Zwanger September 2007 : 1. Bahar (ronde 5) 2. Princess (ronde 1) 3. Marlie81 (ronde 1) 4. Assie (ronde 2) Zwanger Oktober 2007: 1. Kaley (ronde 2) 2. Bruidje77 (ronde 2) 3. Femmes (ronde 3) 4. Lola1982 (ronde 4) NOD Oktober 2007 17-10-2007: Sas28 (ronde 4) 18-10-2007: Mama2801 (ronde 2), Luna73 (ronde 1) 20-10-2007: Nony (ronde 2), Sabien99 (ronde 5) 21-10-2007: Manon F (ronde 3) , Sam8 (ronde 1) 22-10-2007: Trust1 (ronde 6), Natas1 (ronde 2), Ellenk (ronde 1) 25-10-2007: rebbel (ronde 1) 27-10-2007: Zico (ronde 2) , Anna39 (ronde 1) 28-10-2007: Sam0110 (ronde 1) 29-10-2007: Casedy (ronde 3), wwjc19 (ronde 1) 31-10-2007: Vruchtje24 (ronde 4) NOD November 2007 01-11-2007: Daantje86 (ronde 3), Charlie01 (ronde 4) 04-11-2007: Latoya3stars (ronde 4) 05-11-2007: Liesje76 (ronde 4), Loesjuh (ronde 7) 09-11-2007: Danjo (ronde 1)na 2e mk 10-11-2007: Marleen123 (ronde 4) 11-11-2007: Marije1980 (ronde 6)
veel sterkte. Er zullen duizenden mensen zijn met advies, maar jullie moeten toch echt zelf beslissen. Jullie moeten met die keus verder leven. Hoe moeilijk ook Ik kan alleen maar zeggen, neem geen overhaaste beslissingen en laat je erg goed informeren. Kijk anders of je via internet mensen kan vinden die hetzelfde overkomen zijn. Misschien via lieve engeltjes? Of anders weet de gyn dat misschien. Nogmaals veel sterkte, ik heb mijn kaarsje voor je branden. Ik hoop dat het je licht en warmte geeft!
Lola, helemaal super, gefeliciteerd!! Oh heerlijk, alweer zo'n goed bericht! Joepie! @ Ellen : met te vroeg testen zou het nog kunnen....... ik blijf duimen. @ Marije : ik vind het wel logisch dat je nu meer last krijgt van de uitgerekende datum die dichterbij komt. Dat is een heel moeilijk moment. @ Charlie : hopenlijk goed geklust? @ Liesje : en jij nu druk aan de klus, veel plezier! 8) @ Luna : hoe is het met jou vandaag? Update van mij : de opgezette buik is nog steeds aanwezig, mijn borsten doen vandaag wat meer pijn dan gisteren....... ik probeer niet al te optimistisch te zijn maar dat wordt steeds moeilijer.
{|= {|= {|= Lola! jaaaaaa en nog een zwanger...het is een vruchtbare maand hier zeg... ik heb ook een paar hcg'tjes gevangen hoor...heb ze ook hard nodig... gefeliciflapstaart! geniet ervan meid! Liefs Liesje
Nog een update van hier. Gisteren 1 roze veeg (of was dat al eergisteren?) Maar voorlopig blijf ik droog. Ik begin zo waar echt hoop te krijgen. Zondag maar even testen. Morgen gaan we mijn oma begraven dus ik voel er niets voor om dan te testen.
Luna, kan me voorstellen dat je niet morgen wilt testen. Zondag wordt een leuke testdag! De stiekumerd Lola heeft nu al eerder getest , dus wordt het jij, ik en Sam. Spannend!
@ Luna: Sterkte morgen! idd, kan me voorstellen dat je dan niet gaat testen! Maar wie weet een late innestelling! Ik duim voor je! @ Natas: ja ik hield het niet meer. Vooral niet toen die collega dat zei, vorige x zei ze het ook al en toen was ik ook zwanger, bleek! Pffff! Ik duim voor je hoor! Zondag weet je het! @ iedereen: sorry als ik niet op jullie reageer ben een beetje overdonderd! Heb vriendlief toch maar gebeld! Hij zei eerst heel droog: oh ok. En toen ging ie opeens rekenen, wat voor sterrenbeeld, oh die ken ik niet! Oh, jeetje.. Wat gaaf! Nou hij zit nu vast ook blij te zijn! Rot dat ie late dienst heeft, zondag gaan we samen nog een keertje testen!
Ik heb even een vraagje aan degene die al meerdere keren zwanger zijn geweest. Begonnen al jullie zwangerschappen met dezelfde symptomen? Of kan een volgende zwangerschap heel anders verlopen (qua kwaaltjes ed.) Ps LOLA SUPER MEID!
@ ellen: nou ik ben nu dus 3x zwanger geweest... 1e x nergens last van, wat hoofdpijn en zeurderige borsten.. 2e x na innestelling als behoorlijk misselijk, onwijs zere borsten, ongirkampen, verschrikkelijk moe nu 3e x tot nu toe wat zere, branderige borsten... That's it! Dus toch allemaal erg anders!
@ Lola : hahaha, geeft natuurlijk niet hoor, ik kan me voorstellen dat je het niet meer hield! @ Luna : ja komisch hè, 3 testers op 1 dag. Ik ben ook erg benieuwd naar de jouwe, en naar die van Sam! @ Ellen : als ik nu weer zwanger mag zijn ( [-o<) dan verloopt het anders. De vorige keer had ik voor NOD helemaal nog geen symptomen, pas een paar dagen daarna gingen m'n borsten zeer doen en werd ik moe en kortademig.
@ Natas: nou gelukkig geeft het niet! Zondag test ik weer hoor! dus dan doen we nog steeds mijn zijn alle! Net trouwens nog 1 gedaan.. Wel ietsjes lichter, maar ik hoef niet te zoeken, veel gedronken!
Ik heb dit topic al een tijdje gevolgd en zou graag met jullie meeschrijven. Mijn naam is Inez, ik ben 38, heb samen met mijn man een dochtertje van bijna 20 maanden en we willen er dolgraag een tweede bij. Dat zwanger raken is bij mij niet zo'n groot probleem, maar het zwanger blijven lukt het laatste jaar niet helemaal. Op dit moment zit ik op het wachtbankje. Had gisteren mijn NOD, negatief getest, maar nog steeds geen spoortje bloed te zien. Iedereen die hier ook op het wachtbankje zitten, duim duim en degenen die al positief hebben getest, van harte gefeliciteerd!
@ Bahar. Meid wat vreselijk dat jullie dit moeten doormaken. Ik kan me voorstellen, dat jullie voor een onmogelijke keuze staan en dat het moeilijk zal zijn om de knoop door te hakken. Heel veel sterkte in deze zo ontzettend moeilijke tijd!