Sam8 is dat. Weet niet of ze het van die opgezette buik heeft gepost, maar ik heb haar op msn en daar liet ze dat weten dat ze er al 2 dagen last van heeft. Maar ze is ook heel veel bezig met weer zwanger worden. (ook 1ste ronde na mk) en zou misschien ook van de spanning kunnen zijn. (Het te graag willen)
Thnx! Ah, die 'ken' ik. Ze post onder het forum Miskraam in eenzelfde topic als ik. Ik las het nét van haar, ze heeft het vanavond gepost. Zou bij mij ook goed te maken kunnen hebben met er te veel mee bezig zijn
Ja kan, maar kan het ook niet uitsluiten dat het geen zwangerschap kan zijn. Waarom moeten die ongi-kwaaltjes en zwangerschapskwaaltjes ook zo op elkaar lijken?
HEY Wendy, Wil jij niet zo over mij roddelen? Maar inderdaad, zoals gelezen is, daar heb ik ook last van. Maar ik ga het maar op de stress gooien geloof ik. Al is dat wel moeilijk als ik ook nog eens misselijk word.. Hmz.. Wachten duurt lang... Vandaag komen als het goed is m'n nieuwe testen binnen, en ik hoop dat ik het in ieder geval tot zondag vol kan houden om niet te testen! Zondag is m'n NOD... Dat is dus nog donderdag, vrijdag en zaterdag en dan pas zondag Man, wat kan een vakantieweekje lang duren... En voor de zwangeren of de zo goed als zeker zwangeren.. GEFELICITEERD! En de ongi-dames.. Balen, man.. Maar kop op.. We gaan er weer voor hoor! Ik zal eens even m'n zinnen verzetten en even een paar wedstrijden opzoeken, en me daarvoor opgeven.. Daarna de honden uitlaten..dan is het alweer gauw 1,5 uur verder Nou komt wel weer langs om even te kijken today! X SAM X SAM
Hoi meiden, Vanaf wanneer zijn jullie gaan tellen na de miskraam voor de nieuwe cyclus? Ik zie dat er al veel meiden snel na de miskraam weer zwanger zijn geworden, dat klinkt allemaal erg positief. Wij gaan nog even met de verloskundige overleggen of we beter een maandje pauze kunnen houden of gelijk door kunnen. Gevoelsmatig wil ik gelijk door! Ik wil me zo snel mogelijk weer zwanger voelen. Lukt het de meiden die niet direkt weer zwanger raken om ontspannen om te gaan met de vruchtbare dagen? Wij nemen onszelf voor om het niet al te geforceerd te doen omdat het bij ons de eerste keer is gelukt toen we er veel minder mee bezig waren. Ik weet alleen niet of dat gaat lukken.
Hoi Anoul, ik heb de 1e dag dat mijn miskraam begonnen is genomen als 1e dag van de nieuwe cyclus.. Hoop dat je ook snel weer zwanger mag zijn.. Normaal gesproken mag je direkt weer beginnen!
Tja, wanneer begon de miskraam echt. Vorige week woensdag bloedverlies, zaterdag vruchtzakje verloren, zondag placenta verloren. Zelf denk ik dan zaterdag. Wat denk jij, bruidje?
@ Femmes: WAUW! Dus waarschijnlijk dat roze van jou innestelling geweest! @ Natas: nou laten we hopen dat je je niet voor niks gek maakt, maar dat je ook echt zwanger bent! En dat geldt ook voor latoya! Hier geen roze meer gehad, nadat ik gister nog 2 druppeltjes verloor... Vanmorgen stond ik op en er liep van alles uit me, maar dat was van vriendlief! Ik dacht, oh ja ongesteld in volle hevigheid, maar nee dus! Ik wacht rustig af!
@ anoul: ik telde vanaf de dag van mijn curretage! Enne.. Ik ben niet meer zo ontspannen als voor mijn miskraam hoor! Ik ben nu zo gefocust op alles wat er in mijn lijf gebeurt! om gek van te worden!
Ik denk dat ik vanaf woensdag zou rekenen dan.. had je al echt bloedverlies of alleen een paar drupjes? Klotetijd is dit he meis.. pfff... Ik ben zelf nu ook zo bang dat het weer gebeurd... maar ja.. we gaan er nu maar vanuit dat we meer geluk hebben..
hier vanuit het oosten van het land wordt er ook stevig geduimd voor jullie hoor! hier is de temp nog steeds hoog 37 graden...had eigenlijk verwacht dat deze zou dalen naar de normale 36.7 graden, want ik ben niet ziek en het is te vroeg voor mijn ei.. iemand een idee?
@ Liesje : sorry, ook geen idee. @ Lola : super spannend maak jij het! Ik heb nog steeds die opgezette buik. Rationeel weet ik dat dit nog geen zwangerschapsteken kan zijn, dus wat dat betreft is mijn hoop niet hoger. Maar emotioneel gezien moet ik nu wat zeilen bijzetten om niet straks bij ongi of negatieve test de teleurstelling nog groter te laten zijn.
Ja spannend he!? Pffff... Ik probeer tegen mezelf te zeggen dat het toch niet raak is, wat ik ook denk eigenlijk... 1 x meer geklust in mijn vruchtbare dagen! En de volgende ochtend zat mijn baarmoeder alweer potdicht! Misschien goed, heeft ze mijn zaadjes goed binnengehouden! Maar ik heb dit nog nooit gehad! maar Natas, ik kan me voorstellen dat je hierdoor wel veel hoop krijgt.. Theoretisch gezien kan je buik toch wel al opzetten. als is het niet door je kindje, maar door je darmen die op een ander plekje gaan zitten! Ik ga gewoon heel hard voor je duimen!
Nee joh, die darmen gaan nog helemaal niet zo vroeg op een andere plek zitten. Daar is toch heel wat meer hcg voor nodig dan je kan hebben 8 dagen na een bevruchting. Ik weet dat het eerste wat je ziet aan een dikkere buik je darmen zijn en niet je baarmoeder/kindje, maar dit kan echt nog niet. Ik heb bij jou echt heel goede hoop!