Zomerzwangerschap! Ik moet zeggen dat het me altijd al heel zwaar leek, om met heet weer rond te moeten lopen met een enorme toeter. Bij zwangerschappen van vriendinnen ging ik altijd even rekenen hoe ver ze in de zomer zouden zijn. Was ook wel heel blij met mijn eerste uitgerekende datum in Maart. Maar nu..... Ik zou heel graag geplaagd willen worden met een bevalling in Juli, anders graag Augustus. Laat mij maar zweten en zwoegen. Zo heet zijn de zomers in Nederland toch meestal niet. Wij willen toch allemaal maar 1 ding, snel zwanger worden en van een gezond kindje bevallen!
IK WORD GEKKKK... Had om 11 elf tampon in gedaan, nu net verwisseld....NIKS! Geen bruin en geen bloed... Wat moet ik hier nou weer van denken, LIEFS nony
Ach Natas, hoe ik het echt los moet laten weet ik ook nog niet, en er zullen zeker dagen blijven dat het onmogelijk is, maar ik ga er in ieder geval mijn best voor doen. Mijn gezin en alles eromheen is gewoon te belangrijk voor me om bij de pakken neer te blijven zitten. En ik help mezelf er ook niet mee. De eerste MK is nu bijna een jaar geleden en ben nu ook bijna een jaar bezig met bijna niets anders dan weer zwanger raken en weer een miskraam krijgen, keer op keer. Ik ga me weer eens op andere dingen richten. Verbouwen tbv mijn bedrijf, sowieso weer wat meer met mijn bedrijf bezig zijn (komt de verdiensten ook ten goede, hihi), tuin winterklaar maken. Lekker aan de wandel met honden en dochter, ik zie wel. Ik wil nog steeds graag zwanger raken, maar niet meer ten koste van mij, want dan hebben mijn dochter en haar eventuele toekomstige broertje of zusje en mijn man niks meer aan me. Ze moeten wel een moeder en vrouw hebben waar ze op kunnen bouwen.
Jeetje Nony wat vervelend, zo blijf je in onzekerheid! Ben bang dat er niets anders rest dan afwachten. Merci Anna, Sam en Ellen! Het wordt hier minimaal een 2-dagen-dip, maar dat is dan maar even niet anders Bij mij is een nacontrole helemaal niet voorgesteld. Ik kon natuurlijk bij pijn of veel vloeien wel altijd contact opnemen, maar daar heb ik niet veel last van gehad. Ik ga er ook wel vanuit dat alles goed zit, maar werd toch even aan het aarzelen gebracht omdat ik de 2x na de MA geen goede vruchtbare afscheiding heb gehad zoals ik gewend ben. Wel goed positieve ovulatietesten, maar dat is geen 100% garantie op een goede eisprong. En dan ontdekken ze bij Anna die cyste..... zette me ook aan het denken. Over dat topic dat men liever in de zomer niet wil plannen : ze weten totaal niet waar ze het over hebben. Laten we nou maar voor hun hopen dat ze dat nooit te weten komen ook.
heb betreffende topic ook ff gelezen, van me zoon was ik de 11e uitgerekend en was zelf de 26e jarig,is de 18e geboren!Dikke week later hebben we die dikke sneeuwlaag gehad,moest naar de dokter ivm een fikse borstonsteking,auto moest uitgespit worden,was geen pretje,maar het zou me echt niets uitmaken als het weer winter zou worden! ben het helemaal met je eens danjo
Idd, ze weten het echt niet. Nou deze maand, maar niet zwanger raken, want stel je voor dat de mussen van het dak vallen! zo is er in elk seizoen wel wat: herfst: weeralarm, zoveel storm dat het gevaarlijk is om te rijden; winter: zoveel ijzel dat je als je naar het ziekenhuis moet je niet kan.. Nou hoop bla bla... Mij maakt het geen reed uit! En ik ben blij met de zomer hoor, als ik dan bevallen ben! lekker de hele zomer verlof! En dat het "zielig" is voor een kindje om in de zomer jarig te zijn is ook onzin... Ik ben een zomer kindje, nou ik vind het heerlijk! Weten jullie nog het weekend van begin augustus dit jaar? Dat was mijn verjaardag! Heerlijk heeeeet! BOEIEND! Nou genoeg ge-ouwe-hoerd, ik moet op huisbezoek! (vinden jullie het trouwens niet vervelend dat ik hier nog mee klets? aangezien ik hier niet meer hoor! Nou ik hoor het wel! )
Ohja, dan was iedereen nog op vakantie met mijn verjaardag! Of naar het strand, want het was eindelijk zomer weer! En ik ben echt niet getraumatiseerd hierdoor hoor!
