De lijst staat nu op pagina 1000 en hoop dat het iedereen geluk gaat brengen. Dat iedereen binnenkort in het rose staat Goed zo Jas
Doei Jas wachten heeft geen nut Bijna niemand is er vandaag Maar ladies we hebben rose gereseveerd hoor
Ik ga zo denk ik ook maar even naar de Chinees. Ik denk dat de meeste niet verwachten dat we al bij pagina 1001 zijn
Snik, en ik sta er niet eens op Maar goed, ik heb weer even babykriebels HIHI.. Dat vond ik ook erg leuk
Hoi hoi... Nou ik heb me eerst heeeeeeel erg laten afschrikken door het hoge aantal pagina's hahaha... Ik ga ze dus ook echt niet allemaal lezen hahaha... Maaaaaar na even kort met Marjo erover gesproken te hebben toch maar de stoute schoentjes aangetrokken en aan dit berichtje begonnen... Ik ben gelukkig al moeder van een dochter... Inmiddels 6 en half jaar... En 3 en half jaar bezig voor een 2e... Ik heb vorig jaar voorjaar een mk gehad bij een zwangerschap van 5 weken en afgelopen voorjaar een bbz met een zwangerschap van 7 weken... Ik kijk er heeeel erg naar uit om weer zwanger te worden, maar ik ben pas rustig als ik een hartje zie kloppen! En dames.... hoe was het eten van de Chinees? Hebben wij hier van de week ook gehad
Dames, wat een feest! de 1000ste pagina gehaald! Ik wou alles terug lezen, maar volgens mij is het allemaal slapge-ouwehoer! Wishgirl, welkom hier! Ik vind het zo spannend bij jou! Hier geen zwangerschap hoor, ongikrampen dienen zich al aan, dus over een paar dagen ongesteld! Jammer, maar helaas!