Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @ Marije: is idd kut dat je er dan weer mee geconfronteerd wordt...En ik denk ook heel vaak: ja, anders had ik nu een kindje als ik geen mk had gehad..Pff, hoop zo dat het voor ons snel raak is...!

Grappig dat jouw mannetje ook uit Almelo komt, de mijne komt uit Enschede en wil daar niet weg haha..dus moest wel die kant op :)

Dus je bent erg ongi, balen! Hoop ook dat het snel voorbij is..Doe maar rustig aan!

Liefs

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Stelletje Tukkers ;)

Ik was vorige week dinsdag nog in Almeloooooooo!
    Ik had daar een workshop. Best een leuk stadje trouwens.

Ik heb ontzettend last van afscheiding. Nu las ik ergens dat dat het afsterven van het eitje is. Maar ik had tijdens mijn zwangerschap er ook zo'n last van. Maar ik weet niet meer vanaf wanneer dat was.
    Iemand ideeen?

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Even snel, heb weinig tijd : wat een gedoe voor ons allemaal toch met die onzekerheid!
    Blèeeeeeh! :(

@ Femmes : een streepje is echt een streep hoor ;)

@ Anna : zou zo maar kunnen, of al m'n zorgen zitten nu in m'n buik of teveel tranen.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat nou stelletje tukkers? :D :D :D

hier is er nog eentje! :eek: :eek:

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Oeps een hele clan :confused:

Ach ben ook maar een domme (super)boer uut d'Achterhoek :)

6. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Wat gezellie! Allemaal tukkers bie mekaar hahaha...En Ellenk, afscheiding kan dus van alles zijn..Wacht t rustig af, wie weet is t raak! Hoop het voor je...

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geen tukker maar wel in de buurt van deventer haha

8. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Gezellie...Grappig dat we eigenlijk helemaal niet ver van elkaar wonen..Knusjes toch :)

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Marije,
    Je Turkse buren spreken dan misschien niet goed Nederlands, maar lezen doen ze het wel! In elk geval zijn ze goed geintegreerd ;)
    Erg inderdaad van zo'n verdrietige :( doos. Bij mij belde moeders voor moeders ook net voor een afspraak nadat ik de slechte echo had gehad ...Wel sympatiek van die organisatie dat ze een briefje stuurden om hun medeleven te betuigen.

En tukkers gaan jullie nu een appart forum opstaarten? de TZT'ers. Toekomstig Zwangere Tukkers? Of de BZT?

10. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Nou Anna, we blijven gewoon gezellie hier babbelen...Maar we vonden het wel ff grappig, dat we zo dicht bij elkaar wonen eigenlijk..

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nee we bijven fijn hier

12. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Werd ik net gebeld voor de uitslag van het chromosomenonderzoek...Ik schrok wel, want die vrouw had gezegd dat ze zou bellen als het NIET goed zou zijn en een brief sturen als het wel goed was..Mjah, zou ze wel vergeten zijn...Maar in ieder geval is de uitslag GOED! Geen rare dingen gevonden en alles ziet eruit zoals het eruit hoort te zien :) Ben echt wel happy nu, maar ja..op naar de volgende onderzoeken?

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wat laat je nog meer onderzoeken dan ?
    fijn dat de uitslag goed was weer een zorg minder

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    =D> :D

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, die blije doos herkenden ze wel! :D
    Toen ik Moeders voor Moeders had afgezegd kreeg ik een brief met een bloemenbon van 5 euro.... Daar was ik echt even ontroerd van.... Echt heel netjes van ze.

Latoya: fijn dat de uitslagen goed waren! Het komt allemaal goed, ik weet het zeker!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    pfieuw Kan me voorstellen dat je je rot schrok!

17. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    13 november heb ik een a life spreekuur...Vraag me niet wat dat inhoudt, maar volgens mij gaan ze verder onderzoeken bespreken wat mogelijk is eventueel..Maar gelukkig is er weer een zorg minder en dat is dat de chromosomen van mijn vriend en mij niets mankeert, joehoe!

18. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @ Luna: ik zie dat je 2 dagen overtijd bent, ga je testen of heb je dat al gedaan?
    @ Marije: thnx, voor jou komt t ook allemaal wel goed, voor ons allemaal! Weet t 100% zeker..

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn dat de uitslag goed was Latoya!

20. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Marije: Confronterend is dat he, maar het was vast heel lief bedoeld.... Ik merkte ook dat het goede nieuws vorige keer al snel verspreid was, en het slechte nieuws niet. Vroegen mensen echt hoe het kwam dat ik nog geen buikje kreeg.... dat is dan wel kl@te. net als dat je de kinderopvang moet afbellen. Ze stonden op het antwoordapparaat dat ze plek hadden op de dagen dat ik had opgegeven.... pfff. heftig hoor!

Latoya: goed nieuws zeg, ik zie dat je al wel vaak teleurgesteld bent, jeetje zeg.... dat gun je echt niemand! suc6 met klussen.

Ik heb daarstraks stiekem met matcare getest. Stom, uit t werk, 2 liter water achter mn kiezen.... :( deus die ik ben! Weinig te bespeuren. urine was ook glashelder door al dat water.... :) :) vrijdag nog es met het ochtendplasje... testen jullie ook altijd met ochtendplasje? Heb 'm van kwaaiigheid na 3 minuten in de container gemieterd. Misschien was t vals alarm.... Geloof ik ook niet. Mn (.) (.) staan echt in de fik vandaag, en heb geen verlies meer gehad. En... iedere dag zonder bloed is goed!

xx

Deel Deze Pagina