Nou Marjolein, ik heb die uitspraken ook gelezen en ook ik heb me er groen en geel aan geërgerd. Natuurlijk heb ook ik seizoenen die al dan geen voorkeur hebben, maar helaas kies je het tijdstip niet waarop het je zwanger raakt. Een zwangerschap komt of blijft uit. En dan kunnen er zoveel dingen anders lopen dan gewenst, zoals een miskraam, vroeggeboorte, geboorte ruim na de uitgerekende datum. Zwanger mogen raken is een voorrecht en geen recht en is al helemaal niet te plannen.
Lekker mee kletsen Lola Ik moet zo boodschappen doen en heb er eigenlijk geen bal zin aan ,,maar het zal wel moeten snik
Nou meiden met dr laaste bericht trapte ze me wel ff op mn ziel zo van dat het bij jou niet lukt of goed komt zoiets
Nou Lola, blijf lekker meekletsen meid, jouw verhalen en verhalen van andere zwangeren geven alleen maar goede hoop hoor! Enne, wie weet springen er wel een paar HCG'tjes over. Ik ben zelf trouwens in januari jarig en vroeger kwam er bijna niemand van de familie op m'n verjaardag omdat er dan vaak een dik pak sneeuw lag of voorspeld werd. En ook ik ben er groot mee geworden. Al vond ik eerlijk gezegd het best wel jammer dat het altijd zo rustig was op m'n verjaardag.
Hoi, Bruidje, bedankt voor je HCG-tjes, ik hoop dat we er allemaal wat van mogen vangen... Toen ik enkele weken na de curretage naar het ziekenhuis ging, heb ik ook geen controle gehad. Die heb ik 3 weken geleden wel gehad, omdat ik wat klachten had. Er is toen een uitstrijkje gemaakt en een kweekje opgezet: de uitslagen waren goed. Maar idd, de 1 krijgt wel een "echte controle" en de ander weer niet. @ Marjolein: Laat je niet gek maken door wat die anderen zeggen. We weten wel beter, toch? Toen ik zwanger was, was mijn uitgerekende datum op 5 december 2007. Dan denk je ook wel, wat een drukke maand, december! Helaas was die zwangerschap maar van korte duur(13 w). Ik had het heerlijk gevonden een kindje in december! Het maakt mij niet uit wanneer, ik zou wel gek lijken. Als je na 9 maanden maar een gezond kindje in je armen mag houden.... Hopelijk komt die tijd snel voor ons! Groetjes Sas.
hoi dames, hier ben ik ook weer. temp doet weer aardig raar deze maand...afgelopen week de hele week zo rond de 36.9/37 graden. FF zet mijn ei op dag 8 (wat ik zelf niet denk) en afgelopen zaterdag een dip naar 36.5 en zondag 36.7 en vanmorgen weer mooi 36.9 graden dus ik denk zelf dat ik mijn ei zaterdag heb gehad...maar ik hou toch mijn nod van 5/11 Ik heb vanaf gisteren dat ik misselijk ben en vanaf vanmorgen een ijzersmaak in de mond...echt heel erg en ik kom hier niet vanaf wat ik ook eet of drink....wie weet waar dit van kan komen? Het kan toch nog niet van een ingenesteld eitje komen als ik mijn ei pas zaterdag heb gehad. liefs Liesje
Hihihi dat zijn klachten die ik altijd heb met afvallen. Bij verbranding van vet kan dat gebeuren... Beetje weinig gegeten de laatste tijd Maar wat er tegen helpt is nier/blaas tablettjes... Anders heb ik geen idee.. 8)
Hey Ellenk.... ik wou dat ik wat vet aan het verbranden was hihihihihi het komt ook zo in een keer....erg gek
Hm vreemd meid Zo hier ff wat in huis gedaan en boodschappen gehaald ,anders komt het er nooit van Nu ff lekker niks doen ook heerlijk heb ook die chocomelk gehaald voor de senseo ben benieuwd
hey danjo die chocomelk van Senseo is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb hem ook al gehad.....jammie! vind hem alleen wat duur dus nu wacht ik op een aanbieding
Ik zag het liggen dacht neem het mee we zien het wel heb nu zon staterspakketje vanav proberen haha Als lekker is ga ik ff inslaan en idd kijken voor de aanbiedingen