het ene moment wel kon lachen om dingen en het andere moment alleen maar kon huilen? Ik heb het gevoel dat ik de hele dag depri zou moeten zijn, maar dat ben ik niet. En van de andere kant het idee dat ik sterk moet zijn, maar op die momenten ben ik dat ook niet. :(

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heel herkenbaar Wendy. ups en downs! Dat had ik ook. :(
    Het is allemaal gewoon zwaar klote. Ik wil je even heel veel sterkte wensen.. Dikke knuffel van mij!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dames, ik ga m'n bedje zo wel opzoeken. Vakantie of niet.. Ik ben nou eenmaal geen avondmens :p
    Tursten en tot morgen!

Liefs SAM!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier ook wen ups en downs
    knuffel voor jou

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden
    ik mag in het rood,
    ben vanmorgen ongi geworden,24 januari is mijn nod,
    vind wel fijn aan 1 kant dat ik het gewoon weer ben,maja dubbele gevoelens blijven er toch

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey dames!
    nou vannacht is redelijk gegaan met de pup!
    hij heeft zachtjers gepiept vannacht en is om kwart voor 5 hard gaan janken.. en om kwart voor 8.. nja om kwart voor 8 heeft mannetje besloten om eruit te gaan met de hond.. het zindelijk maken is echt wel moeilijk.. hij heeft al 3x in huis geplast en 2 x gepoept.. hij doet het gelukkig wel op de krant maar toch.. hij wil ook al buiten lopen gelukkig.. alleen het stapje van binnen naar buiten wil hij nog niet echt.. hihi

Nou dames.. hier nog geen ongi te bekennen.. zal vandaag ff test halen en ik ga waarschijnlijk de 1e kerstdag testen.. als ie dan psi is heb ik natuurlijk een super kerstcadaeu gekregen..
    nou ik zal de bende hier maar eens opruimen, want die pup kan er wat van hahaha,..
    ik spreek jullie later nog!

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik zal straks ff kijken hoe het met die foto moet..
    zou gister foto in me album zetten maar de foto is te groot.. dus zal ff zien of ik die foto kleiner maken kan , dan kunne jullie me hondje ook zien ;)

Deel Deze Pagina