Hoelang hadden jullie buikpijn na een miskraam? Ik kan niet echt zeggen buikpijn, het is ook niet constant. De ene keer is het een stekend gevoel meer ter hoogte van de eierstokken, de andere keer is het precies of alles even samentrekt. Na het samentrekken gevoel blijf ik een tijdje een druk voelen.
Buikpijn en/of een beurs gevoel duurde bij mij een dag of 2/3 nadat de mk doorzet. Bloeden duurde nog zeker een week na afkomen vrucht.
Ik heb drie dagen echt een heel beurs gevoel gehad na mijn ma. Toen kon ik ook echt niet op de grond zitten bijvoorbeeld. Daarna werd het wel vrij snel beter.
25/09 is het gevoel in mijn buik eigenlijk begonnen. In d3 namiddag begonnen met wat bloedverlies. Sinds vrijdag geen bloedverlies meer maar wel nog steeds 'buikpijn' die komt en gaat. Echt buikpijn is het nu niet meer. Ik vind het meer lijken op de eerste weeën die begonnen door te komen. En dan nog eens af en toe een stekend gevoel in de eierstokken. Bij een actiever dag als vandaag voel ik het precies iets heviger.