Oh er is nog hoop! ja idd, altijd afwachten, maar ik ben sinds mijn 12de ongesteld en ik was altijd patsboem.. Wat een zwangerschap wel niet met je lichaam doet! Ik hoop voor je dat alles snel weer in orde is in je lichaam!
Nou ik heb sinds ik van de pil af ben toch wel hele wisselende ongies gehad ene x veel dan maar 1,5 dag na mk weer veel veranderd hm zal wel aan mij liggen hahahaha
ben daarom ook heel benieuwd ...voor 1ste zwangerschap zat ik aan en cyclus van 42 dagen na curretage precies 28 dagen dit is wel zo gebleven ong tussen de 27 en 30 dagen ben benieuwd nu en of de ongi erger worder of niet maar dat zal wel weer wisselend zijn
Ik had juist nadat ik met de pil gestopt was verschillende ongi's. Ene keer was het dus net al ervoor, terwijl de keer voor zwangerschap zo erg was dat ik continu aan het verschonen was. Dus ben ook heel benieuwd hoe mijn eerst ongi na mk wordt.
Zo, ook weer compleet. Hoop dat ik het goed gedaan heb. Ik weet wel dat ik de eerste keer vergeten ben te noteren. En dat is nog wel de dag dat ik met de pil gestopt ben ! Maar goed, werd dus steeds langer.
@ danjo: ja, kan ik me voorstellen. Van mij mag het ook wel op 27 blijven! @ wwjc: irritant dat ie steeds langer werd. Nu maar hopen dat je nu kortere krijgt!
Mijn cyclus na MK dreigt langer te gaan worden dan de gemiddeld 29 dagen die ik al jaren gewend ben @ Lola : misschien dan toch nog geen ongi maar innesteling? Zou kunnen in theorie........ ik duim gewoon nog even door!
Aaaah, balen zou dat zijn zeg! Hopen dat je toch nog een kortere cyclus krijgt! Kijk maar onder mijn banner, ook steeds iets korter en als dat roze wat ik nu is een ongi is, is ie weer verkort die cyclus van mij! Ik duim gewoon dat je roze wordt of een korte cyclus hebt! Dank je dat je duimt! Ik had net weer een "schone" tampon!
Nou, mijn ei was dit keer weer 'te laat', dus het wordt of een langere cylcus of....... roze is dan ook wel leuk Tampon helemaal mooi wit?........... ik duim op dubbele snelheid!
Nou dan gaan we voor een lange, maar roze ronde voor jou! Yep, weer helemaal wit! Pfffff.... Zenuwslopend is zwanger worden zeg! Ik was er voor mijn Miskramen helemaal niet mee bezig. Laatste zwangerschap testte ik pas na ruim een week! Nu voel en zie ik van alles!
Lola, dank je dat je mij ook op de lijst hebt gezet Dit is alleen niet mijn 2e ronde..Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil, in december was ik voor de 1e x zwanger, heb 15 december mijn 1e x mk gehad...Toen was ik in april weer zwanger, maar kreeg 19 april mijn 2e mk en daarna was ik in juli zwanger, maar kreeg 17 juli mijn 3e mk..Dus ben de tel eigenlijk kwijt...Weet niet precies hoeveelste ronde dit is...Ik zelf denk 11e of 12e ronde, wat denk jij?
Oh, wat ben ik dom haha...ik heb gerekend vanaf de maand dat ik gestopt ben met de pil, maar als ik reken vanaf mijn laatste mk, dan is dit de 4e ronde als ik het goed heb..Tjah, ik hou dat niet meer allemaal bij...:-s
Hoi meiden, Nou ik denk haast dat ik wel goed nieuws heb.. ik wil mn test zo graag aan jullie laten zien.. maar ik krijg m niet ingevoegd met de optie foto verkleinen.. Weten jullie hoe dit werkt?
Jahoe! Hij staat in mn album.. Willen jullie even kijken.. Dit kan toch niet meer van mijn miskraam op 15/8 zijn?
@ Bruidje, betekend dit dat je zwanger bent? In dat geval GEFELICITEERD! Is toch veel belangrijker dan de test op foto te zien. Iedereen hier weet wel hoe zo'n testje er uit kan zien. Maar natuurlijk ben je trots op jouw test! Ik hoop dat mijn cyclus weer gewoon 25 dagen wordt. Na de curettage was het 27, nu gezien de waarschijnlijke eisprong zou het weer op 25 uit kunnen komen. Anna