Hallo allemaal ik ben 26 jaar en ben net gestopt met de pil. Aankomend weekend zou ik ongesteld moeten worden. Errug spannend allemaal. Hopen natuurlijk dat het in 1 keer raak is. Maar ja dat is bij iedereen heel verschillend natuurlijk. Misschien moet mijn lichaam eerst wel weer helemaal wennen zonder de pil. Maar wie weet. Spannend allemaal... Gr. Kat
Ik ben zelf 22 en ook net gestopt met de pil. Ik moet eigenlijk 29 april ongesteld worden dus duurt nog even maar vind het nu al spannend. Ik zou het ook wel heel leuk vinden als het in 1 keer raak zou zijn, maar ga maar niet te veel hopen... Het kan ook zijn dat mijn cyclus nu zo onregelmatig is omdat ik gestopt ben met de pil. Ik wens je in ieder geval heeel veel succes en inderdaad hopen dat het in 1 keer raak is! Liefs Annika
Veel succes in deze 1e ronde dames Het zou te gek zijn zo snel, maar vrees dat het beetje (te) positief denken is hihi @Annika; wij lopen bijna gelijk en allebei 22 Racebabe
Hee hallo Annika, Wat leuk dat ik al zo snel een reactie heb. Ja spannend allemaal he. Ik kan mezelf nu al helemaal gek maken maar ja moet toch maar ff rustig blijven. Ik ga ook nergens vanuit hoor. Maar ja je weet het nooit natuurlijk. Het wachten is alleen wel irritant. Haha en dat zeg ik die net begonnen is. Wens jou ook heel veel succes trouwens. We houden elkaar op de hoogte gr. Kat
Hallo racebabe, Ja ik weet het het is idd wat te positief. Maar ja soms draaf je wel es wat door he. Komt omdat je het zo graag wilt. Misschien moet je er gewoon niet teveel mee bezig zijn. Maar ook net gestopt met de pil begrijp ik. Spannend hoor. Ook heel veel succes. Wel fijn dat je het hier op het forum kwijt kunt. Het liefst zou ik t aan iedereen vertellen maar ja dat kan natuurlijk niet. Dat blijft een grote verassing! Gr. Kat
He Kattja, Ik denk dat ik ook zo positief denk omdat mijn vriendin (even oud als ik) nu net een kindje heeft gekregen. Zei was gestopt met de pil en toen ongi geworden en daarna niet meer dus was ook in 1 keer raak. Dan heb je wel zoiets van, zou dat mij ook gebeuren. Maar goed inderdaad maar afwachten! Lief Annika
Ik heb ook gehoopt op een 'in één keer raak situatie', maar helaas. Ben nu in ronde twee, en kan nog steeds niet klussen....
Hehe, je hoort het indd wel eens voorkomen, maar ik probeer er ook niet teveel aan te denken. Proberen, want het lukt me zeker niet altijd. In je achterhoofd blijft er toch iets spoken van: vandaag moet het gebeuren ! Racebabe
Wat ik zo bijzonder vind is dat het gewoon elk moment kan gebeuren. Je kunt er gewoon echt iets aan doen als je eenmaal bezig bent. Je maakt letterlijk een wondertje, maar wanneer?
Ik heb ook een vriendin, waarbij het in één keer raak was. Dus je hebt echt gewoon een goede kans hoor! Ik heb ook wel eens gehoord dat je lichaam per jaar dat je de pil geslikt heb een maand nodig heeft om te ontpillen, dus als je hem vijf jaar geslikt hebt, heb je vijf maanden nodig om te ontpillen. Weet iemand of dit echt is of een fabeltje? Zelf ben ik 22 en nu drie maandjes pilloos.
Hallo hjm, ik hoop ook echt dat dit een fabeltje is. Weet het wel zeker! Ben ook al zo'n 11 jaar aan de pil. Dan kan ik nog heel lang wachten als het zo is gr. Kat
oh ja trouwens hjm, Na die eerste maand dat je gestopt was met de pil heb je toen eerst afgewacht tot je ongesteld werd of heb je toen gelijk een test gedaan? gr. Kat
hoihoi! ook ik ben net gestopt met de pil! we zouden het nu eerst nog met CD doen en dan pas in augustus voor het echie gaan, maar we kunnen toch allebei niet meer wachten! maar toch wil ik mijn eerste natuurlijke menstruatie afwachten en dan pas zonder CD, zodat ik inzicht in mijn cyclus heb, er moet eerst maar eens regelmaat in komen! ik moet 25 april ongesteld worden, ik ben benieuwd of mn cyclus zelf op gang komt! ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is! groetjes rebbel.
hallo ik heb 24 mrt mijn laatste pil geslikt. tot op hede nog niet ongie geworden. ik werd dit van mijn pil echter ook niet dus ben op 25 mrt een nieuwe cyclus begonnen 6 april heb ik volgens mij mijn ei gevoelt dus ik moet tot 21 april wachten ik vind het onwijs spannend ik heb al een aantal klachtjes gehad maar die kunnen oo wijzen op ontpillen heb ik me laten vertellen.
Hey Kattja, Omdat bij een vriendin van me het ook gelijk raak was de eerste maand, kon ik uiteraard niet wachten en had een test gedaan, nadat ik na vier weken niet ongi werd, die was onduidelijk maar positief, maar een week erna werd ik toch ongi.