Ja, dit is wat wij dan moeten meemaken hè bij een curettage (bij een miskraam die zelf los komt zal een deel van het verhaal anders zijn, maar komt grotendeels op hetzelfde neer). Chris was ook erg verdrietig hoor en heeft in het ZH zowat de hele dag m'n hand vast gehouden en m'n tranen gedroogd, maar dat is toch niet hetzelfde. Telt bij ons misschien ook mee dat zijn kinderwens nou eenmaal minder groot is dan de mijne.
@ Marije: de mijne is de 28ste van november! Dus voor die tijd hebben wij alle 2 een positieve test! @ Natas: Geweldige beschreven, ik had het niet beter kunnen doen! Ik denk dat we daar allemaal wel tegen aan lopen! Onze beleving is toch totaal anders dan die van de mannen!
Ben blij dat ie er toch steeds vaker over praat, want dat is wel fijn...Mijn vriend praat er eigenlijk ook nooit over, alleen als ik erover begin..Mjah, toch is het wel fijn als je er met iemand over kan praten en gelukkig zijn wij er natuurlijk ook waar je alles kwijt kunt..Dat vind ik ook fijn om hier alles kwijt te kunnen, want jullie begrijpen mij tenminste..en weten wat ik voel.. Liefs Latoya
Ik wou dat ik goed nieuws hier nee kan zetten, maar helaas ik ben vanochtend ongi geworden . Latoya, ik vind het ook fijn hier. Sowieso is het anders om met vrouwen te praten, en dan ook nog es vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt. Erg fijn hier... Liefs Dayenne
Ha meiden, Ik ga hard mee pennen, om aan die 100 pagina's te komen! Ik heb afgelopen week van die ongi-krampjes en steken gehad, 2 dagen rond 'innestelingsdag', nu is het over en heb ik alleen af en toe steken in mijn lies. Aan mijn Boobs is weinig te merken dat wat ik iedere maand heb. Mn temp is weer iets gestegen, maar daar ben ik niet zo nauwkeurig in hoor! Reuzespannend zeg. iedere dag goed die slip in de gaten houden Mijn vriend praat er ook niet makkelijk over, maar hij vind het wel nog steeds heel erg, en begrijpt mij (volgens mij) wel. het is idd zo dat mannen die hormonen en dat leven niet voelen, en dat maakt het grote verschil volgens mij. En vrouwen zijn emotionele gewoon beter onderlegd dan mannen denk ik.... Weinig hcg-tjes deze maand, of moeten de meeste NOD's nog komen? Volgens mij wordt er anders extra hard geklust volgende maand? xx
Inderdaad, ik had goede hoop! Zo zie je maar weer, hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden. Alsof het al niet erg genoeg voor ons is *snif snif* hihi.
@ Femmes: oooh wat spannend zeg! Duimen draaien hier! @ Dayenne: ik zie dat je aan de nuvaring bent? Hoezo? de 100ste pagina is bereikt!!!
We nemen een pauze Heb um nu nog niet in, moet er nog een klein beetje over nadenken. Maar het lijkt ons (voor nu!) even beter.
Ja maar het is allemaal zo dubbel he.... ik zit in spanning tot ik mag testen, en anderen hebben al weer rooie duveltjes..... potverdikkie zeg, mooie tegenvallers. Dayenne, ben je niet bang dat je lichaam niet tot rust komt als je nu weer met de nuvaring begint? Ik heb zelf zoiets van: laat de natuur zn gang maar gaan, eruit met al die hormonen. Maar het wordt je even te veel?
ps, heb net toch maar matcare tests besteld.... zijn die wel een beetje snel in huis? heb ze meteen betaald of course... eigenlijk wel handig, met een druppie urine. Ik moet anders zo mikken om over die strip te piesen... komt dat weer op je handen en zo getver... hebben jullie ook die cassette's?
Hoi meiden, Even een vraagje.. Ik heb op 15 augustus een miskraam gehad.. nu had ik vanochtend een heel licht streepje op mn zwangerschapstest.. Ondertussen wel ongi geweest.. Wat denken jullie, zou dit nog van de miskraam kunnen zijn? xx
@Femmes, ja hoor die zijn supersnel in huis. Ligt eraan wanneer je ze besteld hebt maar 1 of 2 dagen en ze zijn er in een envelop. Ik ben ook niet van over iets heen te plassen. Ik vang het op. Ben nl. goed geoefend door al die weken MvM. Meiden er moet wel meer roze bij deze maand zeg! Mijn mannetje is juist veel extraverter (hoe schrijf je dat ) dan ik ben. Hij heeft al zijn verdriet er de eerste avond al uit gegooid. Ik niet. Ik had het echt met vlagen. Ik ben ook echt een feakje hoor. Ik weet dat het deze maand niets is Vorige keer had ik vanaf een week na ei beginnende klachten. PS mijn ovu-testen zijn positief gebleven tot bijna 2 weken na de curretage....
Ik denk eerder dat ik je kan feliciteren hoor meid! Zou geweldig zijn! FF 2 dagen wachten en dan weer testen, dan moet de streep dikker zijn!
Hoi Bruidje, De vk heeft mij toen verteld dat wanneer je een volledige miskraam hebt gehad, de hcg-tjes er met 2 weken helemaal uit zijn. Dus dat zou betekenen dat.... Ik zou kijken of die test steeds duidelijker wordt, maar ik denk dat t bingo is meid! heel voorzichtig proficiat! x
Ja ben ik inderdaad bang voor. Daarom twijfel ik nog een beetje. Maar ik weet wel dat het beter is, dan is er niet elke maand die 'kans' dat het toch raak is. Nu weet ik zeker dat ik het niet kan en hoef ik niet in spanning te zitten.