Als ze zondag er bij mij nog niet zijn test ik ook mee als het mag.... Ik denk niet dat ik het tot volgende week donderdag kan volhouden... Dan mocht het van gyne.... Dus zondag grote TEST dag? LIEFS nony
jammer genoeg is het voor mij nog veel te vroeg om te testen...zou mijn ei pas zondag hebben, anders had ik ook meegetest... volgens mij heb ik mijn ei gisteren of vandaag gehad....nou ja wachten moet ik toch tot 5 november bleh....wat klinkt dat nog lang zeg
Als ze er as zondag bij mij ook niet zijn, doe ik ook mee. Zou dan 4 dagen over tijd zijn. En ook ik zou heel graag 2 streepjes zien.
LOLA.. Wwjc19 (wendy) en ik zeiden gister nog tegen elkaar. Lola is zwanger.. HAHA ja dus! GEFELICITEERD! Hier weet ik het echt niet meer.. Wordt wel spannend! Heb zo nu en dan ongigevoel..Maar ben ook weer meer misselijk. Was gisteravond en vanochtend weer misselijk.. En heb veel honger.. hmm.. En nog steeds zere borsten aan de zijkant. Het wordt wel moeilijk om mezelf nu niet meer gek te praten..HAHA.. Het zou zoooo leuk zijn! Gewoon in 3 maanden 2x zwanger! Maar goed, nog even afwachten.. Ik ga het volhouden tot zondag iig! X SAM
@ Sam: Jaaaaa en jullie hadden gelijk! Super! Ik hoop voor je dat het echt raak is! zondag ga je testen toch?! Moeilijk te zeggen he?! Ik heb helemaal niet dezeflde kwalen als vorige x, maar toen tesste ik pas na ruim een week overtijd, dus wie weet komen ze nog!
Ach ja ,t is moeilijk te zeggen.. Veel zwangeren houden ook nog lang ongikrampen dus ja.. er is nog steeds hoop..HAHA.. Ik straal vandaag wel..HAHA maar dat komt omdat ik net paardrijles had en m'n paardje deed het zo goed.. Zelf m'n instructrice glunderde helemaal omdat we het zo goed deden.. Mijn dag kan dus eigenlijk niet meer stuk.. X SAM
@ Danjo: Dank je meid, ik hoop dat het voor jou ook weer snel raak mag zijn... @ Sam: Hahaha, zondag is je NOD toch, mijne morgen, en heb 2 testen gedaan vandaag die redelijk duidelijk zijn! Dus wie weet zie je wel wat!
Lola!!! Gefeliciteerd!! Ik had al zo'n supergoed gevoel bij jou! Luna ik heb voor jou ook hoop hoor! Er zijn er nu al 2 hier die roze afscheiding hadden en toch zwanger bleken! Ik duim voor alle testers zondag!
Hi Lola, bedankt voor de HCG-tjes. ik hoop dat ze werken. ik zit nu ook in de 4e ronde na MA dus hopelijk brengt dat geluk! succes met wachten zo lang tot hubbie thuis is!
Lola gefeliciteerd meid! Geniet ervan en hopelijk volgen we je allemaal snel. Ik zit ook in 4e ronde na mk, maar daarvoor al 16 rondes gehad grrrr gr vruchtje
Nee elke keer anders! Net zoals elk kind anders is, is elke zwangerschap ook anders. De kwalen waren echt verschillend en begonnen ook op verschillende momenten in de zwangerschap. Was ik bij mijn jongste al ruim voor NOD ziek zwak en misselijk, werd ik dat biuj de oudste pas bij 7w.
Hi luna ja ik hoop dat we posi testen, ik heb zo'n opgezette buik en rommelende darmen, maar gister een echo gehad en daar was allen veel baarmoederslijm te zien dus het kan echt allebei de kanten op gaan.... ZO SPANNEND!
Hola dames! Zo, moest weer ff heel wat lezen voordat ik weer een berichtje kon plaatsen Maar goed, LOLA: GEFELICITEERD MEID! Ik had gister mijn eisprong en voelde hem heel duidelijk, savonds last van mijn borsten aan de zijkanten..nu nog en ben misselijk...Pff..en ik moet nog zo lang wachten! Meiden die zondag gaan testen: SUC6! Liefs
Dank voor jullie antwoord. Maw je kunt geen peil op trekken wat je voelt in het begin van de zwangerschap... Omdat ik nu niet echt ergens last van heb, leek het met logisch dat het niet zo zou zijn. Nou meiden als ik zondag ook nog vrij ben, dan test ik wel ff mee!
@ Ellenk. Grotendeels waren de symptomen wel hetzelfde, alleen kwam het ene symptoom de ene keer sterker naar voren dan de andere keer. En geen zwangerschap is hetzelfde.