Ohja, idd dat is waar dat komt pas later! Shit, het moet toch een reden hebben dat je zo'n opgeblazen buik hebt?! Ik duim voor je! Ja, ik ga weer even gluren in mijn broek! Pffff, kom niet een meer tot werken toe.. Moet straks de hele tijd op huisbezoek, kan ik niet meer hier lezen, daar baal ik van! Ik wil positieve verhalen over roze verlies lezen!
ik ging net naar de wc en ik had rekbaar slijm in mijn slip zitten.....dat betekent vanavond klussen he! toch wel vreemd dat mijn temp zo hoog is.... liefs Liesje
naar vorige maand geen ei hebben gehad geeft FF nu al een ei op dag 8,zal me benieuwen of die blijft staan!Wat moet een lichaam soms toch aanpassen na een MK. Meiden duim voor de wachtende! klussers veel geluk! Ongi meiden dikke knuffel!
Whaaah hier ook al een en al onzekerheid over verschijnselen en wanneer klussen. Femmes, ik zou er zelf al lichtjes blij mee willen zijn als ik jou was. Streep is streep toch? Of was het een ovutest? Natas, zitten al je zorgen nu in je buik? Of heb je veel tranen ingeslikt? Liesje, gewoon klussen en het leuk maken. misschien is je temperatuur deze maand gewoon wat hoger. Even afwachten of die boven de 37 stijgt morgen of overmorgen. Ik zit me inmiddels op te vreten van ongerustheid. Heb op dit moment weinig goede moed dat ik zwanger zal zijn. Zoek ook naar zwangerschapserschijnselen, maar moet nog 9 dagen wachten, ik kan me niet meer herinneren wanneer de verschijnselen de vorige keer kwamen. Het lijkt me ook niet leuk als je wel zwanger bent terwijl je juist voelt of dat niet zo is. Ik doe met jullie mee en word ook lekker gek van me eige
Wat fijn dat iedereen zich hier zo'n beetje aan het gekpraten is.. Pfff.. Hier zit nog zo'n gekprater.HAHA.. Maar moet zeggen dat mijn buikje weer wat minder hard is. Ik houd het toch bij stress. Wel heb ik wat 'spierpijn' nog steeds in m'n oksels naar mn borsten.. en die vieze ijzersmaak in m'n mond. Nou ja.. Ik raak er steeds meer van overtuigd (geloof ik) dat ik zondag gewoon ongi word.. Dan is de teleurstelling hopelijk ook niet zo groot. Trouwens even een vraagje.. De week voor m'n miskraam werd m'n onderbuik wat dikker. Nu zou je zeggen dat dat na 3,5 week wel weg is. Maar dat zit er nog steeds.. Heel vreemd :S Iemand enig idee wat dat is? Nou ja, het zal wel niets bijzonders zijn denk ik.. Maar misschien iemand die dit ook heeft? X SAM
Lola: het lijkt mij ook heel moeilijk om weer te ontspannen, terwijl het bij ons wel het beste resultaat oplevert. Ik denk toch dat ik maar van zaterdag uitga, gevoelsmatig. Ik ga even een nieuwe banner maken. Dat is best moeilijk, ik was zo trots op mijn zwanger-banner dat ik helemaal geen cyclus-banner meer wil. Bruidje; jij bent ook nog maar zo pril zwanger dat ik zelfs een beetje die onzekerheid voor jou voel. Ik hoop dat de spannende weken voorbij vliegen zonder al teveel lichamelijk gedoe.
Ha Anna, Nee, het was een heuse zwangerschapstest, ik heb nog nooit ovutesten gedaan. Ik ben ook wel lichtjes blij maar met mate. Ben ook wel weer heel bang dat ik nog een teleurstelling te verwerken krijg aangezien mijn NOD pas morgen is. Moet zeggen dat sinds vandaag de zw.klachten toenemen. Zere tieten, niet normaal en steeds duizelig. Ga zaterdag de CB digitaal doen, en hopelijk dan de (kinder) champagne opentrekken
Ik denk dat het helemaal goedkomt Femmes.. ik had precies hetzelfde en heb gisteren (1 dag voor NOD) al met cb digitaal positief getest!
