Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Goed, zie bovenstaande....
    Rest mij net als iedereen.....AFWACHTEN..... :p

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Latoya gefeliciteerd!

Wij wachten nog in spanning op morgen.. of wat later.. Ff kijken hoe mijn dag vandaag gaat verlopen..

Liefs SAM

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Thnx Sam! Spannend hoor..Hoop dat je ongi wegblijft en natuurlijk voor de rest van de dames...Duim voor jullie...En wwjc, dus net als mij afwachten? Wachten duurt lang he..pff! Ik heb nu al last van mijn borsten sinds donderdag..

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook ff bericht van mij
    8 dagen na curretage nog steeds last van bloed
    bah niks aan zo
    Latoya gefeliciteerd meid
    en de testers good luck
    wij hebben een rust maand nu ,,lijk me niet zo heel verstandig om meteen te begnnen met klussen na een curretage

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Marjolein,
    Heb je helemaal geen bloedverlies gehad na de curettage? Dat is wel vreemd zeg!
    Aan de andere kant ik heb de volle 2 weken gebloed, dat was ook geen pretje. Liep anderhalve week daarvoor ook al met maandverbandjes, dus dat was bijna een volle maand.
    Gelukkig was mijn ijzergehalte wel OK, was vaak nogal laag.

Alle testers morgen veel succes sterke en /// streepjes +++++jes zwangerboodschappen etc. Ik zal einde dag nog wel even komen kijken en anders maandag first thing.

Ik ben blij dat Latoya en wwjc ook nog even wachten met testen, anders voel ik me straks de enige die nog niet zwanger is. (maar dan kom ik volgende maand wel hoor!)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Anna, volgens mij heb je het niet helemaal goed gelezen. 8 dagen na curretage nog steeds bloedverlies zei Danjo..
    HIHI..
    Nou met jou komt het vast ook wel goed hoor! En wij zijn vast ook niet allemaal zwanger.. Spannend!

X SAM

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd haha verkeerd begrepen ben al 8 dagen volop aan het bloeden na curretage
    vorige keer was het minder
    Nou jah we wachten rustig af ,Tis niet anders

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    NEEJ,, maar t wordt er niet gemakkelijker op als je steeds blijft bloeden natuurlijk.. Ik had dat namelijk wel.. elke keer word je er dan weer aan herinnert.
    Hoest verder met je?

X SAM

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zit hier te stuiteren van de spanning.
    Kon vannacht moeilijk slapen, lag maar te denken aan wat ik hier vaak heb gelezen van meiden die ook nooit pijnlijke borsten hadden, 1x ineens wel maar toch gewoon ongi werden. Kan ook zijn dat mijn cyclus en ongi-verschijnselen nu anders zijn geworden na de MA.

Ik heb vanmorgen dan ook even geaarzeld om te testen, ben maar heel snel gaan plassen zodat het te laat was. En ik was bang voor de teleurstelling, dus vandaag is het "teleurstelling-inbouw-dag".
    M'n borsten doen ook iets minder zeer dan gisteren. Of het zit allemaal in m'n hoofd, dan kan ook nog. Nah ja, morgen testen dus dan weet ik het.

@ Anna : ja maar lieverd, ik ben dan wel 1 van de testers morgen maar dat wil helemaal niet zeggen dat ik zwanger ben ;)
    En dan heb ik (en misschien de anderen ook) mijn volgende testmoment weer ná jou, en zo gaat het door.

@ Latoya : gefeliciteerd! :D

@ Wwjc en de anderen : lang is dat wachten! :(

@ Danjo : je kunt nu nog niet verder hè, frustrerend.

10. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Meiden die me gefeliciteerd hebben, THNX!
    En Anna, wij kunnen nu ook nog niet testen...Pas over 12 dagen dus je bent niet de enige die moet wachten hoor..We wachten gewoon gezellie met zn allen op onze nod...Al duurt het nog eeuwen! Marjolein, kut dat je nog steeds bloedt..Hoort dat erbij? Anders moet je de dokter maar ff gaan bellen hoor.. Nou, de meiden die morgen gaan testen..suc6 en duim voor jullie!

Liefs..

11. Sas28

Sas28 Lid

23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Ik heb al een tijd niet meer geschreven.
    Maar ik wil alle meiden die zwanger zijn feliciteren!

Zelf ben ik weer ongesteld geworden, we gaan nu dus voor ronde 5, NOD 25-11-07. Ik stop ook maar met temperaturen, misschien ben ik er dan wat minder mee bezig....

Veel succes voor alle meiden die nog niet zwanger zijn. Hopelijk komen wij snel in het roze!

Groetjes Sas.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Op zich na alle omstandigheden gaat het weer redelijk goed
    maar wil idd van het bloeden af
    Mag niet in bad en uhmz zou toch ook wel weer een x een euhmz gezellig nachtje willen hebben met manneke :oops: :)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh jah en Natas mijn klachten zijn vorig jaar naar ma alleen maar heftiger geworden

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Leuk vooruitzicht :(

;)

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

@latoya, gefeliciteerd meid.

Ik heb na mijn curretage ook bijna 14 dagen gevloeid. Soms een dag niet. Dan weer een dag wat meer. Bij mijn nacontrole was alles ok. Geen bloedstolsels te vinden.

Ik heb ook last van in slaap komen. Verder droom ik ook weer erg.
    Zal wel de spanning zijn ... ;) VErder niets dus wacht af...

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Latoya, gefeliciteerd!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Anna.

Lieve Anna, je hoeft je echt niet alleen te voelen hoor! Het feit dat er morgen veel testers zijn, wil absoluut niet zeggen dat er allemaal +testen uitkomen. Zelf ben ik 'het' gevoel al weer een beetje kwijt. Nog steeds droog, maar kon het niet nalaten om toch te testen. Vette -test. Nog niet eens een vaag streepje.
    Ga er dan ook vanuit, dat m'n cyclus toch een beetje in de war is.

Alle testers morgen! Duim duim duim!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    En Anna ik test ook niet
    gaan er pas volgende maand weer voor

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Meiden ik meld me af voor de grote testdag van morgen. Ik ben gisteren-laat nog ongi geworden. Helaas. Ik was flink overtij dmaar het heeft dus niet zo mogen zijn.
    Op naar de volgende maand.

20. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    balen Luna!
    testers morgen succes op veel positesten!
    heb als goed is vandaag ei sprong,vanmorgen super lage temp en vruchtbaarslijm en BMMwas hoog,zacht en open!

Deel Deze Pagina