na miskraam hoe verder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asilah, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    helaas heb ik een miskraam gehad vorige week met 6w en 5 dgn, ik wil graag weten van de dames die dit ook meegemaakt hebben, hoe het met hun cyclus gegaan is, ik wil niet mn ongi afwachten maar meteen weer proberen.

bedankt alvast

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je zo pril zwanger was, kun je het meteen weer gaan proberen. Je kunt de 1e dag van de miskraam als de 1e dag van je menstruatie zien. De bloeding zal langer duren en heviger zijn dan bij een normale menstruatie. Je cyclus zal vaak ook een paar langer zijn; het duurt langer voor je eisprong komt. Bij mij was de eerste eisprong na de miskraam op dag 21. Meestal is mijn eisprong op dag 14-18.
    Sterkte!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Je mag als je daar emotioneel aan toe bent, gewoon weer verder gaan. Inderdaad kan je cyclus veranderen, maar dat hoeft niet. Bij mijn eerste miskraam was de eerste cyclus heel lang (ongeveer 7wk) en bij de tweede miskraam kreeg ik keurig 14 dagen later weer een eisprong en ben toen ook meteen weer zwanger geraakt. Wel vond ik zelf de onzekerheid na de miskraam heel vervelend, zoals hoe zal mijn cyclus zijn, wanneer heb ik een ei, hoe zal mijn eerste menstruatie zijn etc. Daar bereid niemand je eigenlijk op voor.

Heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je snel weer in een wondertje in je buik mag hebben groeien!

liefs trees

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    net als wat de andere dames zeggen je mag er gewoon weer voor gaan
    ikmocht zelf na een ma van 11 weken en na de curretage erweer voor gaan
    Mijn cyclus was eigenlijk na mas redelijk normaal de eerste keer werd ik weer netjes na 28 dagen ongi en de 2e x na 35 dagen

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan wel goed mag gaan

5. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    bedankt dames voor jullie woorden, ik hoop dat we gauw allen een kindje mogen krijgen.

ik hoop dat mn cyclus gewoon zal blijven, en ik mn eisprong gauw weer mag krijgen

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Inderdaad mag je meteen weer verder hoor, geen probleem. Je kunt namelijk pas weer zwanger worden wanneer je lichaam daar weer klaar voor is en dat regelt je lichaam zelf. Wel even rekening mee houden dat je zolang je vloeid niet mag klussen ivm infectiegevaar.

7. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Hey,

Ik heb een miskraam gehad in februari. Nadien was het mooi op tijd, maar de keer nadien heb ik bijna 2 maand moeten wachten om die :evil: . Mijn eisprong was blijkbaar maar na 1,5 maand. Balen was dat. Hopelijk is het deze maand op tijd. Ik voel me voor de moment ongemakkelijk en sanitaire stop gebeurd regelmatig.

Ik hoop dat het deze maand eindelijk prijs is. We zijn bezig sinds november.

Groetjes en veel sterkte,

Isabelle

8. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Bij mij is na mijn miskraam helaas de cyclus ongeregelder geworden.
    Hoop dat het jouw bespaard blijft.

Sterkte met het verwerken van je miskraam en succes met opnieuw zwanger worden.

9. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    ik heb vandaag getest en heb nog een hele lichte 2e streep,normaal zou je dr blj om zijn maar wil nu maar dat mn cyclus start, bedankt voor jullie tips!
    ik wacht tot ik indd niet meer vloei en dan even beginnen met ovulatietesten om mn eisprong te vinden, voor mn zwangerschap wist ik zonder hulp daarvan wanneer ik mn ei had

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey mies,

Allereerste nog heel veel sterkte met het verwerken van je mk.
    Het is allemaal heel klote
    Ik heb 4 weken geleden ook een curretage gehad, ik dacht ong 2 weken geleden mijn ei al gehad te hebben, maar het lijkt er op dat mijn ei nu pas komt! Dus 4 weken erna...

Hoop dat je snel je ei mag vinden en heel snel zwanger mag zijn weer!

11. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    bedankt sterretje, zoiets meemaken wens ik niemand toe, t was verschrikkelijk en wil zo graag!

Deel Deze Pagina