Helaas wel lola Ja rebbel ik zit ook onder sinds zwangerschap Maar na mn mk vorig jaar ook tijdens nod meer last van gekregen alleen nu is het wel heel erg Zet maskertjes was met zeezout mn gezicht maar pff Duim hier voor je
Hallo dames, Wat een k.. dag vandaag. Ik had zo gehoopt dat er in ieder geval 1tje bij zou komen Geeft de burger geen moed. (Zeker niet als ze volgende week NOD heeft) Maar goed, ik zit toch met mijn gevoel wat in de knoop en het enige wat ik kan doen is afwachten. Voor alle -dames en -test dames een hele dikke knuffel en een [-o< voor de volgende keer..... Kus, Wendy
Goedemorgen, Hier vanmorgen wat bruinverlies dus ik denk dat ze nu wel door gaan breken. Dan valt het me nog mee 34 dagen had ik voor mk ook, als ze echt doorgebroken zijn, pas ik mijn banner aan... LIEFS nony
Hallo, Hier volgens mij de ook in aantocht. Herken toch wel weer de pijntjes. Ik hoop dat het vandaag verder doorbreekt dan kunnen we hop naar onze eerste echte ronde... (dit was een oefenronde na ma)
@ Ellen: balen meid, maar dan weet je wel dat je lichaam het weer "doet" ! Succes in de eerste echte ronde!
Wat wel heel raar is deed gister een ovutest (gisteravond)(had zaterdag een zwatest gedaan en die was nega) en daar was wel een heel licht streepje op te zien.... Nou ik ga voor de verandering maar weer eens wachten...... LIEFS nony PS lola ik woon nu niet meer in alkmaar maar in bergen....
Hier geen twijfel mogelijk. zijn vannacht flink doorgebroken. Twijfel nu alleen een beetje of ik nu gewoon mijn normale cyclusduur van 28 dagen moet aanhouden of die van nu van 32 dagen. Voor de testers van deze week DUIM DUIM. Natas, hoe is het nu met je?
Ooh, ook leuk! Balen meid... bah. Maar mijn eerste cyclus na mijn miskraam was ook een paar dagen langer dan "normaal". Dus wie weet heb je de volgende x weer 28 dagen!
@ Nony: http://www.partnersinverloskunde.nl/ Hier heen! Daar was ik vorige keer ook. Hele fijne mensen!
JAAAA daar was ik ook heen, super aardig vooral de begeleiding met mskraam was top ga ik de volgende keer ook weer heen... Hoop heel snel....
Oooh, wat toevallig! Ja tom en bert waren beide bij mij nog langs geweest na het slechte nieuws! Echt super! Dus ik denk daar moet ik weer heen! Grappig zeg dat jij daar ook liep!
@Nony, Het schijnt dat je de hele cyclus wel een beetje LH hormoon in je bloed kunt hebben. Misschien daarom het lijntje. @Ellenk, gogogo voor de duiveltjes. Dan wordt dit dag 1 van je nieuwe kans! @Inez, Kan je nog een beetje opgelucht zijn nu de duiveltjes tenminste zijn aangebroken? Wel jammer dat de cyclus nu net wat anders is. Jullie moeten gewoon lekker veel klussen straks. Ik vind het ook nog spannend of mijn cyclus straks weer 25 dgn is of wat meer. (en of de ongi inderdaad wel komt). Dat lijkt me nog het ergste, geen ongi en ook niet zwanger.
Anna, ik ben echt ontzettend opgelucht en blij dat ze zijn doorgebroken. Kan er niet eens verdrietig om zijn, hoe gek dat ook klinkt. Nu alleen nog maar hopen, dat dit geen trend gaat worden dat m'n cyclus steeds langer gaat worden, maar dat wordt straks inderdaad wel flink klussen. Al heb ik me wel stevig voorgenomen om er in m'n hoofd minder mee bezig te zijn en me weer meer op ons gezin, onze dochter en huisdieren en de rest te richten. Al het verdriet van de laatste tijd vrat energie die ik ivm chronische moeheid toch al niet over heb. En daar moet gewoon verandering in komen. Het is toch te gek voor woorden dat ik geen energie meer overheb voor de dingen die anders altijd zo belangrijk voor me waren. Dat wil ik weer terughebben en wie weet komt de rest van wel weer vanzelf.
anna heb juist hele cyclus geen posi ovutest gehad en nu opeens een heel licht streepje... Of zou het toch zijn dat ik het gewoon wil zien Vanmorgen beetje bruin op tampon en nu bijna niks meer....wel barstende koppijn...
Sommige mensen van het forum damz hebben ook niks geen verstand en gevoelens pff Oke tot de orde het bloeden is gestopt eindelijk en nu hopen dat het zo blijft