Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoezo?

2. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Goede morgen dames!

Wat kut voor de dames die ongi zijn geworden, maar je moet maar zo denken..nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik zelf moet nog wel 2 weekjes wachten tot mijn nod, pfff...dat duurt nog wel ff! Had ik ook al verteld dat mijn schoonzus niet alleen de cijfers 4, 11 en 2 streepjes voor haar kreeg, maar ook nog een warm gevoel in haar buik? Vaag toch? Maar wel spannend, want stel je toch eens voor dat ik op 4 november positief test...Ga er niet op verheugen, maar stiekem leef ik er wel naar toe..

Liefs

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo allemaal.

:evil: :evil: zijn er!
    Joepie, alles heeft het deze cyclus gedaan... ei en 13 dg later ongi.
    Helemaal blij dus. FF een paar dagen rust en dan ... aan de smep!

Deze maand gaan we ervoor. Dit noem ik ook officiele 1e ronde!

@Danjo, moet je nog voor nacontrole? Ik heb 2 weken gebloed. Niet onafgebroken en meest 'oud' maar toch. Bij de nacontrole was er geen bloed in de baarmoeder meer te zien.
    Ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig verloopt als bij mij.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nu zwanger in zomer uitgerekend zijn zoiets

Ik heb het vermoeden dat het de vorige keer wat soepler ging maar we zien het wel
    Ik heb pas nacontrol in nov en dan meteen Chromonsomen test en hoe nu verder

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nony,
    Dat is dan ook vreemd, dan heb je in elk geval meestal geen hoge LH waarde!?!?! Heb zelf ook geen positieve ervaring hoor met die ovu testen.
    Ik wens je heel graag wel twee streepjes. Die spanning nu is vast ook niet prettig.

Ellenk,
    Gefeliciongi!
    Je lichaam doet het! Met deze kleine dingen moeten we ons voorlopig tevreden stellen.
    Toch nog wel even slikken, maar je bent in de nieuwe ronde beland. Veel succes!

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Inez,
    Een duidelijk en waarschijnlijk ook verstandig besluit. Ik hoop voor je dat het makkelijk gaat. Zelf merk ik dat hoe meer ik me concentreer op andere dingen dat het toch makkelijker gaat. De focus verleggen.
    Zal wel niet voor alle dagen in de cyclus gelden, maar toch!?!

Succes ermee!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja, dat topic is nu gesloten! Maar goed ook. Is toch eigenlijk absurd om zo te denken!
    Alsof zwanger worden (en blijven) zo vanzelfsprekend is!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey Marjolein,

Ja dat las ik gister ook. Ik heb me ook nogal geƫrgerd aan die uitspraken. Dat zijn mensen die denken dat ze kinderen nemen....
    X SAM

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Inez : nu helemaal doorgebroken? OkƩ dan, naar een nieuw begin!
    Ik herken je wens om er nu niet meer zo energievretend mee bezig te zijn, maar ik heb geen idee hoe je dat dan moet doen. Het zit in elke vezel en porie van m'n lijf, de rest interesseert me ook nauwelijks. Ik hoop dat het jou lukt!

Als ik jou was zou ik denk ik je nieuwe cyclus inschatten op 28 dagen. Dit omdat je hiervoor daar zo constant in was. Als je nou meer had 'gezwabberd' dan zou het misschien wat anders zijn.

@ Danjo : fijn dat je niet meer vloeit!
    Ik vraag me nu trouwens af, ik lees van jouw controle : is het normaal dat ik na de curettage nooit controle heb gehad eigenlijk?

@ Nony : verdarrie nou toch :(
    Een licht streepje op een ovutest hoeft niets te zeggen, als ik jou was zou ik dat nu ook niet meer doen.

@ Ellen : nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    Fijn dat je lijf de boel weer als vanouds heeft opgepikt.

Hier nog geen veranderingen. De buik is er nog, de borsten gloeien en branden, maar nog geen teken van ongi.
    Ik kan de waterlanders vandaag nog niet stoppen. Verdriet, heimwee, leegte, teleurstelling, angst, onzekerheid, het giert allemaal door me heen. Heb dus langer dan 1 dagje nodig blijkt wel, gelukkig vandaag niet naar kantoor.

