weet zo niet of ik me hier had gemeld! Heb 1-9 een VMK gehad,vorig jaar mei ook een VMK!Afgelopen maand geen ei opgemerkt!vanmorgen op dag 9 al een tempverhoging,ben benieuwd of dat doorzet! succes voor allemaal en zwangeren gefeliciteerd!
@ kaley: wat spannend allemaal! Ik hoop dat je volgende week een mooi echo hebt! Wat gaaf dat je je buikje al ziet! Geweldig he?! Leuk die kadootjes die je krijgt! Ik was 16 weken zwanger en al die tijd zere borsten gehad! @ Gerda: Welkom hier! Wat is je NOD dan zet ik je ook op het lijstje! Succes!
Stom is dat he? Ik had dat ook een keer en sindsdien is mijn cyclus rond de 28 dagen. Wel lekker hoor. Want zwanger worden met een cyclus van 37 dagen schoot niet echt op. (En dan als ik uit gekinderd ben, wens ik mezelf weer een cyclus van 37 dagen of langer
hou 6 nov aan,maar als ei wel eerder is geweest kan het ook 28 okt worden,wacht komende 2 dagen af als temp hoger blijft!
Ja echt vreemd, nou ben er ook niet rouwig om ook! Vind het wel fijn dat korter is! en idd, als we klaar zijn met kinderen een lange cyclus graag! Ook vreemd, want meestal als ik ongesteld moet worden dienen zich er een aantal stevige krampen aan, dan komt het ook meteen, maar geen krampen, niet noemenswaardig in ieder geval!
hey Lola ja het gaat niet zo super hier Baal van alles en iedereen Mn gevoel was deze x zo juist zo goed en dan wordt ik weer snel van dat wolkje afgegooid net ff de vk gebeld om mn afspraak te zeggen Wacht deze cyclus maar weer even af en dan zien we wel weer Moet eind nov terug naar de gyn en dan toch eens bespreken verder hoe en wat
Marjolein....hoe is het nu verder? Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld en kwaad en en en bent.... ik hoop dat je je gauw weer beter voelt zodat jullie er weer voor kunnen gaan zo gauw je eraan toe bent! Liefs Liesje
Kan me goed voorstellen dat je van alles en iedereen baalt! Hier kan je gewoon klagen en zeiken en galspuwen he?! Ook, klote om je afspraak af te moeten zeggen! En idd je had zo'n goed gevoel en dan gebeurt dit! Ik had na mijn 1e miskraam een klote gevoel erover en de 2e keer voelde het bij mij ook zo goed! Echt klote om dan van je wolk afgegooid te worden!
bij de eerste wist ik ook zeker dat het niet oke zat en nu was mn gevoel zo goed en dat is het niet zo en iedereen maaar zeggen als je gevoel dat zegt is het ook zo nou daar geloof ik dus ook niet meer in Gelloof het denk ik nu pas als kind gezond is geboren
ik had alleen geen symptomen de 1e keer maar niet echt het gevoel dat het niet goed was... veel sterkte Danjo!
Even een knuffel voor je Danjo. Ik kan me goed voorstellen dat je pas gerust kunt zijn als het kindje eenmaal geboren is. Maar probeer er toch een beetje van te genieten. Het kan niet fout blijven gaan.... En dames, ik hoop ook dat ik een kortere cyclus krijg. Vond 35 dagen al erg lang. Ben trouwens benieuwd wanneer ik eisprong heb deze maand, want ik voel het zelf nooit. Banner zegt vandaag, maar ovu-testen zijn al 3 dagen negatief. We hebben deze maand wel al een aantal keer geklust, maar vandaag hebben wij ons nieuwe bed gekregen en ik hoop dat mijn man die met mij in wil gaan wijden 8)
@ Wwjc : nieuwe bedden moeten zeker ingewijd worden! 8) @ Danjo : sterkte meissie...... op die wolk was het mooi hè @ Lola : wat raar zeg, zo maar ineens een veel kortere cyclus! Zou idd fijn zijn als ze nu zo kort blijven.
Hai Natas, Ja, misschien moet ik maar van 28 dagen uitgaan..Dus zet mijn nod maar op uhmm...4 november denk ik dan, want op 7 oktober was mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie..Maar stiekum ga ik ook wel ff van de 25 dagen uit, je weet maar nooit...Het is nu allemaal wat schommelig na mijn laatste miskraam, dus weet het ook niet meer precies..Maar zet mij maar op 4 november...
Zwanger September 2007 : 1. Bahar (ronde 5) 2. Princess (ronde 1) 3. Marlie81 (ronde 1) 4. Assie (ronde 2) Zwanger Oktober 2007: 1. Kaley (ronde 2) NOD Oktober 2007 16-10-2007: Bruidje77 (ronde 2) 17-10-2007: Sas28 (ronde 4) 18-10-2007: Mama2801 (ronde 2), Luna73 (ronde 1) 20-10-2007: Lola1982 (ronde 4) , Nony (ronde 2), Sabien99 (ronde 5) 21-10-2007: Femmes (ronde 3), Manon F (ronde 3) 22-10-2007: Trust1 (ronde 6), Natas1 (ronde 2), Ellenk (ronde 1) 25-10-2007: rebbel (ronde 1) 27-10-2007: Zico (ronde 2) , Anna39 (ronde 1) 28-10-2007: Sam0110 (ronde 1) 29-10-2007: Casedy (ronde 3), wwjc19 (ronde 1) 31-10-2007: Vruchtje24 (ronde 4) NOD November2007 01-11-2007: Daantje86 (ronde 3), Charlie01 (ronde 4) 04-11-2007: Latoya3stars (ronde 2) 05-11-2007: Liesje76 (ronde 4), Loesjuh (ronde 7) 09-11-2007: Danjo (ronde 1)na 2e mk 10-11-2007: Marleen123 (ronde 4) 11-11-2007: Marije1980 (ronde 6) @ Latoya: je staat erbij! Hoeveelste ronde is dit? Nou echt ongesteld ben ik niet. Je kan toch pas spreken van een nieuwe cyclus als je helderbloed hebt? Ik heb nu alleen maar rozeverlies.. Dit heb ik nog noooooit gehad! Ik dacht dat ik er vanuit kon gaan dat mijn lichaam het wel weer "deed". Niet dus!
Is lichtroze geen menstruatie dan? Ik had voor ik zwanger wilde worden altijd maar heeel weinig bloedverlies en kon het met een inlegkruisje af. De maand voor MK was dat wel anders, maar het zou volgens mij nog terug kunnen komen.
Ik heb weleens gehoord dat je nieuwe cyclus pas telt als je helderrood bloed verlies hebt! Geen idee eigenlijk hoe dat zit, meestal had ik patsboem: bloed!
handig. Toen ik rond 8 sept wat rozigs had, was ik er ook van overtuigd dat ik ongesteld ging worden/was. Uiteindelijk bleek ik zwanger te zijn. Dus wel verwarrend zo weinig bloedverlies.
zou nog ff een dag wachten tot morgen mischien dat het alsnog doorbreekt elke maand is weer een verassing heel benieuwd hoe mijne gaat verlopen