Natas, ben ook erg blij dat de uitslag goed was..heb echt wel 2 maanden in onzekerheid geleefd...en maar wachten en wachten! Dan lijken die 2 maanden wel een eeuwigheid..Maar het was het wachten waard.. Femmes, thnx voor je berichtje...zelf gun ik het jullie ook niet hoor..Waarom bestaat een mk, waarom gaat t niet meteen goed? Waarom moet een vrouw zoveel teleurstellingen doorstaan, het leven is niet eerlijk...Mjah, wat kun je er aan doen? Helemaal niets, alleen maar hopen dat het een x goed gaat..en gelukkig heb ik daar wel vertrouwen in, dat moet gewoon...
Hahahaha...mn vriend en ik klussen al elke dag..dus vanaaf gebeurt dat ook wel hoor lief dat je me er toch ff aan herinnert..Alleen ik zit met mijn cyclus...mijn laaste was 25 dagen, dus ben nu weer van 25 dagen uitgegaan..vandaar dat vandaag mijn vruchtbaarste dag is...Maar normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, dus weet niet waar ik nu vanuit moet gaan..heb al wel steekjes bij mijn eierstokken enzo...en voelde me net misselijk na het eten..
Tja, blijft lastig. Ik hou altijd maar aan: 'ongeveer om de dag'. Dan is de sp@rma-kwaliteit ook het beste. Maar we moeten wel zin hebben hoor, anders is het pech. . Ik heb deze maand nog nooit zo enorm mn ei gevoeld. Echt 'plop' hahaha. Ik vind het knap hoe je 3 teleurstellingen verwerkt, ik ben o zo bang voor een 2e miskraam.. ben je niet veeel voorzichtiger (misschien minder enthousiast) na 1, 2, 3 keer? x
Nou, wij hebben elke dag zin hahaha...en ik weet dat als je het om de dag doet, de kwaliteit van het sperma beter is..mjah, wordt lastig om het om de dag te doen haha.. Nou, wie weet is het raak..als je je eisprong dit x zo goed hebt gevoeld...Je voelde plop of hoorde je ook plop Het is best moeilijk te verwerken hoor, maar mijn vriend steunt mij en mijn schoonzus ook en mijn mamsie natuurlijk...Ik hoef het gelukkig niet in mijn eentje te doen..En tuurlijk ben je ook wat minder enthousiast na 3x, maar het moet een x goed gaan..En jah, helaas hebben wij het niet voor het zeggen wat daar binnen ons lichaam gebeurt..
Wij hebben soms nog wel eens een klus inpasse... Ik ben een avondklusser, mijn vriend een morgenklusser... hahaha..
Hallo Allemaal Ik heb ook een miskraam gehad op 22-8 na 9 weken. Precies een maand later heb ik mn menstruatie gehad. En ben nu nog bezig met klussen. K hoop dat k snel zwanger word!
Dat kan ook ellenk hahaha...Mjah, mijn vriend vertrekt ´s morgens al om 5.45 uur doordeweeks naar zijn werk, dus dan heb ik nog geen zin hoor..Wij doen het meestal vlak voordat we naar bed gaan of gaan slapen haha...of als we zin hebben natuurlijk..Maar het gebeurt sowieso elke dag...
Hai Sabje...en welkom!Kut is dat om een mk te krijgen he? Ik heb er helaas al 3 achter de rug...En ze zijn alle 3 geeindigd bij 6 weken..zijn nu ook weer druk aan het klussen, dus ben benieuwt...mn cyclus is een beetje door de war, het lijkt wel of ze korter worden..was altijd netjes om de 28 dagen, maar na mijn laatste mk is het wat schommelig...Hoop dat je weer snel zwanger raakt!
nou meiden ik geef het op. Ik veeg inmiddels roze af, dus de boel zal vandaag of morgen wel doorbreken. Wel raar want dat is dan 18 dagen na de eisprong. Dus deze maand weer eens een lange cyclus met 31 of 32 dagen. Jammer die 28 begon net te wennen.
Jeetje, wat is hier veel geschreven zeg! @ Luna: oooh, balen zeg! @ de rest: even bij lezen! Hier is het weer helemaal "droog" sinds mijn laatste 2 druppels roze op dinsdag!
