Het enige echte wat ik had de vorige keer was wat steken onder in de buik en rommelende darmen. Dat heb ik nu niet. Ik krijg nu ook weer erger last van brandend maagzuur. Dat wil maar niet weg gaan en veel en vaak harde tepeltjes. (en het is hier helemaal niet koud!) Och we zien wel ga de volgende cyclus aan de etos zwanger worden tabletten. Heb ze net gekocht (zijn in de aanbieding). Lees hier op de site lovende berichten over (je doet eens wat...)
Die Etos zwanger worden tabletten, kun je dat vergelijke met vitaal zwanger? Want die heb ik namelijk Zit ook foliumzuur in en allerlei vitamines..die had ik toen een x bij de kruidvat gehaald, eigen merk...Maar die vrouw zei dat dat hetzelfde was als PUUR MAMA..en dat potje was maar 3 euro ofzo....
Lola: proficiat!!!!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Ellen: Nu, mijn 2e prille zwangerschap heeft precies dezelfde symptomen, eigenlijk hoefde ik al niet te testen... - zere, jeukende (.)(.), blauwe aders eromheen; - opvliegers, duizelig, licht in je hoofd - slapeloosheid. midden in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen (hcg-probleem) - steekjes in onderbuik - emotioneel / sjaggie And U? wat spannend zeg dit weekend! x
LOLA! Ga me nu niet gek maken.. HAHA.. ik ga niet eerder dan zondag testen.. Al ga ik er maar vanuit dat ik 'gek' ben en er niets is.. Net als de vorige keer..HAHA.. X SAM
**************Femmes en Lola*************** VAN HARTE Ik ben blij voor jullie! Het klonk bij beiden al zo goed die (.)(.) he! Ik wil ze welf ook wel weer. Maar heb ze niet hoor! (nog?) Aan alle testers heel veel SUCCES! Kom maar met een lange roze lijst! Luna, Jij eerst sterkte met de begravenis. Anna
Ik kom net van bij de gyn. Zalig moment beleefd. Met de kleine uk is alles in order, hij/zij is 5cm groot en doet het goed! Ik denk dat ik nu terug op mijn roze wolk ga kruipen... Hier zijn weer nieuwe zwangere dames, proficiat ladies, geniet ervan! Aan alles andere dames, veel succes! Ik duim voor vele roze kleurtjes! Liefs en dikke knuffel, Princess
Oh wauw, zondag wordt een grote TESTdag! Natas - Sam - Luna - Inez - Nony - Lola ook nog even. Leuk, en super spannend! @ Inez : hello again! @ Sam : een ongi gevoel kan ook bij zwangerschap horen, het kan nog alle kanten op! Ik heb echt wel hoop bij jou. @ Princess : oh heerlijk meis, deze 1ste periode nu voorbij en lekker op je wolkje!
@ Natas.. Ja er zijn heel veel die denken dat het deze maand gaat lukken.. Dat houdt wel hoop..En 3x gependeld en 3x kwam eruit zwanger okt 2007 van een meisje.. Dus laten we hopen.. Ik vind het toch wel spannend! X SAM
HIHI dank je.. heb wel steeds een 'opgezette' buik sinds vandaag.. voelt wel zwanger zeg maar.. HAHA ... maar goed.. nog 2 nachtjes! X SAM
Zo, eerst weer een half uur bijlezen voor ik een berichtje kan plaatsen. Jeetje dames, wat kunnen jullie kletsen ! Allereerst voor de zondag-test-dames: [-o< Voor Bahar: ale: lijkt me verschrikkelijk. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen voor de komende periode. En zoals iemand anders al zei: het is jullie beslissing. Hier gaat alles goed. Of goed...Ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes, maar NOD is ook pas 29ste als ik mijn 36 dagen cyclus aanhoudt. Dus ben wel heel nieuwsgierig. Vooral ook omdat ik zo met Sam8 meeleef omdat wij zo'n intensief contact hebben. Ik schaam mij bijna dat ik me niet zo druk maar als haar (nog niet!) Maar goed, het blijft toch afwachten. Ik had de vorige keer als enige hint dat ik zwanger was mijn (.)(.), dus daar ben ik nu ook op aan het letten
hey meiden! @sam: spannend meid! ik duim voor je! ik heb donderdag mijn ei gehad, dus kan 1 november pas testen... liefs rebbel
Hallo dames! Vandaag ben ik jarig dat wou ik als 1e ff mededelen... @rebbel: heb jij je eisprong ook donderdag gehad? Ik ook, dus hoop dat ik eind oktober, begin november ook mag testen.. Hoe gaat t met de andere dames die nog afwachten op hun nod? Gaan jullie morgen nog testen? Liefs..