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden, wat jammer al die negatieve testen... Ik zal eens even wat HCG strooien voor jullie allemaal!

Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

Sterkte allemaal, en ik duim voor jullie!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je wel! :)

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Natas,
    Wat vervelend nou. Denken dat je zo uit een dip springt is natuurlijk ook wel erg dapper. Als dat dan lukt dan is het voor mij vaak ook nog maar tijdelijk, maar je een paar uur wat minder verdrietig voelen kan al zo lekker zijn.

Misschien moet je vandaag maar eens goed verwennen. Bad, boek, thee, leuke film, wat lekkers. En zachte tissues...

Sterkte!

Oh ja over de controle-echo. Ik had een controleafspraak bij de gyn, hij vroeg het een en ander. Tot slot vroeg hij of ik nog een controle-echo wilde, hij zei dat dat niet hoefde als ik het niet wilde. Ik wilde het wel, leek me fijn te weten dat alles goed was, toen werd dus de cyste gezien.
    Ik denk dat iedere gyn een ander idee over de controle-echo heeft.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey Natas,
    Ik heb geen curretage gehad, maar wel een mk. En bij mijn nacontrole heeft ze ook geen echo meer gemaakt. Hoefde van mij ook niet.. Lichamelijk was het allemaal volgens papier verlopen zeg maar.. Ik denk dat als jij geen pijn meer hebt en verder geen klachten zo'n controle echo over het algemeen ook geen zin meer heeft.. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk..
    Heel veel sterkte meid! Idd.. Ga lekker jezelf verwennen!

Liefs Sam

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kop op Natas, laat je ff een dagje helemaal gaan ... Dat mag best...

Bij ons in het kleine streekzkh is het volgens mij normaal dat je 2 wk later een nacontrole krijgt.
    Mijn ingreep was een moeilijke geweest volgens de gyn. Misschien komt het ook omdat ik bij 15.5 ben gecurreteerd? 'k weet niet.
    Maar ze maken meteen een echo met de curretage dus weten ze eigenlijk al dat ze alles hebben weggehaald.....

Bruidje graag over 14 dagen weer ff strooien ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed idee Bruidje!

HIHI..

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    :) :) ik ergerde me dus ook groen en geel dus heb er wat van gezegd
    en dan gaat ze ineens mij aanvallen terwijl ik niks stoms heb gezegd
    kan ik alleen maar zielig vinden :oops:

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Natas hier is het normaal dat je op controle komt voor een echo om te kijken of alls weg is
    anders gewoon even bellen

de eerste keer dat ik curretage kreeg kon ik eerder op controle maar omdat ik nu wat testen krijg is het iets later

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Helemaal met je eens.. Je gaat toch niet zeggen... hmm ik ben zwanger, wel jammer dat het zomers komt.. Belachelijk..
    Dat heb ik ook al met mensen die in de zomer trouwen omdat het mooi weer is.. Ja.. De kans is groter..maar hier weet je het nooit! Vrienden van ons zijn in juli getrouwd en toen was het helemaal niet mooi weer!
    Dom praat!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd ach jah

Ik ga douchen heb net plafond in de grondverf gezet en ben een beetje witjes haha

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

meid, ik heb het ook gelezen. En dacht ook lekker makkelijk praten.
    Maar goed. Ik vond onze timing ook niet geweldig want ik was uitgerekend op 7 mrt en zelf op de 13e jarig.
    Maar toen ging het mis... Nou ik had liever een baby in mijn handen gehad op de 13e en mijn verjaardag gevierd! Al wordt het geboren met +50 dan nog!
    Sommige hebben gewoon geen weet van hoe dingen soms totaal anders kunnen lopen dan "gepland"

Zo probeerde ik bij het zwangerforum een mening te geven over waarom wij geen test op down wilden doen. Maar dat viel ook helemaal verkeerd. het is ook moeilijk proberen te discuseren op deze manier. Sommige mensen voelen zich meteen persoonlijk aangevallen.

PS winter is ook niet handig want stel je voor dat het sneeuwt en je kunt niet naar het ziekenhuis?

Deel Deze Pagina