Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik begrijp wat je bedoelt...Zo zat ik toen ook steeds te denken..nu had ik gewoon al een kindje kunnen hebben...Dus het is logisch dat je daaraan denkt hoor..En dat je alles en iedereen eromheen ff vergeet...Je wilt het ook zo graag en dan ben je zwanger en dan gaat t nog mis..Verschrikkelijk is dat...Maar je moet maar zo denken, jij en je man/vriend winnen dit wel..dat zegt mijn vriend ook altijd tegen mij...Liefs

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Sam: het is logisch dat je daar nu nog aan denkt. Ik denk ook elke woensdag: oh dan zou ik nu: ... weken zijn!
    Nu zou ik 34 weken zijn en een dag...
    Maar goed, dat blijf je vast houden!

Leuk zeg dat je gaat trouwen! Groot feest?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is ook wel zo! En het komt ook vast wel goed. Maar ja.. Het is gewoon allemaal kl*te.. :(

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Feest van ongeveer 75 man. Zaterdag gaan we naar de drukker voor de kaarten.. Even wat uitzoeken.. Verder moet ik nog steeds voor een jurk. Maar wil eigenlijk eerst even m'n ongi /zwanger zijn afwachten.. Maar zoals het nu lijkt gaan we over 2 weken daarvoor kijken..

5. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Klote is het zeker en je kunt er zo weinig aan doen..ja, afwachten tot je nod en dan word je weer ongi en dan ben je nog meer teleurgesteld...Weet je, eigenlijk zou een miskraam niet eens moeten bestaan...Waarom raken we niet zwanger en gaat t gewoon meteen goed? Misschien beschermt de natuur ons TE goed en wilt ie gewoon niet dat ons kindje wat mankeert..Pff, het leven zit niet eerlijk in elkaar :-s

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat ben ik met je eens.. Wou dat we een knopje hadden die we om konden zetten..En paar dagen later dan ook zwanger zijn..HAHA.. Maar goed..helaas.. Nou ik zal onze honden even uitlaten.. Beetje afleiding..Nou ja. lopend kan ik ook heel veel nadenken....hmz..hopeloos..

XSAM

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Sam: ooh een mooi feestje dus! 75 man, gezellig!

Kan me voorstellen dat je nu toch wel met een ander gevoel gaat trouwen. Ik bedoel, je hebt in je hoofd met een buikje daar te staan enzo.. Pffff...
    Klote meid!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Pffff... Ik moet maar weer aan het werk!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sam...ik zit nu in ronde 4 na mk en ik denk nog steeds ...ik was nou .... weken zwanger geweest...ik denk ook dat dat nog wel even blijft, maar je hoeft het ook niet te vergeten!

10. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dames, ik ga ook offie...Spreek jullie vanaaf wel weer!

xXx

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik denk dat we dat allemaal hebben.
    Ik had anders deze week de 20 weken echo. Maar ik denk maar zo dat mij veel leed bespaard is gebleven.

Pff wat duurt dat wachten lang zeg....
    bleh!

Ik heb testen die ik 4 dagen voor nod kan doen mmmm.... beter wachten

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ellen: oh jij had ook zo'n late miskraam he!? Bah!

Morgen ochtend testen?

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    FF een up date van mij, net bij gyne geweest
    voor echo was veel slijm te zien en ze verwachtte
    dat ik binnen een week ongi zou worden, zo
    niet :rolleyes: volgende week donderdag een
    zwangerschapstest doen, bij nega aan de primoluut.
    Wat een verhaal en dat na een mk bij 7 weken...
    Wordt een spannende week voor mij.... :(

Liefs nony

sorry dat ik niet wat vaker schrijf maar ga over 4
    weken trouwen....

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hum voorlopig gebeurd er niets....

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja voor de zekerheid. Heb morgenavond een bruiloft en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen me helemaal gesellie in de alcohol te storten en dat dan blijkt....

Maar ik heb nergens last van. Ben juist mega vrolijk dus ..
    Dan maar snel ongi een aan de pillen van de etos. Want daar wordt iedereen heel snel zwanger mee las ik in een topic ;) :)

Vanavond gaat Morgaine met mij tarot kaarten leggen. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen... spannend...

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Had je al getest Luna?
    Heb ff terug gekeken maar kon het zo snel niet vinden...

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Sam : ik denk ook nog veel aan de miskraam hoor, en hoe ver ik nu dan zou zijn. :cry:
    Moeilijk is dat wachten naar je NOD toe hè..... ik heb het nu voor de eerste keer zo zwaar, vind al die fratsen van mijn lijf maar helemaal niks. Jij nog maar 3 daagjes! Wanneer ga jij testen?

@ Bruidje : ik durf er ook niet op te zweren hoor, dat ik het tot maandag ga volhouden ;) ...... heel eerlijk gezegd zit ik al aan zondag te denken, ook omdat we dan allebei lekker thuis zijn en we niet zoals op maandagen de hele dag aan het hurry-uppen moeten.

@ Latoya : nee, ik heb na m'n ei geen last van m'n borsten. Normaliter helemaal niks geen last totdat ik daadwerkelijk ongi ben geworden.
    Maar ik heb wel es van anderen gelezen dat ze het hebben, dus tsja alles kan.

@ Nony : veel sterkte met deze week wachten!
    Wat gaaf, straks trouwen. Daar zal je het nu vast druk mee hebben.

@ Ellen : ik duim voor je test morgen!

@ Sannan : wat heb jij al een zware weg moeten afleggen zeg :(
    Antwoord op je vraag : gemiddeld is het 14 dagen na eisprong tot NOD. Als je op 4 oktober een smiley had op je ovutest betekent dit op 5 oktober je ei. Dan zou morgen jouw NOD al zijn!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Luna: spannend!

@ Ellen: oh dat begrijp ik wel dat je dan gaat testen!

@ Nony: jeetje wat een gedoe zeg, wordt je ook gek van, nog niet normaal je lichaam op orde!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    @ Natas1: Ik ga denk ik (als ik het volhoud) zondagochtend testen. Maar als ik zaterdagavond ongigevoel krijg dan wacht ik tot maandagochtend en als het dan niet doorgezet is, dan kan ik dan nog testen.. Idd spannend.. Maar goed. Ik weet niet zo goed wat ik allemaal wel en niet voel.. Met vlagen misselijk, steekjes in m'n borsten en buik, rare smaak in m'n mond.. Maar goed.. We zien het allemaal wel.
    Net bij vriendin langsgeweest en die is 40weken en 2 dagen zwanger. Dus we zitten te wachten op haar beebje. Echt leuk voor hun (hun 3e) en heb er zelf ook wel zin in hoor..Maar aan de andere kant baal ik dan weer flink dat het bij ons mis is gegaan..

X SAM

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, dat is dan best confronterend om te zien hè.

Oké dan, als het goed is ga jij zondag testen! :)
    Ik zit ook aan zondag te denken...... ben bang dat ik het toch niet volhou tot maandag. Dat is dan wel 1 dag voor NOD, maar dan zijn we lekker de hele dag rustig thuis ipv dat hurry-uppen op de maandagen.

Deel Deze Pagina