@Femmes: gefeliciteerd!! Echt super!! @Bahar: wat erg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik krijg een brok in m'n keel.... Heel erg veel sterkte! @de aanstaande testers : hopelijk nog meer roze erbij dit weekend en dat het vooral zo mag blijven! Hier neemt de ongi weer wat af, gelukkig. Ik ben nog steeds supermoe en ik heb buikpijn en steekjes en hoofdpijn...pffff, het wordt elke maand weer meer, lijkt het.... Ik zou nu 36 weken en 3 dagen zijn..... Daar denk ik nog steeds wel aan.... Het lijkt ook wel of ik er nu meer moeite mee begin te krijgen, nu m'n uitgerekende datum dichterbij komt.... Ik vind het gewoon niet eerlijk.... Maar goed, ik probeer positief te blijven!
Bedankt allemaal, Ik moet morgen naar de gyn. voor een gesprek. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan mijn zwangerschap wel uitdragen maar ........ Het is zoo moeilijk. Ik ben helemaal in de war. Ik heb 2 dagen geleden nog mijn babytje gezien op de echo. zoo levendig, zwaaien met de armen enzo. Ik vind het zoo moeilijk om het nu te moeten beeindigen. bahar
Bahar, zo'n beslissing lijkt me echt moeilijk..Maar je moet doen wat je hart je ingeeft...We steunen je hier en staan achter je, welke keus je ook maakt..Ik weet niet wat ik verder moet zeggen, maar ik wens je sterkte in deze moeilijk periode! Liefs
Oh Bahar, dat is echt een verschrikkelijke keus. Een keus tussen hart en verstand. Denk er aan, in deze gevallen is er geen goed of fout! Sterkte
Hoi Marije, Ik herken het, zie mijn banner. Ben vandaag weer voor het eerst hier nadat ik een miskraam kreeg na 14 weken zw. Zelf zou ik rond kerstbevallen, leek mij zo mooi. Anyway, ik probeer het weer opnieuw vanaf vandaag Dus moet nog even een cyclus banner aanmaken. Iedereen veel succes! Tis een beetje laat om alles na te lezen. Sweetdreams!
Lieve Bahar, Verdriet en vreugde liggen maar weer es heel dicht bji elkaar. Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik je berichtjes lees. Ik ken je niet, maar weet dat ik wel aan je denk, en jullie heel veel sterkte wens met deze misschien wel moeilijkste beslissing in je leven. x
Hoi hoi, Vanmorgen getest. negatief. Ik weet het ook wel. Zit nu wel net te denken dat ik waarschijnlijk te vroeg getest heb. Heb aangehouden wat de gyn zei wanneer eitje rijp was en niet wanneer mijn ovu test dat zei (1 of 2 dagen later) Maar goed. hoop dat de nu ook snel komen. Pff vind het ook een lange wacht. Normaal is mijn cyclus 28 dagen, dat is toch een stuk prettiger....
@bahar...wat verschrikkelijk meid... ik zou niet weten wat ik zou moeten doen! kom hier praten als je er behoefte aan hebt.. @Femmes......jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb wat HCG gevangen hoor! gefeliciteerd! Hier was gisteren overvloedig eiwit/draderige afscheiding dus we zijn gisteravond maar weer aan de klus gegaan! Liefs Liesje
Dames, Jeetje... Ik sta te trillen op mijn benen... Een collega zei vanmorgen: wat zie je er stralend uit.. toen dacht ik: HEY, dat zei ze vorige x ook toen ik zwanger was... Ik moest plassen, dus ik dacht haal snel een test bij de DA. En ik had eigenlijk een afspraak om half 11, maar ik dacht hij is toch negatief dus ik kan wel testen 5 minuten voor tijd! Maar jeetje hij is positief en mijn afspraak zei af... Ik geloof het niet.. Ik ben zwanger! Voor de 3e x in ronde 4! De test in mijn mouw en steeds als iemand niet kijkt, kijk ik op de test!
Whahaha, ik ga het hem vanavond vertellen.. Pas om 12 uur vannacht is ie klaar met werken! Dus eigenlijk vannacht!
Nou komen ze hoor Charlie: HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCH HCG HCG HCG HCG HCG HCG