Goede morgen..Ben vanochtend naar de dokter geweest omdat ik al een tijdje last heb van hoofdpijn, moeheid, enz...Nou, hij ging me ff lekker masseren, want alles zit vast..Ik was heel gespannen zei die...En ik zit gewoon met dingen in mijn hoofd, zoals zwanger worden, mijn miskramen, enz..Mijn vriendje moet mij dus gaan masseren zodat alles loskomt Verder werd ik vanmorgen wakker met enorme steken rechts bij mijn eierstok..Denk mijn eisprong Voel hem nu echt heeeeel goed!
Lataoya, Ik hoop dat je hem ook goed kunt benutten. Inderdaad een keer moet het goed gaan toch! Luna, vervelend nou. Het zou zo'n mooi einde kunnen zijn van je vakantie. Nou hopelijk genieten jullie nu zo dat je er niet te veel aan hoeft te denken. Lola, Succes met de allerlaatste spannende dagen. Meiden die de eisprong zo goed voelen, hoe lang duurt het ongeveer die steken. Ik voel wel eens wat, maar nooit langer dan een paar minuten en niet zo heel duidelijk!
Anna, ik heb vanaf vanmorgen erge steken rechts bij mijn eierstokken..Het is vooral als ik opsta of ga zitten...Het is nog niet weg! Als ik heel diep ademhaal, voel ik het ook...En dit heb ik al een paar maandjes niet meer gevoeld, dus denk dat het een duidelijke eisprong is..
@ Sabje : welkom hier Wat naar van je miskraam, helaas weten wij allemaal wat je hebt meegemaakt. Ik duim voor je dat je snel weer zwanger raakt! @ Latoya : hahaha, druk aan de klus meid! 8) @ Anna : ik voel mijn eisprong nooit dus heb geen idee. @ Luna : he verdarrie....... heb je nog een klein beetje hoop of is het helemaal duidelijk? @ Femmes : ik denk echt dat je zwanger bent hoor! Test maar gauw een keer opnieuw zonder eerst de kraan te hebben leeg gedronken @ Lola : ik heb zo'n goede hoop bij jou! Wanneer ga jij precies testen? (sorry als je het al gezegd hebt, dan ben ik dat weer vergeten). Ik word steeds gekker : naast de opgezette buik voel ik nu ook een lichte druk onderin en beginnen m'n borsten zeer te doen. Die opgezette harde buik wijt ik rationeel gezien nog steeds aan rare darmen. Maar met dat lichte druk-gevoel en zere borsten kan ik niet zo veel kanten op. Dat gevoel in m'n onderbuik herken ik alleen van mijn zwangerschap. De zere borsten ook, met ongi heb ik meestal wel wat gevoelige borsten maar anders en pas als ik al echt ongi ben. Ik blijf mezelf rationeel inprenten dat ik het wel helemaal fout kan hebben, maar emotioneel gezien krijg ik steeds meer hoop. Ik moet me nu ook erg inhouden om al niet te gaan testen..... heeft er iemand een dwangbuis?
Natas, kom maar! Ik heb wel een dwangbuis Nee, grapje..Ik maak mezelf ook steeds gekker...heb vandaag wel heel duidelijk mijn eisprong gevoeld en dat is al een paar maandjes geleden dat ik dat heb gevoeld..na mijn laatste mk heb ik geen eisprong meer gevoeld...dus hoop zo dat ie bevrucht wordt, heb al goed geklust ..wie weet is het nu ook weer raak bij jou...Hoop het zo!
@ natas: Ik wacht mijn NOD af zaterdag, ben ik dan nog niet ongesteld, dan test ik zondagochtend! Kan ik de hele dag in een roes door brengen!
Lola, spannend...voel je al rare dingetjes daarbinnen gebeuren? Of heb je het gevoel dat je ongi gaat worden? Ben benieuwt en duim voor je! Wel laten weten he?!
@ Latoya: ik heb eigenlijk geen gevoel! Weet niet wat ik moet denken! En probeer er ook niet teveel op te hopen! Mijn borsten zijn ietwat gevoelig.. Maar dat heb ik sinds mijn curretage elke x voor ik ongesteld moet worden. Toen ik zwanger was had ik vreselijke pijnlijke borsten, maar had pas na ruim een week overtijd getest en dus heb ik geen idee wanneer al die kwalen begonnen! Wel last van zuur, veel oprisperingen... Nou ja.. Ik wacht gewoon rustig af! (nou ja rustig?)