hey anoul meis hoe is het ,,moeilijk he je banner weer veranderen ik neem er geen meer verlopig bah meiden ga elkaar nou niet gek praten hahaha
Ben ik weer! Steeds als ik me weer aanmeld, zijn jullie al zo ver met die berichtjes hahaha...kan het niet meer bijhouden..Moet ik eerst een half uur de berichtjes doorlezen, voordat ik er zelf 1 ga zetten...Anders weet je echt niet waar het over gaat..Maar goed, natuurlijk gaat t over 1 ding en dat is zwanger worden! Sommige zijn het hier al en de rest is nog steeds aan het klussen en aan het afwachten haha..Maar goed, we maken onszelf ook helemaal gek hier..en dat hoort erbij...Hoe gaat het met de dames die net weten dat ze zwanger zijn? En hoe gaat het met de dames die afwachten op hun nod of druk moeten klussen? Met mij gaat t wel goed hoor...Ga morgen ff naar de dokter, omdat ik de laatste tijd hoofpijn heb, duizelig ben en moe..Ff checken wat dat is.. Liefs
Latoya, misschien iets met je bloeddruk? Kun je inderdaad beter ff laten testen. Ik voel me hier helemaal goed. NOg steeds geen klachten. Dus ga nergens van uit. En aan de andere kant denk ik dan weer, alles is natuurlijk nog wat opgerekt van de vorige zwangerschap. hahaha Hoezo jezelf gek maken. Iemand vertelde dat ze uit ging dat dag curretage dag 1 was. Volgens mijn gyn is dat met curr niet helemaal zo met spontane mk wel. Bij curr. moet je lichaam ff herstellen. Bij mij was dat een dag of 5/6..
Ik had na mn curretage de dag op gewoon weer ene cyclus van 28 dagen is bij iedereen verschillend kan tot wel 6 weken duren
@ Ellenk: ik weet niet wat het is, misschien idd mijn bloeddruk..hoop niets ernstigs! Soms denk ik, misschien ben ik wel weer zwanger en ben ik gewoon ongi geworden, dat kan toch ook? Kijk, nu maak ik mezelf weer gek...Je hoort wel vaak dat je ongi word, terwijl je zwanger bent..En dan haal ik weer rare dingen in mijn hoofd...Heb toen een x gelezen dat iemand een mk kreeg, maar ze had steeds hoofpijnen en weet ik veel wat, bleek dat het een tweeling was en er 1 nog over was..En de laatste x dat ik ongi werd, had ik best wel erge pijnen net als bij een mk...En mijn cyclus was ook erg kort, 25 dagen ipv 28..Dus dan denk ik aan dat verhaal van die tweeling...Pff, vrouw zijn is niet makkelijk..
Hallo allemaal! Jeetje, het gaat hier wel hard met de berichtjes! Alle nieuwkomers: welkom! @Natas en Lola: spannend hoor! Ik heb wel een goed gevoel bij jou, Lola! @ Femmes: wauw! Een vaag streepje is een streepje! Ik kan me je voorzichtigheid wel voorstellen, maar ik zou toch wel blij zijn met een vaag streepje. Kun je echt nog wel wachten tot zaterdag? Ik moest na m'n curettage een cyclus afwachten, daarom zit ik nu in ronde 6 na de mk en niet in ronde 7.... Dat van de rare dingen in je hoofd halen herken ik maar al te best! Ik voel ook gewoon van alles. Dingen die ik voor de mk niet voelde. En er komt elke maand wel weer iets nieuws bij....zucht...het is inderdaad soms niet fijn en erg moeilijk om een vrouw te zijn! Latoya: ik zie dat je in Enschede woont! Ik woon in Hengelo. Gezellig, een paar tukkers!
Ik woon idd in Enschede... Kom oorspronkelijk uit Almelooooo hahaha...Maar woon sinds dec 2006 samen met mijn mannetje in Enschede..Gezellie hoor! Hoe gaat t met jou?
Ik had gister trouwens nog iets... Lag er een briefje in de bus dat we een pakketje konden ophalen bij de buren. Nu hebben wij Turkse buren die bijna geen Nederlands kunnen. M'n man ging het ophalen, blijkt het de blije doos te zijn! De turkse buurvrouw: jullie kindje krijgen? Moest mijn man het uitleggen.... Eigenlijk wel schandalig hoor... je kunt je zo makkelijk opgeven (een vriendin had dat bij ons gedaan), maar je komt er zoooo moeilijk weer van af.... Het is wel erg confronterend....zucht....over 4 weken zou ik uitgerekend zijn...
Hahaha, mijn man komt ook uit Almeloooo! En ik kom oorspronkelijk uit Haaksbergen. We zijn er mooi tussenin gaan wonen! Met mij gaat het wel. Ben ontzettend ongi. Kan niet wachten tot het voorbij is....