ik wil zwanger worden maar mijn vriend wil nog geen kinderen!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniempje132, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje132

7 jul 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden.

Ik wil even mijn vehaal kwijt. Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie met de liefde van mijn leven. Hij betekent alles voor me en ik ben nogsteeds helemaal tot over mijn oren verliefd op hem.
    ik wil heeeeel graag een kind met hem maar hij is daar nog niet aan toe zegt hij.
    Hij weet dat ik het spiraaltje eruit heb laten halen en daar stond hij achter toen omdat ik er heel veel last van had maar nu was het eigenlijk de bedoeling dat ik weer de pil zou gaan slikken maar dat doe ik dus niet. Het is heeeel lang geleden dat we het over kinderen hadden en hij denkt nu dat ik bang ben om zwanger te worden. maar ik wil juist zwanger worden.
    AlS het goed is ben ik nog niet zwanger maar ik weet het niet heel zeker. Heb wel een aantal symptomen maar kan pas over 2 weken een test serieus nemen.
    Wat moet ik nou?

groetjes mij

2. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    He meid,

Moeilijk, goed praten met hem.

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Weet hij wel dat jullie het 'onveilig' doen? Zo nee, dan moet je hem dat wel vertellen. Anders luis je hem erin en zo mag je niet met kinderen omgaan.

4. anoniempje132

7 jul 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hij weet dit nog niet maar wil het hem heel graag vertellen. Ik voel me er erg schuldig over maar durf het hem niet te vertellen.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hoe langer je dit voor hem verzwijgt, hoe erger het is. Ga zo snel mogelijk een gesprek aan met je vriend.

6. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    507
    591
    93
    En terecht!!
    Als ik hem was zou ik echt woest zijn.

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik ook, eerlijk gezegd. Het is nogal wat...

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Oh wat een valse streek.
    Ik zou dit nu direct aan je vriend vertellen.
    Basis van een goede relatie is (elkaar) vertrouwen en dat heb jij nu behoorlijk beschaamd!

9. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Het 2e verhaal op nog geen 24u tijd dat ik zo lees over 'ik wil een kind maar mijn vriend nog niet' en het laks omspringen dan met anticonceptie. Kan ik met mijn hoofd niet bij, sorry hoor. Is zoals Hilly het hier heel goed verwoord, hem er gewoon inluizen.

En btw: als je pas over 2 weken een test kan doen en je denkt nu 'symptomen' te hebben, zijn die van je eisprong

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Jeetje wat vreselijk egoïstisch... Dat zou echt een flinke deuk in mijn relatie/huwelijk zijn.. Waarom kun je niet gewoon wachten en er samen voor gaan? Eerlijkheid duurt t langst.

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Je weet zelf dat je heel slecht bezig bent anders haf je geen topic geopend maar dit moet je echt tegen je vriend gaan zeggen want zo wil je "samen" geen kinderen. Is je man er nog niet klaar voor...dan heb je helaas te wachten. Als ik je man was vond ik t toch erg moeilijk om je weer gaan te vertrouwen

12. Logan

Logan Niet meer actief

Tot je straks zwanger bent en hij zegt 'haal maar weg!'. Wat je doet kan echt niet. Als ik jouw man was geweest zou ik me zo ontzettend in de zeik gezet voelen dat ik niet zou weten wat het met de relatie zou doen.

13. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Dus omdat jij zonnodig nu een kind wilt luis je hem er maar in...ik vind dit heel erg. Zoiets kies je toch samen...beetje egoïstisch ook!

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.261
    23.370
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    +1!!
    Ik snap zulke vrouwen echt niet hoor. Echt ontzettend achterbaks. En wat doe je daarmee een eventueel kind aan? Het is toch veel leuker om er samen voor te gaan? Samen die spanning te hebben, de voorpret. Als ik je vriend was geweest, betekende dit einde relatie.

15. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    En straks klagen als hij erachter komt en jij zwanger bent dat die je alleen laat zitten met je kind. Sorry maar hier kan ik echt niet bij met mn hoofd, waarom zou je iemand op deze manier erin luizen, dan spoor je in mijn ogen echt niet. Een kind moet je samen voor kiezen.

16. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tjeetje wat gemeen en achterbaks om zoiets groots te verbergen. Zie je wel hoe enorm egoistisch je bezig bent? Je kan hem toch geen kind door zijn strot duwen als hij niet wilt?

17. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik weet niet hoe oud je bent maar een relatie van 2 jaar zou ik niet onmiddellijk als "de liefde van mijn leven" bestempelen. Je hebt 2 jaar een relatie en je vriend is op dit moment nog niet aan kinderen toe. Punt. Dus wacht gewoon nog maar even. Dat heb ik met mijn vriend ook moeten doen. Uiteindelijk na 5 jaar samen aan een kindje begonnen. Ik veronderstel dat je nog niet zo oud bent dat je niet nog een jaartje of 2 kan wachten tot hij het ook wil. Of wil je hem er in luizen en dan later eventueel als alleenstaande moeder komen te staan? Dat risico zou ik niet nemen.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dit dus! En dan straks een topic openen over je vriend die dit niet wilt en hordes vrouwen die dan roepen dar het zijn eigen schuld is want dan had hij er maar een rubber om moeten doen. Terwijl jij dan het halve verhaal verteld over een spiraal die je eruit liet halen met zijn medeweten maar je voor het gemak maar even achterwege laat dat je de pil ging slikken volgens afspraak, maar stiekem niet deed.

Vind het het sneu en egoïstisch, en als ik je vriend zou zijn zou dit serieus een diepe deuk in de relatie betekenen ...

19. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Meid, meid, meid! Dit je moet je echt rechtzetten.. Ik begrijp dat je ontzettend graag een kindje wilt met je vriend, maar die keuze kun je niet voor hem maken. Dat beslis je samen!

Veel succes! En doe wat goed is 😉

20. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Mijn ex wilde ook geen kindje terwijl bij mij de wil heel groot was, hij wilde misschien wel over 5 jaar ofzo?! Ik heb er toen voor gekozen om de relatie te verbreken, ik koos voor mezelf... Uiteindelijk vond ik een nieuwe man, daarmee ben ik inmiddels getrouwd en heb ik een kindje en zijn we samen bezig voor een tweede!

Denk maar eens goed na wat je het belangrijkste vind... Een kindje of je vriend? Als het je vriend is zoals je eerst zegt dan zou ik heel snel het gesprek met hem aangaan, de waarheid vertellen en zien of er nog iets te redden valt!

Deel Deze Pagina