Hallo Allemaal! Ik ben nieuw op dit internet forum. Ik wil heel graag zwanger worden. Ik slik de pil al een aantal jaar, niet echt goed volgens het boekje maar wel geslikt. Nu is het zo dat ik de pil heb gekregen omdat mijn menstruatie erg ongerelmatig was en dan daarbij ook erg veel, vandaar op advies van de huisarts begonnen met de pil. Nu neem ik het niet zo met dat ding, maar als ik wist dat mijn vriend kwam slikte ik hem express door om daar na er mee te stoppen, om dus niet ongesteld te zijn als we elkaar zagen . Nu ben ik ook door een diagnose waardoor mijn lichaam is aangetast opnieuw geconstateerd dat mijn cyclus erg slecht verloopt. Ik heb paar weken terug de pil nog doorgeslikt. Vandaag ben ik gestopt en nu is de strip op. Maar heb al 2 weken last van maag pijn, krampen. Al een week last (ik rook) van buikpijn tijdens het roken, heb er ook geen behoefte meer aan.. Gevoel dat ik meer moet plassen, blijft ook afscheiding witte dingetjes bij zitten. En zit gewoon niet lekker in mn hum. Nu heb ik afgelopen 3 weken al twee keer een test gedaan en die waren negatief, ik ga dus vanaf vandaag opletten of de menstruatie wel komt... Is iemand van jullie hier bekend mee? Groetjes
Zou het kunnen dat je lichaam aan het ontpillen is? Je lichaam kan daar aardig van onderste boven zijn. Ik ben zelf in februari gestopt na 11 jaar slikken en heb de eerste 2 maanden een raar gevoel in mijn onderbuik gehad en heb ook een test gedaan toen. Ik heb wel het geluk dat mijn cyclus aardig regelmatig verloopt, zo tussen de 28 a 29 dagen dus dat is voor mij een pluspunt. Ook ik heb last van afscheiding en kan dankzij de verhalen van het forum wel dingen plaatsen. Ik kan niet alles plaatsen wat je schrijft maar mijn ervaring heb je in ieder geval
Hoi hoi, Dank je wel voor je antwoord. Ik ben gestopt vandaag omdat de strip op is Omdat ik graag zwanger wil worden zit ik er zeker aan te denken geen nieuwe strip meer te doen na vandaag. Zowieso dat. Moet zowieso morgen even naar mn huisarts waar ik het zeker ook aankaart. Ontpillen zou denk ik zelf nog wat vroeg zijn.. Ik heb zelf ook nog maar één eijlijder ik weet niet of deze kans op zwangerschap dan minder word?
Oeps het is al laat he dat lees ik niet zo best meer. Tja ik denk dat de huisarts het beste dan je vraag kan beatwoorden want ik kan je er verder niet mee helpen helaas. Succes morgen hoor!
Als je nog 1 eileider hebt heeft dat wel effect voor je vruchtbaarheid. Dan ben je niet iedere maand vruchtbaar, maar om de maand. Zegt verder niks over hoe snel je zwanger kan worden, alleen dat je iets langer moet wachten op de volgende kans iedere keer. Succes bij de dokter!
dat klopt niet helemaal, ten eerste kan de andere eileider de functie overnemen, en ten tweede als dat niet zo zou zijn springt je ei niet om en om, de een maand links en de andere rechts. Bij vrouwen die een bbz hebben gehad en een eileider hebben laten weghalen komt het meestal nog wel goed omdat de andere eileider het overneemt.
Hoi Hoi Ik heb diagnose kanker gehad, en de tumor zat aan een van mijn eilijders vandaar dat deze uit 'voorzorg' is weggehaald. Ik vind het aan de ene kant steeds weer moeilijk om een test te doen en dat deze weer negatief uitwijst. Ik hou me daarom dit keer ook koest.. met het halen van een test.. en toch zeker nog een week wachten of misschien toch niet die menstruatie komt. Vanmiddag ga ik naar de huisarts om het aan te kaarten en te kijken wat hij ervan zegt.. eigelijk ben ik al bang voor zijn antwoord. Misschien om niet in het ongewisse te blijven ook wel goed, maar voor alle zekerheid bloed af te laten nemen.. Nou ja haha allemaal speculaties nu van mij.. omdat ik het heel graag wil, maar niet meer die tegenslag, maar dat kennen we allemaal denk ik. Tot vanmiddag!
He Bonsai dat is wel heel erg vervelend nieuws zeg. Ik hoop dat het wel goed met je gaat ondanks alles. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.
Bonsai, jeetje wat erg dat je dit allemaal hebt moeten mee maken. Ik denk wel dat je lichaam wat van slag is omdat je de pil niet goed inneemt. Dus even afwachten nog Maar ik lees dus dat jij en je vriend nog niet samen wonen, wilt hij ook een kind met je ? of hebben jullie het er nog niet over gehad ? En de kans dat je minder vruchtbaar bent is er wel, maar hoeft niet zo groot te zijn. Zoals sommige al zeggen het kan dat je andere eierstok al het werk opzich neemt. En dat je om en om een eisprong krijgt van een andere eierstok is de grootste onzin die ik ken. Dat is echt niet waar, dus maak je daar maar geen zorgen om.
Hoi Hoi Ja inderdaad allemaal best heavy maar ik heb me voorgenomen alles overkomt je en je kan kniezen in een hoekje maar daar help je je zelf niet mee. Doorgaan! Nee wij wonen niet samen, hebben het er wel over gehad. Daarom ook meer het komt als het komt We zijn er niet expleciet mee bezig. Ik ben net naar de HA geweest. Hij heeft mn buik onderzocht, hij vroeg of ik klachten had, noemde aantal dingen op, na het onderzoek heeft hij me een brief gegeven om bloed af te gaan laten nemen, dat kan pas a.s maandag want ik moet nuchter zijn. Vanwege mijn ziekte beeld word ook alles meteen gecheckt. Maandag prikken en dan waarschijnlijk donderdag de uitslag. Tegen mijzelf klein beetje dan in heb ik toch een test gehaald. Deze laat ik onaangebroken nog zeker ander halve week liggen. Groetjes Bonsai
Wat fijn dat je bloed mag laten prikken. En je hebt gelijk gewoon doorgaan met je leven, vind je heel sterk over komen ! Hopelijk gaan jij en je vriend snel samen wonen, want als je straks wel zwanger bent kan je de stress natuurlijk niet gebruiken of alles wel optijd af komt en stress verhuizing Of woon je al op je zelf dan is het makkelijker, maar ik neem aan dat je vriend niet om de hoek woont van je. Ik zal voor je duimen dat je bloed uitslagen allemaal goed zijn.
Hallo, Ja inderdaad fijn dat ik kan gaan prikken maandag. Ja we zijn al bezig! Maar alles op ons gemak Dank je wel in ieder geval voor de berichten
Hoi Hoi, Vanochtend bloed geprikt, als goed is kan ik a.s donderdag de huisarts bellen, met de uitslagen.. Omdat vanwege mijn vorige diagnose , word ook gelijk alles gecontroleerd.. Inmiddels is het maandag, vrijdag gestopt met de pil, en nog steeds niet ongi. Normaal ben ik altijd heel vlug, met ongi worden. Mn urine is ook heel helder van kleur net water! Terwijl ik niet zo heel veel drink Wat ik zelf wel vaag vind. Inmiddels gestopt met roken.. kon geen sigaret meer verdragen... In mn horoscoop van gisteren stond, geluk en succes zullen u deze dagen tegemoed komen.. Nou ben erug benieuwd!