Beste dames. Afgelopen woensdag heb ik en miskraam gehad. Nu ben ik benieuwd na hoeveel maanden jullie weer zwanger zijn geworden. Ik weet natuurlijk dat dit heel verschillend is, maar ben gewoon beniewd!!
Ik ben ook wel nieuwsgierig hiernaar. Twee vriendinnen van mij waren direct zwanger na hun miskraam. Hoor vaak dat je vruchtbaarder bent na een miskraam. Misschien omdat alles 'schoon' is? Laten we het hopen voor ons
miskraam januari 2014, toen maandje pauze genomen maart opnieuw posi getest, helaas in mei weer een miskraam. Toen 3 maandjes pauze gehad en in september opnieuw posi getest, inmiddels is Dl 4 maanden
Hier heeft het 8 maanden geduurd. (het waren wel maar 5 rondes) Ik hoop dat als dit nu opgelost is het toch een stuk vlotter gaat.
Wisselend: na 1e miskraam daarna weer de eerste ronde, na overleden zoontje bij 20 weken de derde ronde, na tweede miskraam 2e ronde. Sterkte meid hopelijk gaat het bij jou ook snel!
Hier na de miskraam een maandje pauze genomen en toen direct weer zwanger. Hoop dat het voor jou ook weer snel raak is!
1/1/13 miskraam, 5/2/13 een positieve test! De eerste keer zwanger door IUI, maar mijn zoontje is spontaan verwekt.
Wow, heftig! Ik vind het dan knap dat je het telkens aandurft. Ik heb maar gelukkig 1 miskraam gehad en dat heeft mij zo getekend. Zelfs nu dat ik 25 weken zwanger ben, ben ik nog steeds bang.
Goedemorgen, Eind juni miskraam gehad, daarna menstruatie afgewacht( die kwam 6 à 7 weken na miskraam) en toen meteen zwanger geworden. Neem de tijd om te herstellen, zowel lichamelijk als geestelijk.
Vorig jaar juli miskraam gehad, in Augustus opnieuw positieve test in handen .. tegen alle verwachtingen in Ik was echt meteen opnieuw zwanger
Gelukkig een hoop positieve verhalen! Spannend he Samirsvrouwtje, om na de miskraam weer een poging te wagen. Wacht jij je menstruatie af?